Unterbodenbeleuchtung

  • Hey Stig


    Isch ide Schwiiz nur im Stand ohne laufende Motor legal, sobald de Motor lauft und du fahrsch isches illegal.


    En Bekannte het das welle a sis Auto mache und StVA het gseit dass s'Liecht de ander Verkehr chönnt verwirre.

    Motorradfahrer müssen einen besonders grossen Dachschaden haben sich bei schönstem Wetter in hautenge Lederklamotten zu zwängen. :lol:

  • Ganz klar nöd erlaubt und tja..... was söll's bringe??
    Wänn neu i de Töffwelt bisch dänn leb doch s'Töff fahre im eigentlichen Sinn.... chli Wind i de Nase,Kurven ahoi und heissi Benzin-Gspröch :face_with_tongue:
    Git allerdings söttig, die sitzed de ganzi Tag in Brunne im Strasse-Kafi und labberet über ihre uf Hochglanz polierti Chlapf, wo Seich montiert isch wo kein Mensch brucht.... fahre tüend's kei Kurve demit, chönds gar nöd :winking_face:
    DAS isch nöd d'Töffwelt und nöd Töff fahre im eigentliche Sinn, da gaht's nur um'd Show.... aber ok, wänn's eim gfallt und langet.... :grinning_squinting_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Hey Stig


    Isch ide Schwiiz nur im Stand ohne laufende Motor legal, sobald de Motor lauft und du fahrsch isches illegal.


    En Bekannte het das welle a sis Auto mache und StVA het gseit dass s'Liecht de ander Verkehr chönnt verwirre.


    Soweit ich weiss ist das so korrekt. Ausserdem siehst du die ja sowiso nicht wenn du fährst :winking_face:

    Kurvenfieber ist eine Krankheit die nur durch erhöhte Schräglage kuriert werden kann!

  • Chamer no guet e Belüchtig richtig Motor vorstelle...wann de schön verchromt isch, mit Blauliecht, Neon oder so...gseht das sicherlich no Heiss us


    Aber wie EffJottEric scho seit, Wer brucht das scho... :grinning_squinting_face: De Shower denks :smiling_face_with_sunglasses::winking_face: Aber dann mueni am Ammu rächt geh; Binere Virago...hmmm wohl ehre anere Walz Hardcore Bike :thumbsup:

    Fehlende PS werden durch WAHNSINN ersetzt ! :devil:

  • Also gäll, ich ha imfall nüt gege Viragos. Ich ha au nüt gege Belüchtige, ich finds nume saublöd. Aber wenn mer scho Geld für so öppis unnützes wot usgeh, denn amene huere giftige Sportbike oder so und bestimmt nöd ame Chopper. Wennd di mit ere Virago richtig wotsch blamiere, denn gisch s Geld gschider für en eggige Schiwerfer und es Truckhorn us, statt für e UB-Belüchtig :grinning_squinting_face:

    READY
    TO>>
    ALUKÖFFERLI

  • Zudem dörfs glaubs au nid vo de Stross isehbar so, wenn d Belüchtig igschalte esch. Well das d Verchehrsteilnehmer au chönnt ablänke.


    Und wenn dermit umefahrsch (au in abgschaltenem Zuestand) dörfs ned während de Fahrt ischaltbar si.

  • Was ich mal gseh han isch en Chopper mit Led lämpli oder so was uf de vorder Felge, het na cool usgseh im Dunkle, de isch demit umegfahre, aber denke au das da ebeso nid erlaubt sii wird.

  • han mit 16ni UBB an roller bastled :grinning_squinting_face: das sind no ziite gsi.


    also machbar isches scho, musch eifach wasserdichtig belüchtigselement näh.