Grillfeschtli Wer? Wo? Wie? Was? Wann? 19.07.2014 NEU: Impressionen im Intro zum Film 'Black Forest-Tour'

  • händer Peperonata gern? Wenn ja nimmi mit. Original uuf italienischer Art zuäbereitet :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Lueg mol Post Nr. 15 i dem Thread ;). Fendi guet, denn muessi nome no de Chueche mitnäh :thumbup:

  • Lueg mol Post Nr. 15 i dem Thread ;). Fendi guet, denn muessi nome no de Chueche mitnäh :thumbup:


    verdammt :hmpf: sry hani irgendwiä voll überseh... aso vo mir uus wärs easy :grinning_face_with_smiling_eyes: Wiä machsches du? Mir tüend d'pepperonis ufm Cheminee "aabröötlä" damits no ä leckeri rüücher Notä bechunt :grinning_face_with_smiling_eyes:


    und äbä, isch nid 100%ig sicher, dass i chum :winking_face: Schöns wättär isch di 1. Voruussetzig :grinning_squinting_face:

    Gruss


    YAMHO

  • Sali zsämme,


    wenns recht ist, würd ich auch gerne vorbeikommen :grinning_squinting_face:


    Kann was zum mampfen und trinken mitbringen. Bitte wünsche äussern :winking_face: Bedenket bitte, hab nur ne kleine Shadow, also ein Fass is nicht drin :winking_face:


    Grüassli
    Nicki

    Asphalt - The worlds fastest tatoo remover :grinning_squinting_face:


  • verdammt :hmpf: sry hani irgendwiä voll überseh... aso vo mir uus wärs easy :grinning_face_with_smiling_eyes: Wiä machsches du? Mir tüend d'pepperonis ufm Cheminee "aabröötlä" damits no ä leckeri rüücher Notä bechunt :grinning_face_with_smiling_eyes:


    und äbä, isch nid 100%ig sicher, dass i chum :winking_face: Schöns wättär isch di 1. Voruussetzig :grinning_squinting_face:


    Ja, ich lies au ned emmer s ganz Blabla dore :winking_face: :D.


    Aso muess gestah dasi ned gaaaanz genau weiss was alles inne chonnt, aber i de Regel Zwieble adünste mit Oliveöl und denn Peperoni und noch Luscht chli Aubergine (cha au mit Zucchetti ergänzt/ersetzt werde) abrötle. Mit Rotwi ablösche, Bouillon dri ond chli lo choche. Denn Pellati derzue. Chnobli frösch schniede und dri, würze, Chrüttli, evtl. nomol chli Rotwi ond alles guet ichoche. Wichtig: am beschte scho en Tag vorher mache, wird über Nacht nomol viel besser!


    @BlueMoon
    Spannset kennsch? Also demfall bitte de Nicki mit Fass ufschriebe SERVER.

  • @Sneaky_Phil:
    Kannst froh sein, dass ich grad meine höflichen 5 sekunden habe :grinning_squinting_face:

    Asphalt - The worlds fastest tatoo remover :grinning_squinting_face:

  • Jetzt sag nicht du bist auch noch so ein böser ... :grinning_squinting_face:

  • Bin weiblich! :grinning_squinting_face: Soll heissen ich hab ne grosse Klappe und wenn das nicht reicht kann ich noch kratzen, beissen, spuken und treten :grinning_squinting_face:

    Asphalt - The worlds fastest tatoo remover :grinning_squinting_face:


  • Achtung Suche noch einen Grillmeister der bisschen zum Feuer schaut..Wer meldet sich freiwillig? :winking_face:


    Ich! Schaffe es aber erst auf 17:00 nach Dietikon. Dann wird's gegen 18:00 für eine anständige Glut. Reicht das?


  • Ich! Schaffe es aber erst auf 17:00 nach Dietikon. Dann wird's gegen 18:00 für eine anständige Glut. Reicht das?




    Sicher ich feuer schon mal an dann das du nicht von Null anfangen musst;)


    in diesem Fall stelle ich dich mal als Grillmeister ein :winking_face:

  • Einer der aufs Feuer schaut ist doch eher ein Pyromane und weniger ein Grillmeister :face_with_tongue:


    Würd auch gern kommen, weiss nur nicht ob ichs schaffe...
    Ich meld mich nochmals :thumbup:

    Wend der öppis nid passt, denn tues ändere. Wennds nid ändere wotsch, denn hör uf motze!