Probleme nach Service

  • Hab heute meine Virago aus dem Service gehohlt, Reifen, Flüasigkeiten etc.
    Ich hab denen auch noch gesagt es hab ein komisches Nageln beim fahren, die haben daraufhin die Membrane und Zündkerzen etc eingestellt.


    Als ich nach Hause fuhr merkte ich nichts, sie fuhr sie ganz normal, nur sauber.
    Auf der Autobahn als ich beschleunigen wollte, tut es ab 80ig rattern und Schütteln im Motor und sie macht so ganz schwache Sprünge nach vorne. Ich komme nicht höher wie 80 obwohl die vor dem Service locker mehr als 170 fuhr.


    Kann ich jetzt meinem Mech sagen, er musst den Defekt reparieren weils auf seinem Mist gewachsen ist?

  • Meiner Meinung ganz klar ja. Er kann dir ja den Töff nicht einfach kaputtflicken...

  • Soll der Mech reparieren zu selbstkosten. Wenn er ne Probefahrt gemacht hätte hät ers sicher gemerkt!

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • bin hüt morge namal go luege ide hoffnig das sie gester nume zheiss gha hed, sie beschlünnigt immer no lausig.
    chans sie dases en ernste motorschade ish, sush gadz sie zwar tip top.

  • Hey Mad,


    Han geschter namal de kolleg gfrögt wo automech isch wases chönti sii, er het gmeint motorschade glaubi er ehner weniger..
    er het gseit es chönti durchuus mitem benzinzuesatz zämehenge, oder sie hend d zündkerze chli z locker anemontiert/falsch anemontiert, aber da chani mir bi dere werkstatt chum vorstelle..

    Listen to many, speak to few

  • chani mer ebe au vorstelle weg ich denke das so en alte töff so neus züg waschindli ned guet vertreit... ich hoffe eifach sie düend ned dumm und reparierts gratis.

  • Ich denks mal scho, wennd dene das seisch dases ebe grad nachem service so gsi seig..


    ich wundere mich was die seged a wases liieht..haltisch eus denn ufem laufende :winking_face:

    Listen to many, speak to few

  • was heisst da getrausch :grinning_squinting_face:


    ne ich seg dirs spötistens am mittwuch obs gaht odr nid^^


    ned das din töff denn na bis nechscht sunntig ide reparatur isch..die hend grad viel z tue

    Listen to many, speak to few

  • kerzenstecker ganz drauf und der zündfolge entsprechend...?

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • vielleicht hat der mech die kerzenstecker zu wenig fest drauf getan (kein kontakt) oder bei mehrzylindrigen motoren die stecker vertauscht. Kein pfupf mehr tönt so, als ob die mühle nicht mehr auf allen kübeln (zylinder) läuft...
    Ach ja, entschuldigen ist nicht nötig - nicht jeder kann alles wissen :winking_face:
    Und ob meine these stimmt, weiss ich auch nicht... (bin nur vor laaaanger laaanger zeit mit einem vw-bus auf 3 töpfen von portugal zurückgefahren... so etwa mit max. 40 km/h. eine zündkerze hat es aus dem zylinder gefetzt... :smiling_face: )

    "Ein Spezialist ist ein Mensch, der von immer weniger immer mehr und vom Ganzen nichts versteht." (Fritz Zwicky)

  • chani mer ebe au vorstelle weg ich denke das so en alte töff so neus züg waschindli ned guet vertreit... ich hoffe eifach sie düend ned dumm und reparierts gratis.

    Muesch aifach nid zlang warta und grad verbi go und dena das sega/schildera...... Sie mûends aluega und falls sie pfuscht hend, sôtten sis repariera.... Muesch di aifach wehra!

    ICH FAHRE MOTORRAD UND BIN AUTOMATISCH COOLER ALS DU. :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • Ich würd dir au a rate zum mech z ga bevor du selber dra ume baschtlisch. Es klingt scho so als seg öbis mit der zündig oder em vergaser nöd guet. Es chan si das sie d vergaser nöd ganz synchron igstellt händ. Den so vill ich weiss hesch du kein igsprütztä.
    Gang zum mech wo der der service gmacht het und erklär em d situation und s problem. Eigentlich hetsch am mech scho sellä am gliche tag alüte das du festgstellt häsch das nachem service öbis nöd stimmt.

  • hani probiert gha, hend aber am samstig nur bis 4 offe gha und hans erst uf de autobahn ohni handy gmerkt :thinking_face: