Militär - Was esh guet?

  • Du bruchsch mindestens e Autoprüefig und e abgschlosseni Lehr oder mind. Matur. Susch wirsch garantiert nöd gnoh.
    Da: http://www.vtg.admin.ch/intern…/rekrut/rekrutierung.html


    Für s'einzig Wahre bisch eh scho zspaat drah!;)


    Das bini ebe au gsi ;( Darum hani s einzig wahre ufem Bode gmacht. :winking_face:
    (Ich hoffe du redsch vo de Flügerei und nöd vom Fallschimgümpele!!)

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Ich war gerätemech und zusätzlich fahrer (bekommst kat. C1).Man kommt nach lyss und hat im vergleich eine lockere rs. Sind grössten teils anständigd gebildete menschen dort.


    Als gerätemech wirst du in eine funktion unterteilt. Ich war diagnostik kommunikation. Auf deutsch die blöden funkgeräte verstehn, einrichten und fehler suchen auf den verschiedenen fahrzeugen.ganz langweilig wie ich finde. Naja ich war die 11 wochen in der rs und habe nun abgebrochen als mein vater verstorben ist.


    Am besten ist es meiner meinung nach, gar nicht erst hin zu gehn. Ich hätte meine zeit definitiv besser verbringen können als dort zu sein.

  • aso ich han lkw fahrer gmacht :smiling_face: isch eifach megaa schwer das es schaffsch das dich nehmend so psycho test und all das aber jetz hani prüfig :smiling_face: aber au das isch nid immer chillig
    aber wenigstend meistens sinvoll obwohl naja militär halt das trift es ganz gut #depp :taket:


    aber ich jetz wo ich es gemacht habe muss ich auch sagen hat eigentlich spass gemacht

  • nöd verwundärä sie a dä ushebig chunt jedä ä kaderempfelig über! :smiling_face:

    verheitz dini reifä aber nöd dini sel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • mol im ernscht. wenn einigermasse bi gsondem verstand bisch machsch of ut. es hätt sovil psychos det das es richtig gföhrlich worde isch. wenn dinem heimatland öpis wetsch zrogg ge den chasch au zivildienscht leischte, isch e sinnvolleri beschäftigung.

    Hat die Blume einen Knick, dann war der Schmetterling wohl zu dick.

  • Als Elektroniker ist deine Auswahl schon recht eingeschränkt.

    Semi-professioneller Fotograf. Die einzige Möglichkeit die Zeit festzuhalten ist das Foto.
    Blitzliecht.ch
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Bei von mir Organisierten Touren gilt immer ein Haftungsausschluss seitens des Veranstalters.

  • Mer wird Motf will mer das wott und will mer das läbt und SICHER NÖD wegere zahlte Prüefig und Schlaf!


    Ähm nei – weg de zahlte Prüefig. De Schlof isch e netti Nebesach aber chan doch nid si dass öpperem sin Lebensinhalt "mit alte 6DM vo Thun uf Bière fahre und nochher putze" isch.
    Motf machsch wenn du weisch du willsch im echte Lebe LKW fahre wil d Prüefig unzahlbar isch.


    D Prüefige für Fahrer sind banane… Grüene Knopf drucke wenn s Sternli gsehsch und so Schwachsinn – wohl wie bi de MPU (han de Test hinter mier und dörfti theoretisch alles fahre aber ebe,
    Armee 21 sei Dank fahri gar nüt…)

    Wurde von einer Feministin gefragt wie ich das mit den lesbischen Beziehungen so sehe…
    "in Full-HD" war offenbar die falsche Antwort…

  • Mir hend gnueg sönig gha wo gfunde hend "Min Kolleg het gseit ich cha mind. 6h penne" - rat emal wer i eusem Verband am gschissnigste gfahre isch und am meiste kabutt gmacht het? Ich träg mis Mötiabzeiche mit stolz. Das mag jetzt huere blöd töne, ich bin überhaupt nöd militärgeil, aber ich han e Funktion übercho wo vieli vieli anderi wend und nöd bechömed. Und ich chas denn nöd ha wenn so Type chömed und meined sie seged die grösste, baued denn aber Uffahrunfäll, verrissed Ahängerdeichslene (WIE GAHT DAS???) und und und... d Liste isch lang. Genau s gliche mit dene Lüt wo Auto fahred will sie "müend", segs wegem Gschäft, wegeme Goof o.ä. - die meiste vo dene chasch rauche. Das widerspieglet sich Tag für Tag uf eusne Strasse. Ich fahr sehr gern Auto, LKW, Töff... da gaht mer das ganze au ganz andersch a und nöd als es "muss"! Warum wohl fahred so viel Töfffahrer viel besser Töff als so viel Autofahrer Auto? Will mer Töff nöd fahre "mues". Git au da Adrenalinjunkies und Idiote, das liit halt am sportliche Fahrzüg - aber die meiste verhalted sich vorbildlich. Ich reg mi öfter über Autos uf als über Töff. Darum ghört keine, wo nöd gern und mit Stolz Möti wär, i die Funktion. Scho garnöd wegem Schlaf oder "wills geil isch", punkt. Wer de LKW Lappe würkli wott, wie du seisch, de hingege dörf dete gern dri - de wirds höchstwahrschindli au gern mache.

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Naja da kann ich sogar mitreden, mit meiner 4 Jährigen daueranwesenheit bei der Armee :p


    Also meine Favoriten


    1. Motorfahrer, dir wird die Ausbildung bis Katogerie ( weis nicht wie die heisst ) kannst auf jedenfall nacher 40 tonner mit Anhänger fahren. Kostet im Privaten sichlich paar tausend.


