Neui bremsschibe gaht alles mit de Gliche dimensione?

  • Hey leuts, also han da en Gschicht z'verzelle vomene Töff, de isch vo sim Bsitzer misshandlet worde, denne zumene mech abgschobe worde u schliesslech isch en "dubel" zu dem Mech u het de misshandlet töff kauft, ab service u ab MFK. De mech isch ganz en Gschide gsi, het so lo usgseh als wenner de service gmacht hetti, het de Töff sogar dur d'mfk brocht.


    Schliesslech isch denne de Töff wo bim neue bsitzer sehr glücklech isch, wegem nöchscht service wieder zumene mech, zumene ehrlech schaffende zueverlässige. Wo de bsitzer sin Töff wieder isch go hole, ischer vom Mech gfrogt worde wenner d'mfk muen mache. "MFK? de töff isch ab mfk Kauft wieso? "
    Het doch dise mech de Töff mitere Bremsschibe durebrocht, wo min mech nödemal wür verchaufe wenner gar ke garantie geh wür.




    Aso i bruche e neui, samt beläg, beläg hani da isch ke problem. Aber mini Frog: han e 320er Brembo Gold jetze, chani da jetz ohni problem jedi 320er Bremsschibe inne due oder gönd nur die vo Brembo?




    (de misshandlet töff isch jetze sehr Glücklech bi sim neue Bsitzer :face_with_tongue: )

  • WS es duet mer leid das zläse aber es chond mer vor als wörsch du das schribe wo ech au scho döregmacht ha. Das werd saumässig tüür. Mine Tipp verchauf ne.. ehrlech au wenns schwer esch lueg was bechonsch ond spar das gäld ond chauf der öpis anders. lehns dim papi us wenns ned hesch oder du chonsch i ruin schibe beläg ond das esch erst de ahfang.. s werd no meh före cho ech sägs der nögstmol eschs radlager oder s fahrwerk oder hesch en elektrische Gau ond de chasch lang sueche wenn es kabel ergentwo am rahme scheuert de werds tüür ond weisch nie wenn weder bem mech stosch. :frowning_face:


    Lueg es get gönstigi töff wo besser send oder spars der ab wenn kes darlehe bechonsch vo dine eltere aber hör uf met dere üebig chasch mini treads go nochläse wo ech schissereie gha ha met de aprilia s hört nömme uf

    :troll: Legenbär

  • Liebe W_S,


    es isch en akt vo barmherzigkeit wämer ame verletzte, liidende Tier wo am änd entgegesieched de gnadeschuss git. :vinsent:
    han au scho müesse e meersou verschüsse. es isch amix notwändig, au wänn seim fasch s :herz: verrisst.


    das eifach mol als dänkastoss :grinning_squinting_face:


    :sende: :pfeil:

  • was isch den das füre brämsschibe wo din mech so öppis degäge hett ? uf de mfk wird das nämli rächt gnau agluegt. vilicht het din neue mech eifach müsse es paar brembo schiibe loswerde .. unwarschinlich aber mer weiss nei, si verdiened ja schliesslich a dir.


    guck mal uf ebay, det findsch no vill bremschibezüg. oder frag die dudes im cagiva forum, die wärded scho wüsse was es so für möglichkeite git.

  • Vielleicht hab ich ja was missverstanden, aber
    1. hast Du eine Cagiva Planet und
    2. müsste das hierdie Bremsscheibe sein, welche Du jetzt drauf hast?


    Dann weiss ich nicht wo das Problem liegen soll. Für die Bremsscheibe gibt es eine ABE extra für Deine Maschine und Brembo gehört zu den absoluten Spitzenreitern in Sachen Bremsscheiben. Wieso man diese Top-Scheibe wechseln soll, bzw. dein aktueller Mech auf die Idee kommt, dass man die Scheibe nicht verwenden sollte, kann ich nicht verstehen. Bös gesagt würd ich da statt der Bremsscheibe eher den Mech wechseln :winking_face:


    Da ich zugegebenermasse etwas Mühe mit dem Text habe (tja, Schwitzertütsch hat nun mal keinen eigenen Duden) hab ich ja vielleicht etwas missverstanden. Wenn die Scheibe tatsächlich gewechselt werden muss, dann kannst Du sie mit jeder gleich grossen Scheibe (selbst wenn die Form anders wäre, z.B. Wave-Bremsscheibe) tauschen - so lange diese eine ABE für Deine Maschine hat!


