Grillfeschtli Wer? Wo? Wie? Was? Wann? 19.07.2014 NEU: Impressionen im Intro zum Film 'Black Forest-Tour'
-
-
Ja ja Server...tuen nur uf die offeni Wunde bohre...
Bin dir no es Sixpack schuldig
...next time my friend... :thumbup:
-
Ja ja Server...tuen nur uf die offeni Wunde bohre...
Bin dir no es Sixpack schuldig
...next time my friend... :thumbup:
next time mueni mir fuer dich no chli Zit nä nid viel choene rede mit dir
-
Yepp, au vo mir es grosses Dankeschön a die toll Organisation :thumbup: . Ha a dem Weekend vor- und nachher au scho viel Programm gha, susch wäri au mol no chli cho hälfe ufstelle oder am Schluss weder bem Abrume behilflich xi...
Und danke däne wo mit mir go bade sindDas het jetzt no müesse sie, gäll? Ha di au gärn
-
next time mueni mir fuer dich no chli Zit nä nid viel choene rede mit dir
Easy Budy....Ich weiss häsch dich nur drückt will ich (wie die meiste da inne am Fest ume bohret händ) e kaputti Maschine hanJust joking
Han mit de meiste meh oder weniger chöne mich echli ustusche und muen säge; Cooli Truppe... :thumbup: Danke für de netti Empfang. Isch nöd selbstverständlich.
Nxt time Server, we will have time für ein tète à tète -
Easy Budy....Ich weiss häsch dich nur drückt will ich (wie die meiste da inne am Fest ume bohret händ) e kaputti Maschine hanJust joking
Han mit de meiste meh oder weniger chöne mich echli ustusche und muen säge; Cooli Truppe... :thumbup: Danke für de netti Empfang. Isch nöd selbstverständlich.
Nxt time Server, we will have time für ein tète à tète -
vo mir ou danke ad orga, het spass gmacht mal neui lüt kenne z lehre und ou ds ässe isch super fein gsi!
bitte nächstmal d mückene nid ilade... die hei nur seich im kopf gha und ume pöblet..!
-
War cool mal n paar neue Nasen geshen.
Nächstes mal wieder dabei. -
Ja war echt super,
danke an alle und speziellen dank noch an die Letzten Mohikaner die den Grill geputzt und Bänke usw.. verräumt haben.
und moep das Fleisch war Super darfst gerne wieder mal das Feuer entfachen
Ducati4Life Merci fuers Glace und fuers nicht vorhandene Miller
Ninja.. Wenn joe ein Krönchen hat gibt es Tomaten drauf! Deal!
Joe es het no Muffins?
SERVER ech han ghört das es no Miller öbrig ka hed wo du bis jetzt nonig tronke hesch
-
-
-
-
Von mir auch ein dickes Danke schön. War super
Aber dat nächste mal müsste man sich was besseres überlegen gegen die Mückenplage... :thumbdown: Seh total zerbeult aus... :pinch:
-
-
Lets Grill and chill =)
Wär debii xD
-