Frühling - Ich bin verliebt

  • <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Hoppla... 8o mol das wör mer also au no gfalle...gseht super us.. Details send Sack starch gmacht....

  • He, he eine meh wo vom 3 zylinder Virus chönd betroffe si!


    Meh Info`s zu dr Sprint würtsch unger T5 Net finge!


    Teschtbrichte si aune letschte Moto Heftli dinne: Motorrad, MO, PS .... ou ir MotoSportSchweiz


    Mir gfaut si vom Design ou sehr guet, nome isch es haut e Tourer!


    Ig bi für Speed Triple u zwar für 2004 Black Edition. Die neui gfaut mer nid eh so, obwou dr Motor isch lut de Brichte nid schlecht!


    Hie no e Link:


    Speedy 1050

  • Aso met de Speedy cha ech jetzt sälber gar nüt avo..die gfallt mer absolut gar ned...


    Bi de 2005 Triumph Sprint ST fend ech eifach Details...wie Cockpit usw sehr schön gmacht.. au dFront gfallt mer zemli guet.. öber dUspöff säg ech mol ned vel :grinning_squinting_face:
    Ond öber de Klang bi 3 Zylinder (oder au 2 Zylinder;)) muess mer eh ned vel säge... töned eifach so oder so besser als die hüfiger vorkommende 4 Zylinder :face_with_tongue::face_with_tongue:

  • esch halt en triumph :face_with_tongue:


    ond das cockpit. 8o8o8o do mues ech mer jo no fast öberlegge, öb ech be minere daytona s cockpit omboue söl. *g*


    triumph - die kraft der drei herzen

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Jo d'Details gfalled mer ebä au so guet: s'Cockpit, d'Gabelbrugg, d'Einarmschwinge, d'Front... wow.
    ABS git's au defür :grinning_squinting_face:
    Guet echli schwär halt (210 kg troche), aber susch genial.
    Aber ebä, ich möcht eigentlich nüt verchleidets, susch biss ich mir jo in Arsch wenn ich die mol anerüehre :böse:


    Uf jede Fall nomol en Kandidat zum go probefahre. Im Summer. Also Mitti Juli. In 3 1/2 Mönet. ARGHL :böse:


    @Kneegrinder: Merci für d'Tips

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Wildcard


    Die Wuche vom 29.3 bis zum 3. Apriu si T-Days! Das heisst das aui T-Händler wo mitmache, e ganzi Wuche die neue Töffs zum Probefahre bereit steue!


    Frag doch mau bi dim T-Händler i dire Nechi nache!


    Ig ga mau di nöi Speedy go teschte, obwou ig immer no schwer verliebt bi i mini Speedy (We de wosch luege, muesch mi drücke )!


    Tja, mi muess mau di neui fahre um chönne mitzrede u zmerke dass das wo me het glich no besser isch!


    E hiube

  • Zitat

    Original von kneegrinder
    Wildcard


    Die Wuche vom 29.3 bis zum 3. Apriu si T-Days! Das heisst das aui T-Händler wo mitmache, e ganzi Wuche die neue Töffs zum Probefahre bereit steue!


    Frag doch mau bi dim T-Händler i dire Nechi nache!


    Das wird nöd vil nütze, ich chan leider erscht ab em 11.7. offe fahre X(


    Zitat

    Original von kneegrinder
    (We de wosch luege, muesch mi drücke )!


    Das han i aube gmacht. Sehr hübsch, aber die neu isch gäng no viu schöner :grinning_squinting_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Zitat

    Das wird nöd vil nütze, ich chan leider erscht ab em 11.7. offe fahre


    Sorry, ha ni nid gwüsst! Di Zyt chunnt aber scho no, Triumph wird ja wou nid z`Grund gha bis denn!


    Zitat

    Das han i aube gmacht. Sehr hübsch, aber die neu isch gäng no viu schöner


    Ig säuber ha chli Müeh mit däm kurze Heck u de Uspüff! Ds Heck isch vo dr Buell abkupferet u d`Uspüff si z`kurz u z`fett!
    Ds absolut geile muess dr Motor si! No meh Dampf u dräit scho ab 2`000 U/min ueche wie blöd!


    Ga no die Wuche go probefahre, verzeue de meh drüber!


    Auso e hiube

  • :ugly3: :ugly3: :fick: :fick: :fick:


    Krasses Teil! *auchhabenwill*

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • gseht affe mega hyper heiss us


    ächt chic, aso wer sie chauft söll sie mal cho vorstelle


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Hehe also uf jedäfall würd sie zum Wildcard passä. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Scooby
    :ugly3: :ugly3: :fick: :fick: :fick:


    Krasses Teil! *auchhabenwill*


    ah ez uf zmal?!? ade swiss moto häsch genau dä töff scheisse gfundä...
    also mir gfallt das ding au