Der "eure neuesten Anschaffungen" Thread!

  • @ AmmuNation: Meiner Frau sagte es nicht so viel. Starke Abgase 8| .
    Aber sie steht vielmehr auf Superbikes. Auch wenn es eher unbequem ist.
    Sie würde sich nie (zumindest jetzt) auf ein Bike setzen wo man gerade/aufrecht sitzt. Sie will sich doch nicht schämen :verrueckt:


    @ KalleWirsch: schönes Auto

  • Ahhh... Mein Fehler.


    Aus irgendeinem Grund hatte ich die Windschutzscheibe im Kopf. Frag mich nicht wie ich von Sturmhaube auf Windschutzscheibe komme. Wahrscheinlich wegen "Haube" :face_with_tongue:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.


  • Bt 16 Pro ( PiPo 3 nach 3200 km hinüber ) ;(


    Ach was... schon ? Wieso BT 16 Pro und nicht gleich den neuen S20 Evo ? Wo den montiert ? nicht in Sitterdorf nehm ich an.

  • @Ammu


    kannst ja warten bis die Oculus Rift erhältlich ist, dan proezierst du die Karte einfach vor dich auf die Brille :face_with_tongue:

    Benzin im Blut, vom Töffli Bueb zum Ghostrider.

  • @ammu schomal drüber naadenkt, dass viellicht du s problem bisch und nöd de navigator?? :grinning_squinting_face:


    Also ich chan mi nöd beklage mitem 5er! Funktioniert alles tiptop, wenn me weiss wie :winking_face:



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • @ammu schomal drüber naadenkt, dass viellicht du s problem bisch und nöd de navigator?? :grinning_squinting_face:


    Also ich chan mi nöd beklage mitem 5er! Funktioniert alles tiptop, wenn me weiss wie :winking_face:

    Das hani. Wo mir aber igfalle isch dass ich i de Technik schaffe, im letzte Job d Retoureabteilig gleitet ha und im R&D tätig gsi bin, hani bezwiflet, dases würkli a mir lit. Ich han mit Garmin eifach scho immer Problem gha. Und bi mine BMW Navis isches nöd besser worde:
    Navi VI het e beschisseni Tonusgab gha
    Navi V chan nöd Telefoniere und du chasch nödmal s Handy ahänke ohni de Helm mit dra z ha (bim VI isches gange)
    Navi V findt kein Empfang uf mim Fenstersims (bim Navi VI ischs gange) - isch ja eigentlich egal, chönt aber es Zeiche für en schlechtere Empfang si.


    Für es Grät wo MSRP knapp 1000 CHF chostet und eigentlich sött telefoniere chöne (vo dem ich ab und zue mal Gebruch gmacht ha ufem alte Navi), isch das unverzeihbar. Ich ha kei Luxusproblem, aber weni so viel Geld für so en Schrott usgibe, denn dörfi au schwierig tue. Ich ha eh en Hass uf BMW, will sie mir gester, nach Monatelangem warte, endlich bestätigt hend, dass min Siteständerschalter ersetzt werde mues. Tip: Dine au, söttsches nonig wüsse. Susch chönts di i de Kurve huere ufd Schnurre haue.


    Ich hett mer gschider für 2000.- e abgfuckti Yamaha XT500 kauft statt dene Arschlöcher us Münche so viel Geld in Anus z stecke. Ich frög mi, öbi je wieder e BMW chaufe. Verstah mi nöd falsch, de Töff isch genial, aber so scheiss wie das mit de pissende Wasserpumpi, das isch eifach es No-Go für es Grät i dere Prisklass! Wie dem auch sei, BMW bechunt morn vo mir en drüsitige Igschriebene. Nimmt mi wunder, wie sie dezue Stellig nehmed.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI