Tachobeleuchtung ändern erlaubt?

  • MOIN Forum



    also ihg ha mi imene GS 500 forum ahgmeldet u derte hets esn thread über umbau vo de Tachobelüchtig, u ja serie isch so es dreckigs wiis, eher grau. ich findes kotzhässlech :kotz:


    jetze hets derte ebe die ahleitig zum umbaue uf LED Tachobelüchtig, und es gseht nid so schwer us, vorallem isches wemmers selber macht nid so tüür, han denkt wenni ufpasse und die original ganz lahne, und s de nid klappet chani na immer zrugg baue und oder halt amene spezialist bringe wos de macht.
    aber Zerst willi wüsse eb da überhaupt dur d mfk cho wühr mi gändereter tachobelüchtig, isch ja solangmers chan ablese und es nid belndet ke iifluss uf d fahrzügsicherheit?


    ich hett a es blau oder orange, oder vilech au grüen denkt.


    da hets bilder wie ich mir da vorstelle

  • wieso nöd, mini planet het serie Roti tachobelüchtig gha, und anderi hend grüen oder blau oder orange?? voll beschisse wiedermal, u luegeds da genau ah?
    also wemmer jetze es chnöpfli iibaue wühr wo d tachobelüchtig vo wiis uf blau ändere wühr, würdets da sueche, bzw finde???


    wiis gfallt mir ebe nid, finde da unsexy

  • ja irgendwie so, chennti mir na vorstelle,


    wär na e idee für de nechst winter

  • Kann ich mir nicht vorstellen, dass andere farben nicht erlaubt aind. Bei der ktm ist es orange, war bei der sv auch so, bis ich den zubehörtacho verbaut habe. Dort ist sie blau..

  • ich denke nicht das es beanstandet wird, wichtig ist doch das du es ablesen kannst bzw.erkennst was angezeigt wird, :smiling_face:

    -
    :thumbsup: Du sollst entweder Gas geben oder bremsen, aber niemals sollst du rollen. :smiling_face_with_sunglasses:

  • also, ja ist ja eh erst für den nächsten winter gedacht, werde dann mal bei gelegenheit auf der MFK nachfragen

  • ja mach das mal, :smiling_face: bei mir selbst ist ein tacho von motogadget verbaut und es ist nicht beanstandet worden beim tüv ,

    -
    :thumbsup: Du sollst entweder Gas geben oder bremsen, aber niemals sollst du rollen. :smiling_face_with_sunglasses: