Öl usgloffe...

  • Hmm auso bi mire SS hets am liegende Zylinder sone Verchleidigshalter wo für d Vollverchleidig agschrubt isch gsi. Itz hani die Schrube (am Zylinderchopf) wöue abschrube, dr Halter entferne (isch so mit Hülsene mit de Schrube verbunde) und d Schrube wider ineschrube. Leider isch woni d Schrube aglöst ha so zimlech dickflüssigs Öl usgloffe...


    Was isch das gsi? Isch das irgendwie vor Desmodromik? Darfi dr Motor itz no ala oder gschider nid?


    Sorry ha würklech nid so Ahnig vo 4-Takter :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • han au ke plan vo 4t,aber zur sicherheit würd i no schnell kli motoreöl nahfülle...sicher isch sicher.
    aber woher das öl suscht könnt stamme weiss i au nöd

  • Was zeigt den s'Öl sichtschibli ah? Häsch no gnuäg drin?
    Wen jo chans jo nöd so schlimm sie. Aber äbä ich würd villicht mol rasch amänä Duc händler ahlütä, will halt Duc's scho imm äs bitzli speziell sind :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    (...)Duc's scho imm äs bitzli speziell sind :winking_face:


    Äbe das hani ou dänkt :grinning_squinting_face:


    Motoreöl hets scho no gnueg, aber i dänke das isch nid Motoreöl sondern vor Ventilstürig här! I lüte am beste mou amne Ducmech a..

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • d'ventil werdet au mit motoreöl gschmiert sowie d'kupplig (bi nasskupplig, also nid bi de duc's) und s'getriebe au. :grinning_squinting_face:


    mach doch mal es bild, den chani ev. wiiterhelfe...

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"