    Bitte beim Wechsel die Empfehlungen der Hersteller betreffend Bremsbeläge beachten - gibt Paarungen welche nicht gut harmonieren (kann von Bremsenquitschen über schlechte Bremsleistung bis hin zu sehr schnell runtergeschliffener Bremsscheibe alles mögliche geben).


    Marc

  • Also de mech het nüt gege d schibe ahsech, si isch efach dure, abgnützt, s chönnt au irgend e anderi marke sii.
    Merci Yam genau da hani gfrogt. Ihg chan also sämtelchi 320er schiibe druf tue. Thema isch somit erledigt

  • Also de mech het nüt gege d schibe ahsech, si isch efach dure, abgnützt, s chönnt au irgend e anderi marke sii.
    t


    ach so und du hetisch vom verkäufer erwaretet das es no schnell e brandneui schiibe drufftuet, au wen di alt no ghebbet het?


    vermuetli isch si no guet gsi wo du de töff kauft hesch oder ?


  • Aso i bruche e neui, samt beläg, beläg hani da isch ke problem. Aber mini Frog: han e 320er Brembo Gold jetze, chani da jetz ohni problem jedi 320er Bremsschibe inne due oder gönd nur die vo Brembo?




    (de misshandlet töff isch jetze sehr Glücklech bi sim neue Bsitzer :face_with_tongue: )

    Irgendwie gehöre ich auch zu denen welche vielleicht die Frage nicht ganz verstehen...
    Bzw.. was möchtest Du hören? Nimm statt der originalen teureren wie sie vorher verbaut war, eine billigere aus dem Taiwanischenchinahonkong?
    Was sagt denn der Mech Deines Vertrauens was da rein gehört?

    wer bin ich und wenn ja wie viele?

  • was isch den das füre brämsschibe wo din mech so öppis degäge hett ? uf de mfk wird das nämli rächt gnau agluegt. vilicht het din neue mech eifach müsse es paar brembo schiibe loswerde .. unwarschinlich aber mer weiss nei, si verdiened ja schliesslich a dir.


    guck mal uf ebay, det findsch no vill bremschibezüg. oder frag die dudes im cagiva forum, die wärded scho wüsse was es so für möglichkeite git.

    hä? was möche die uf de MFK?
    Chom etz.. die röttle chli a de Gable ome und luege ob d Töpf au jo die rechtige Zahle und Buechstabe igschlage händ.
    De lueges no ob ächt jo s Liecht rechtig isgtellt esch noch MPNLEI (MFKPrüferNormgewichtLichtEinstellungsIndex)
    Wenns ned grad rägnet möches no es Türli om d Hötte ome.


    Sorry.. mini Meinig zum Thema MFK

    wer bin ich und wenn ja wie viele?

  • hä? was möche die uf de MFK?
    Chom etz.. die röttle chli a de Gable ome und luege ob d Töpf au jo die rechtige Zahle und Buechstabe igschlage händ.
    De lueges no ob ächt jo s Liecht rechtig isgtellt esch noch MPNLEI (MFKPrüferNormgewichtLichtEinstellungsIndex)
    Wenns ned grad rägnet möches no es Türli om d Hötte ome.


    Sorry.. mini Meinig zum Thema MFK


    und se rettled au ade bremschebe ume um gönd met de shublehr go nehmesse. :face_with_tongue: also werde se scho merke wens de falsch brems schebe wer, des heni demit wele sege.


    chunt aber au chli druff a uf weles stva das d gasch, aber ide region zh sind all extremi tüpflischiiser und wens bemerked das du nonig 50i gsi bisch nämeds es grad no genauer :wacko:

  • Zitat W_S: ....Merci Yam genau da hani gfrogt. Ihg chan also sämtelchi 320er schiibe druf tue. Thema isch somit erledigt.....



    Wird somit wunschgemäss geschlossen, da trotz Markierung Erledigt noch immer Kommentare kommen.

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos