Angabe Töff im Profil

  • ...isch nach emne huere Kampf ou wider drinne :winking_face: aber i gloub dir müests neu igä.

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Merzi vill mal!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • danke vel mol. er send die beste.:top2:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Supi merci!! :winking_face:


    Chan mich nur nonig entschlüsse obi d DT oder TZR dri nä söll ( wird sich no zeige :grinning_face_with_smiling_eyes: )

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Hesch 50 Zeiche Platz also chasch beidi dri due :winking_face:


    Gärn gsche! Es Töff-Forum wome nid cha agä wasme fahrt wäri doch für nüt :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Hehe merci für dä Ihsatz jungs, voll geil.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • We scho gseid. Danke vel mol.


    Milhouse
    Schriibsch du dini biträg emer en Unicode? *g* esch secher no lostig, för es paar do zom läse. :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hmm unicode?? Kei Ahnig i schribe die eifach ganz normal...werum meinsch?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • wels be omlut de be der am so lostig i sache gede we Töff

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Bi mir gits das aber ou bi de Biträg vo de andere! Huere siech isch komisch, anschinend het dr Mozilla ir Schuel Unicode igstellt, i gses itze ou grad a mim vorherig Bitrag...deheime aber nid! :confused_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)