Sali Mitenand

  • Ha mi i dem Forum mol a biz umagluagt. Jez würds glaub Zit das i mi au mol vorstelle.
    Ich bi no nid so en erfahrene Töff-Fahrer wia di meiste do. Lit worschinli do dra das ich ersch 20 bin. Mit 18 han i agfange Töfffahre (Honda NSR 125ccm) und han bis im Oktober 2004 öpe 22'000 km gmacht. Wil i jez mini 2 Johr uf der 125er abgsessa han, ha mer im jez a Yamaha TRX 850 kauft. Söt glaub vo de Leistig her mol lange für da Afang. Hoff nu das jez denn s Wetter a biz mitspilt. :smiling_face:

  • Hallo du und herzlich willkomme.
    Erfahre oder nöd, das spillt bi eus kei Rolle, hauptsach du fahrsch au uf 2 redli :grinning_squinting_face:
    Dim akzent a vermueti du chunsch usem Bündnerland?

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Hello! Welcome da im Forum!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Nai scho Kanton St Galle aber i de nöchi. Bi us em Werdeberg (Buchs SG) ope 33km vo Chur.


    Han aber beidi Töff im Bündnerland kauft :smiling_face:

  • Ja dän au mal äs salü vo minrä siitä här!
    Was machsch dän du susch na näbä Töff fahrä? Schaffä oder so? :face_with_rolling_eyes:
    Dis Profil isch ja da nachli läär... :smiling_face:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

    Einmal editiert, zuletzt von StubenhockerIN ()

  • au es saletti vo mer


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • ond au es sali vo mer. we de :Dark_Force scho gseid hed, öb erfahre oder ned spellt garkei rolle. d'hauptsach, du fahrsch au töff.
    wönsch der do alles gueti em forum ond vel spass.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ciao und wieder än SG'ler meh. Buchs? Han no paar kollgeä döt :winking_face:
    Jo den vill Spass im Forum.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • herzlich willkomme im forum und bald mal ufere tour hoffi doch
    zürich lässt grüssen

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende