Leovince legal? Yamaha yzf r125

  • Hallo zusammen,
    Ich brauche eure Hilfe ich möchte mir einen neuen Auspuff (leovince) für die yzf r125 von yamaha kaufen. Das CH-Beiblatt bekomme ich dazu jedoch weiss ich nicht ob der Auspuff doch etwas zu laut ist. Hat vielleicht jemand Erfahrungen? Ich denke zwar nicht dass ihr 125 fährt aber vielleicht weiss doch jemand bescheid.


    wäre froh wenn ich einiger Infos bekäme :confused_face:

  • Ja, denke hier wirst du kaum Erfahrungswerte erhalten, fahren halt alle etwas grössere Maschinen. Schon mit googleln versucht? Denke da wirst du eher fündig.

  • wenn es gütligs ch biblat hesch, würdi mer kei sorge mache. ussert hesch de db killer vorbildlicherwis entfernt. :winking_face:


    zu mine 125er ziite hets kein zueglahne uspuff ge -.- isch zimli tür worde :pinch:

  • wenn es gütligs ch biblat hesch, würdi mer kei sorge mache.

    Isches nöd so, dass als Grenzwert de dB-Wert gilt, wo irgendwo am Stuehl ufere Typeplakette igschlage isch? Ich wott da echt mal wüsse wie das lauft, min Töff isch jetzt nach 7000km au wesentlich lüter als am Afang und öb de Wert ighalte wird, das bezwifle ich. De Wert ufem Schildli isch nämli u huere tüüf :wacko: Andersch gfrögt: Wenn ich mues go "Soundcheck" mache, chan denn iregndöpper verlange, dass ich de unveränderti Originaltopf mues ersetze, will er eifach lüter worde isch - was ja logischerwis nacheme Zitli passiert?

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  • Wenn ich mues go "Soundcheck" mache, chan denn iregndöpper verlange, dass ich de unveränderti Originaltopf mues ersetze, will er eifach lüter worde isch - was ja logischerwis nacheme Zitli passiert?


    Chan denn öpper verlange, dass du dini Pneu ersetzisch, will s Profil eifach weniger worde isch, was ja logischerwiis nach eme Ziitli passiert?

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  • Blöde Verglich: De Pneu het e Mindestprofiltüfi vorgeh vo 1.6mm. Wenn drunter bisch, ja, denn cha öpper verlange dasi en ersetze und e Buess chönts mer au geh. Genau so het de Töff e Maximallutstärki vorgeh ufem Typeschild. xy dB bi xy U/min. Wenn er lüter isch, denn ischer, wie de Pneu au, "abgnutzt". D Frag isch: Chönds denn würkli verlange, dasi en ersetze, will er schliessli lüter isch als s Typeschild seit, wenn au original?

    READY
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  • Warum blöde Vergliich?


    En Töff mues gwüssi Limite iihalte. Abgaswert, Luutstärki, Profiltüfi, Brämsschiibedicki und no öppe 100 anderi. Wenn ei Limite überschritte wird bisch doch du als Fahrzüüghalter dezue verpflichtet für Massnahme z sorge, dass d Limite wider iighalte werded. Öb das jetzt s wächsle vome Pneu, vo de Brämsschiibe oder vom uuspuff isch, isch doch völlig schnuppe. Oder meinsch es isch öppis anders, will der Uspuff tüürer isch als en Pneu und wills chli länger gaht bis er verschlisse isch? 8|


    BTW het de Pneu an sich kei Mindestprofiltüüfi vorgeh. Die git s SVG vor. Genauso wie de Töff die maximal Luutstärki vorgit und nöd de Uspuff. Dä isch eifach das Teil ws am eifachschte macht d Luutstärki vom Töff z verändere.

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  • Nei, chönds nöd, aber s'wiiterfahre chönds der verbüte. Aber das wird mindestens eimal pro Trööte-Threat erwähnt, drum erstunts scho, dassmers immer nonig glaube will.

  • Warum blöde Vergliich?


    En Töff mues gwüssi Limite iihalte. Abgaswert, Luutstärki, Profiltüfi, Brämsschiibedicki und no öppe 100 anderi. Wenn ei Limite überschritte wird bisch doch du als Fahrzüüghalter dezue verpflichtet für Massnahme z sorge, dass d Limite wider iighalte werded. [...]

    I dim erste Post hets ganz andersch tönt. Es cha nämli niemer verlange, dasi de Pneu ersetze wenns Profil weniger wird (wie du schribsch), sondern erst wenns bi 1.6 isch. :winking_face:


    Ich ha demit übrigens nöd wele säge dass de Pneu e Profiltüfi vo mind. 1.6mm vorgit (wie au, er cha ja nöd rede), sondern es isch für de Pneu e Mindestprofiltüfi vo 1.6mm vorgeh, so.


    Nei, chönds nöd, aber s'wiiterfahre chönds der verbüte. Aber das wird mindestens eimal pro Trööte-Threat erwähnt, drum erstunts scho, dassmers immer nonig glaube will.

    Also doch? :confused_face: Findi voll strub. 1x im Jahr en Uspuff? Nei danke. Du muesch mer verzeihe: Ich bi susch nie i Tröte-Threads. Darum hani die Frag jetzt eifach gstellt. :grinning_squinting_face:


    Also nomal: Wenn ich irgendwo ufeme Pass aghalte wirde, mit mim komplett originale Töff (nebst Abauteili vom Touratech, wo all zueglah sind natürlich) wo lediglich 7000km ufem Buckel het, chönd d Herrschafte in blau verlange dasi mitem Zug oder Ahänger hei gange, will min Uspuff chli usbrennt isch? :confused_face:

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  • @Ammu: Wiederhol mich auch nur ungern, aber die Polizei kann die Weiterfahrt verhindern, das Motorrad in krassen Fällen sogar zur richtigen Nachmessung durch Experten des StVA sicherstellen (die Standmessung durch die Polizei hat nur Kontrollcharakter). Sind die CH-Papiere vorhanden und wurde keine Manipulation vorgenommen, wird es i.d.R. einfach eine Meldung an das StVA geben - Nachkontrolle.


    Wie das StVA jeweils bei den Nachprüfungen vorging, entzieht sich meiner Kenntnis, hatte DAMIT ja dann nichts mehr zu tun :winking_face:
    Kann mir aber schon vorstellen, dass der Einfachheit halber das Motorrad einfach wieder mit der original Tröte abgenommen wurde....
    Auch sei einmal mehr daran erinnert, dass sich die Zeitschrift Motorrad (Ausgabe 9/2004) einmal mit einer 1000er Gixxer 15 Zubehör-Töpfen annahm, und diese NEUWERTIG einem Test inkl. Lärmmessung vornahm. 10 (!!) der Töpfe waren zu laut und es stellte sich schon die Frage, wie die überhaupt zu den notwendigen Papieren kamen..... :wacko: Testsieger im positiven Sinne war die Akra, Testsieger im negativen Sinne die Micron, welche viel zu laut war.
    In einer weiteren Ausgabe aus dem Jahre 2008 schnitt die Mehrzahl der Töpfe wesentlich besser ab.... aber auch nur neuwertig! Brennen die Innereien durch, was i.d.R. schnell geschieht, muss für Ersatz gesorgt werden - vergleichbar mit dem abgefahrenen Reifen :grinning_squinting_face:
    @YZRF125: Stellt sich einfach die Frage, was ne Zubehör-Tröte an einer 125er bringen soll..... Leistungstechnisch sind die Motoren bereits ausgereizt und sound-technisch wirst du auch keinen Blumenstrauss gewinnen, da ist viel zu wenig Hubraum vorhanden...

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • I dim erste Post hets ganz andersch tönt. Es cha nämli niemer verlange, dasi de Pneu ersetze wenns Profil weniger wird (wie du schribsch), sondern erst wenns bi 1.6 isch. :winking_face:


    Kglugscheisse bitte erscht wennd weisch was du sälber gschribe hesch...
    Es chan au niemert verlange dass du de Uuspuf wächslisch, will er lüüter wird. Ersch wänn er s dB Limit überschriitet. Ich han doch extra sooo offesichtlich exakt diini Wort verwändet, eifach Pneu und Profil iigsetzt anstatt Uspuff und Luutstärki (du hesch bi dinere Formulierig wo ich zitiert han s Limit vo de Lutstärki ned erwähnt, drum hani die under Profilgränze ned erwähnt). Und warum hani das gmacht? Will d Antwort uf beidi Frage genau die gliich isch (JA!), und zwar us em genau gliiche Grund (falls Limite überschritte). Got it? Lis es nomal, denn chunnsch scho druus. Het aber vo dier scho erwartet, dass dus uf Ahieb pöggsch :face_with_tongue:

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  • Er hat ja davor gar keinen Scheiss geschrieben, so is es ja nicht :winking_face:


    Aber jemandem sagen er widerspricht sich, nur weil nicht richtig gelesen wird (nicht mal was man selber geschrieben hat), dat geht net :winking_face:


    Nächstes Mal geb ich einfach die Antwort JA und fertig. Das wird mir dann aber eh wieder nicht geglaubt...
    Manchmal versuch ich halt zu erreichen, dass sich die Fragesteller die Antwort selbst geben können und gleich das WARUM verstehen. Ging halt jetzt mal wieder in die Hose...naja, das Jahr ist ja noch jung :winking_face:

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  • Also nomal: Wenn ich irgendwo ufeme Pass aghalte wirde, mit mim komplett originale Töff (nebst Abauteili vom Touratech, wo all zueglah sind natürlich) wo lediglich 7000km ufem Buckel het, chönd d Herrschafte in blau verlange dasi mitem Zug oder Ahänger hei gange, will min Uspuff chli usbrennt isch? :confused_face:


    Yepp, genau so isches. Well de Beamte in blau tüend nume s Gsetz duresetze ond luege, dass din Töff betriebssicher isch. Wenn er z lut isch, isch er das Lut Gsetz nümm. Die interessiert's also herzlich wenig öb dini Tröte original esch, vo ne Drittabieter oder öb du sie sälber us Lego zämmebaut hesch ;). Dorom, wenn mers us dere Sicht alueget, esch em Boo sind Verglich au richtig: Wenn du Touringreife druf hesch vo settet 10'000 km hebe (oder mit em Angel GT schaff sogar über 20'000 :D), denn interessiert's d Bulle au ned, wenn die Dinger scho noch 2'000 km unter 1.6 mm händ.


    Hesch überhaupt überprüeft öb din Topf würklech lüter isch? Normalerwies tüent Zuebehörtöpf schnäll usbrönne, aber au dört ned scho noch 7k km. Zudem muess din Topf no lang nonig über em Limit sie, nume will er jetzt lüter tönt. Erschtens weisch jo ned wie viel dB er gha ha wo ne neu übernoh hesch + zweitens chönne Töpf dütlech lüter töne, ohni dass si viel meh dB azeiget.