FM Transmitter für iPhone

  • Ich hab auch ein iPhone 4 (Geschäftshandy - würde privat niemals so einen Schrott kaufen!) und höre jeden einzelnen Tag Webradio und hänge das Apfelphone per AUX an mein Autoradio. Mein Radio bietet die Einstellungsmöglichkeit des Eingangspegels. Fix definiert ist der Radio, bei Aux und CD Deck kann man im Menü die Pegel von -4 bis +4 ändern. Aux ist auf +4, CD auf +1, so habe ich immer beim hin- und herschalten die gleiche Lautstärke. Probier mal, ob dein Radio sowas kann. Damit fahre ich am besten, im wahrsten Sinne des Wortes.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • duet s Radio nöd erst d Frequenz wechsle wenns kei empfang meh hät? und wenn ja das grät oder was au immer, im Auto isch, muess ja de Radio gar nöd d Frequenz ändere :confused_face: oder bring ich da jetzt öpis durenand :grinning_face_with_smiling_eyes:


    nöö, s'Radio funktioniert, so viel ich weiss, wiä bim Handy über's sog. "Handover". Das heisst, d'Frequenz bliibt gliich, lediglich dä Sendemascht änderäd je noch däm wod bisch, suschd hetisch nöd überall Empfang :winking_face: Wenn dä Sendemaschd wod grad "iiglinkt" bisch z'wiit wäg isch, wennd dich bewegsch, wächsläts zum nächstnöcher glägäni Mascht.
    [Blockierte Grafik: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/Handover2.jpg]


    Etz nomäl zu dim Problem :D:


    Ha mol fascd s'gliich Problem gha. I ha's 5i aber go mol uf ">Einstellungen >Töne >Klingel- und Hinweistöne" Det gids d'Option "Mit Tasten ändern". Tues mol iischaltä und d'luutstärchi voll üüftreiä. Noher stellsch da wieder uf "O". Bi mir hät sich da irgendwiä verstellt gha, denn hani faschd kein Ton me ghört :cursing: . Noher isch guet xi.


    lg

    Gruss


    YAMHO

  • Radiosender hend aber überall chli anderi Frequenze. Usserdem gits das Handover bi Radios weniger als bi Handys, da langwelligeri Strahle bim Radio und somit höcheri richwiti.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Das hört sich ganz danach an, dass dein iiphone leise angestellt ist.
    Bei mir war das auch so.
    Musst das Iphone am Pc anschliessen und da kannst du über das ITunes deine Musik aufem Handy lauter machen.
    Frag mich aber nicht wie hab das schon vor Monaten gemacht.
    Sollte aber leicht zu finden sein :thumbup:

  • Ha mol bi Digitec no glueget ond die huere Transmitter choschtet jo glich 50 Stutz!


    Für 100.- Stutz bechunnsch au es Autoradio met Front USB und Front AUX. Chönnsch s EiPhone sicher au über de USB aschliesse ond wenn das ned goht halt notfalls en USB Stick (die schiessets der jo au mittlerwieli noche).


    D Frog esch eifach, öb ned wotsch eifach nomol en 50er meh id Hand näh ond denne hesch zumindest e aständigi Qualität. FM Transmitter schient jo würklech ned öber alle Zwiefel erhabe....


    Alpine macht i.d.R. sehr gueti Autoradios, bspw. Alpine CDE-170R bechunnsch be Digitec für en 100er...