Ich bi Sie gefahren KTM Duke 1290 es könnte eine neue Liebe entstehen .....

• :thumbsup: Ich kann nur eins dazu Sagen Hammer Teil

I bi in mine Töffjahre scho einigi Maschine gfahre, z1000 / z1000SX / z750/ SMT 990 / ZX10R

Aber Aber de Duke 1290 isch de absoluti Hammer, wenn den wieder zurück uf den z1000 bisch, chunt dir da vor wie wenn öbis a de z fehlt (de Dampf).
    Ab ca 4000 Umin/knallts voll ab.
    Au Bremse sind absolut Cool, feinste Sahne :grinning_squinting_face: .

Leider isch de Preis hoch, i der Schweiz keine me Lieferbar.

:loudly_crying_face: :loudly_crying_face: :loudly_crying_face:

• Ez häsch doch erscht grad d'Z1000 kauft... wartisch eifach 1 oder 2 Jöhrli, dänn git's die Duke wesentlich billiger als Occasion mit wenig Km uf em Tacho.
    De Einti oder Anderi wird eh hoffniglos überforderet si mit dem Teil und wechslet wieder - guet für Schnäppli-Jäger :grinning_squinting_face:
    Heisst also: Chli Geduld :winking_face:

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• Ez häsch doch erscht grad d'Z1000 kauft... wartisch eifach 1 oder 2 Jöhrli, dänn git's die Duke wesentlich billiger als Occasion mit wenig Km uf em Tacho.
    De Einti oder Anderi wird eh hoffniglos überforderet si mit dem Teil und wechslet wieder - guet für Schnäppli-Jäger :grinning_squinting_face:
    Heisst also: Chli Geduld :winking_face:

Hesch nid unrecht :smiling_face:

• Säg ich ja bin begeistered vo minere neue Liebi i de Garage!

Isch würklich keis Schnäppli! Aber so öppis Geils

KTM 1290 ON ROAD

• Also bis jetzt wott niemerd wo eini ergatere het chöne, sie wieder her gä!

Went alli Helferli igstellt hesch chan die jeder fahre.

Han mal alles Abgeschaltet und dann ging sie ab wie Sau und kriegst das Biest kaum mehr aufs Vorderrad runter und das noch bei Drehzahlen um 6000U/min.

:thumbsup:

KTM 1290 ON ROAD

• Säg ich ja bin begeistered vo minere neue Liebi i de Garage!

Isch würklich keis Schnäppli! Aber so öppis Geils

Dänke Sie isch hammer, brucht aber au en Kühle Kopf wenn dra treisch :grinning_face_with_smiling_eyes:

• und genau das isch de springendi Punkt.... hät ebe doch nöd jeder :winking_face:
    Bi dem Leischtigspotenzial bruchts scho chli Erfahrig und en chüehle Chopf....

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

• :thumbsup: Ich kann nur eins dazu Sagen Hammer Teil

I bi in mine Töffjahre scho einigi Maschine gfahre, z1000 / z1000SX / z750/ SMT 990 / ZX10R

Aber Aber de Duke 1290 isch de absoluti Hammer, wenn den wieder zurück uf den z1000 bisch, chunt dir da vor wie wenn öbis a de z fehlt (de Dampf).
    Ab ca 4000 Umin/knallts voll ab.
    Au Bremse sind absolut Cool, feinste Sahne :grinning_squinting_face: .
    Leider isch de Preis hoch, i der Schweiz keine me Lieferbar.

:loudly_crying_face: :loudly_crying_face: :loudly_crying_face:

coole Info. Wirst du auch die s1000r probieren?

Marcel CBR was bist du alles vorher gefahren?

Madame ich bin vom STVA. Ich muss Ihre Hupen überprüfen! :grinning_squinting_face:

• tia Töffrudi, denn test mol Tuono :winking_face: dia lohnt sich au, aber i find sie eifach pot hässlich (genau wiad BMW) :grinning_squinting_face: aber dia isch au es monster :kissing_face: eifach kli günstiger und bringt rein vo de elektronische helferli meh mit (wheelie control, hät ktm bsp nid)
    aber jo, wil dia andere mir nid gfallet, hani SD halt scho afangs dezember bstellt :winking_face: kummt den jetzt im märz endli mol a :thumbsup:

• Yapp, die S 1000 R lohnt sich auch probe zu fahren. Ein 1000er Naked Bike mit edelsten Supersportler-Komponenten, das gab bisher nur bei der Virus. Und jetzt noch mit top Elektronik und einem Bombenmotor. Sogar die Ösis sind vom Bike seeeeeehr angetan: http://www.youtube.com/watch?v=iPNItx4CuH4

Und wegen der Optik: ich find die in weiss und rot ganz schick. Die Maske ist gewöhnungsbedürftig, klar, Asymmetrie blabla... i moags nimme hörn... aber immer noch alles tausendmal schöner als die MT-07 (sieht aus wie ein altes Naked Bike mit Down-Syndrom).

• funktioniert aber au nur, wennd im zweite afahre tuasch :winking_face: im erste nid möglich, also dia 7.4 :winking_face: