• 1. mir chöi nüt drfür huere Wixer vo hoster

2. ja, me mues d Avatars neu ufelade und evtl. Istellige apasse

3. Z Design chunt de na

4. Die alte Avatatbildli chöit dr de imne Zip abelade, dr Spike postet de na e Link

:loudly_crying_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• So, ich han mal sgröbschte wider aapasst.
    Es wird aber sicher no paar mal off sii demit de rescht au wieder so wird wie vorher :smiling_face_with_horns:.

DAvatar sind i dem zip da: Avatar

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Gset emu scho huere guet us! Aber zobersch stat bi mir immer {cssfile} :winking_face:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Bi mir au und ich han im mom no kein Plan wo das her chunt. Wirdes dänn schono finde :smiling_face_with_horns:.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Und zwüschem Startseite button und däm vom Portal fehlt e Leersclag :winking_face: juhuuu ha mis alte Avatar wider :grinning_squinting_face:

• Hey, cool das mitem Portal isch ja voll geil!

Gfallt mer, händer guet gmacht!:]

Hey, die andere Smilies fehled no... :frowning_face:

EDIT:

Und i de Signatur müender vilicht wider uf HTML umstelle...

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

Einmal editiert, zuletzt von Scooby (17. März 2005 00:33)

• Tja ja so sachä gits gäll. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• naja, het o vorteile... itz hani ändlech mal mini ufegladne pics chönne bruche :grinning_squinting_face: cheerio

• Signatur isch wider uf html :winking_face:

• he jungs. danke vel mol, för dä rise isatz för s forum. esch jo gewaltig. 8o8o8o

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Jo, %ThumbsUpSmiley% für die Herrä vo de EdeFau :grinning_squinting_face: Danke für de Isatz!

PS: D'Avatar-Grössi isch no e Anderi als vorher (mis Bildli wird z.B. nöd akzeptiert)

<div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

Einmal editiert, zuletzt von Wildcard (17. März 2005 23:04)

• Wie ischs de vorher gsi also wie gross isch dis Bild?

• Sodeli au ech has mol weder is Forum gschafft....ond super.. fends mega das er euch so Mühe gänd ond sovel Ziit nämed :smiling_face:

*daumenhoch* danke scho mol.........fehler oder so ha ech noni gfonde oder weder ech wohl au ned fende :winking_face:

• Also ha itz d Maximalgrössi no uf 30kB da, isch uf 25 gsi es isch äuä dorum nid gange.

Juhu dr Spike hets {cssfile} wegbracht :face_with_tongue: