Begrüssung

  • Hoi zäme
    Bin 31 ig us Thalwil und en Yamaha XT 660 X fahrer.
    Letzte Juni kauft und denn schnell 9000 Kilometer gmacht. Nur leider eigentlich fast jede Tag allei unterwegs gsie. Möcht das Jahr au am Pässe Challanger mitmache und mal no es paar grossi Päss wie Gotthard Suste Nuffene Oberalp etc. befahre. Viellicht find ich ja genau da Inne es paar Intressanti und nöd al zu Wahnsinnige Temporowdis. Fahre zügig aber nöds gschnell.
    Bin eine wo fast bi jedem Wetter no sinni Rundi macht am Abig( Sattelegg,Albis Buchenegg, oder am Weekend witter weg )
    Würd mich freue vo eu zghöre
    Es grüessli Milan

  • Na de grad es Willkomme....ond ech glaub do fendsch es paar för es Usfährtli.....Het es paar i de nöchi vom Albis usw :winking_face:


    Vel Spass im Forum ond uf de Stross...

  • Sali.


    Also punkto Päss, Tempo, und Kilometer bisch bi eus sicher richtig :grinning_squinting_face: (Wätter i mim Fall weniger ;)).
    Dini Abigrundi tönt au interessant, Buechenegg und vor allem Albis fahri eigendlich jedes mal wenni i die Richtig gage.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • au vo mer es herzlechs willkome.


    de schuelkamerad vo mer chunnt us thalwil und er hed gmeint aso d buechenegg seg en interessante "pass" für Sumo.
    das mueni denn im summer mal usprobiere


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • *Winke* *Winke*

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Tschööö vill Spass do.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja au herzlich willkomme vo mir
    und punkto päss fahre chunsch da nöd z churz

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Ciao du...


    Herzlich willkome im Forum und ich schlüss mich im Summer gern mal dir aa, bin drum vorussichtlich ab und zue mal am Zürisee! Au wänni dänn nöd ganz mithalte chan :frowning_face: !

    / Power isch geil,
    Kontrolle au guet!