    2. Zu den Genietruppen, glaube es sind die `rammer` wo dir die Schifffsführerprüfung gezahlt wird.


    3. Verkehrssoldat, dort bekommst den Motorradbrief


    4. C1 fahrer ( egal welche Truppe )


    Und wen du nur chillen willst dann, Nach-Rückschubsoldat, dort bist du in der Logistik.


    Achte darauf das du Durchdiener machst sonst musst du jedes jahr 3 Wochen wieder ins Militär nach der RS


    Und wen du was Sinnvolles machen möchtest wie ich, dann geh zu den Rettungstruppen wen du dort Durchdiener machtst kommst du auf Bremgarten AG
    ins Einsatzkomando Katastrophenhilfe Bereitschaftsverband.


    :pinch:

  • Also ich bin Bsatzer gsi und würs nur witerempfehle :grinning_face_with_smiling_eyes: Chasch Piranha fahre (8x8 und 6x6), GMTF und Duro... Und hesch schlussendlich au d C1E (und mit 21 denn d D1E) :grinning_squinting_face:




    Gesendet von meinem iPhone mit Schubiduwapwaptalk.

    "Nur der Primitive braucht die Ordnung, das Genie beherrscht das Chaos" - Albert Einstein

  • Aso i iwrde vrmuetlech oh zude Vercherssoudate ga.. (nächscht summer).. had töff- & outoprüefig oscho.. evtl. oh richtig farher oder laschtwagefahrer...
    hamr no überleit zude panzergrenis z ga abr i globu de entscheid würdi no lang bereue weni doch während dere zit unger angerem oh chönnt töfffahre ;D

    Was ist grau und kann nicht fliegen? Genau, ein Parkplatz! :grinning_squinting_face:

  • Elektroniker? Funkufklärer/EKF in Jassbach. D Kaserne isch amme total verschissene Ort und chönt guet au als Knast brucht werde. Häsch uusgang in Thun und dä WK namigs überall idä Schwiz uf schöne Högger. Zu schlaff chunsch au euisi Fahrer händ nöd meh, sondern eher weniger pennt als mir. Will wenn die gfahre sind hän mir chröset.
    http://www.lw.admin.ch/interne…0/Schulen/ekfs64_uem.html
    Wenn chli meh aigschn wotsch gasch zu dä Funkstörer. Die händ än geile chare.
    Än Vorkurs bruchts nur für d Piepser / Strat. Funkufklärer. Däd gasch aber numme herre wenn än Freak bisch... Speziells Trüppli.


    Chasch au uf Bülach zu dä Übermittler dät entweder zu dä Funker oder dä Richtsträlleler. Die zweite sind ganz easy s Moto dät Schüssle üfstelle und dän Tarne damit mr nöd grad gseht das mehr dä ganz Tag am Jasse isch.
    http://www.lw.admin.ch/interne…30/Schulen/uemfurs62.html


    In Jassbach und in Bülach chasch di wärend dä RS zum Duro fahrer usbilde lah. Aber wie gseit meh Schlaf häsch deswege nöd.


    D Luftwaffe hätt au no es paar Uebermittler pöschte in Dübi:
    http://www.lw.admin.ch/interne…Schulen/kdofulwgwa95.html



    Oder uff Payern zu dä Stinger. Aber dä lieblang Tag im Feld ummehocke und allne Flugi nagaafe isch scho zimmli öd.
    http://www.lw.admin.ch/interne…ngslehrgaenge/kdolg0.html

    PS: Ich bin ein DUMMSCHWÄTZER !!!

    2 Mal editiert, zuletzt von RebelFazer ()

  • Elektroniker? Funkufklärer/EKF in Jassbach. D Kaserne isch amme total verschissene Ort und chönt guet au als Knast brucht werde. Häsch uusgang in Thun und dä WK namigs überall idä Schwiz uf schöne Högger. Zu schlaff chunsch au euisi Fahrer händ nöd meh, sondern eher weniger pennt als mir. Will wenn die gfahre sind hän mir chröset.
    http://www.lw.admin.ch/interne…0/Schulen/ekfs64_uem.html
    Wenn chli meh aigschn wotsch gasch zu dä Funkstörer. Die händ än geile chare.
    Än Vorkurs bruchts nur für d Piepser / Strat. Funkufklärer. Däd gasch aber numme herre wenn än Freak bisch... Speziells Trüppli.


    Ach was, das ischs hotel jassbach! :winking_face: Und de schlegel wirdi au nie vergässe, hat mir bi so vilne verschlafne zmorge mit kafi und sandwich usgholfe. :smiling_face: Bin ja sälber effektörler. D stratler findi sind bi eus eigentlich zimlich normali type gsi, aber das wär mir eifach z langwiilig. Die hend sälte öppis halbwägs gschids ztue gha..


    Gruess Pascal

  • Als Elektroniker ist deine Auswahl schon recht eingeschränkt.

    Bin auch Elektroniker und hatte ne schöne Auswahl :face_with_tongue:
    Aber vielen Schulkollegen ging es so, sie kamen ins Büro und er Stempel war bereits als Gerätemechaniker gesetzt.


    Ich bin Informatikerpionier, sehr lockere RS, aber total langweilig, da man in der VBA nur noch in Führungsanlagen herum hockt (Alle elektronischen Mittel müssen abgegeben werden)...