ZitatOriginal von V|RuS
wer i aller welt isch de "V|irus" ????????????????
OOOOOOOPS
ZitatOriginal von V|RuS
wer i aller welt isch de "V|irus" ????????????????
OOOOOOOPS
klaro, gömer doch zäme a die Party. Abgmacht
Freu mich jetzt scho
hät sicher heissi tschiggas dete. mhh
ZitatOriginal von Milan
klaro, gömer doch zäme a die Party. Abgmacht
Freu mich jetzt scho
hät sicher heissi tschiggas dete. mhh
Ich hoffe für dich das dini Fründin nie i däm Forum umestöberet
Mal kuggä
Han es guets und offnigs Verhältniss nach 9 Jahr
Und han ihre au Bilder zeigt, smile.
Sie liest öpe mal mit
Mer hets leider nöme glänget gha... naja...es anders mol de go luege...
Milan... aso wenn mi Frönd do enne so wör rede... ech glaub do hät er es Prob... will 17ni esch er nöm also red mer au ned so öber Fraue
ZitatOriginal von DeepZone
Milan... aso wenn mi Frönd do enne so wör rede... ech glaub do hät er es Prob... will 17ni esch er nöm also red mer au ned so öber Fraue
9 Jahr isch e langi Ziit... Und du weisch ja nöd wiener redet wän du nöd ume bisch?
Ich weiss nöd was du für es problem häsch.
Erstens bin ich gnueg alt, zweitens isch sie gnueg alt, drittens chan ich rede was ich will und viertens söt mer das mache was mer gern macht. Und was söll ich heimlich tue. Wenn ich mit Ihre weg bin und e Frau gsehn wo mir gfallt, denn säg ich minnere das,dass heisst ja nöd das ich Fremd gahn oder so. Aber ich säg halt eifach was ich denke. Darum simmer ja au scho sit 9 Jahr zäme und händ kei gheimniss vonenand.Ebe en offeni Ehrlichi Beziehig, so wies ebe mengi anderi au söttet ha und nöd so verklemmt wie die meiste Mensche sind. Ich glaubs jede Maa, luegt anderi Fraue a, aber ich säg das au minnere, und duen nöd heimlich mini Fantasy uslebe.
Milan...du verstohsch mi chli falsch...mi Frönd cha mer au säge wenn ehm eini gfallt...das macht er au...glich au omgekehrt....
Aber das wo ech eigentli gmeint ha... Fraue go Tschiggas nänne...osw. fend ech chli denäbe... glaube chum dass das i ergend ere normale Frau wör gfalle..
Ond Pseudo... ech glaub au hinder mim Rogge redet er ned so
hmm. entressanti wändig...
Milan
was verstosch du ondernere offene beziig? das esch sone usdrock womer of sehr verschedeni arte chan uslegge.
back to topic:
weiss öper grad, öb de polo höt au no eröffnig hed? thx
glaubes nöd so wis usgseet
da isch no de link schweizer polo shop eröffnung
Also ich han Dich würklich falsch Verstande.
Möcht mich dafür Entschuldige, das ich ehm so gschriebe han. Du häsch ja au recht, ich nenne Fraue eigentlich würklich nöd tsch.... .
Han das halt eifach so gschriebe gha, weiss au nöd warum. Ich han dört au mal gschriebe gha wege Männersach und so. Ich bin also kein Frauefeind, ich find das echt Cool das immer me Fraue sich uf de Töff getrauet und das au chönd gnüsse. Was ich eigentlich damit gmeint han isch, wenn mer Statistike alueget, isch die grossi Mehrheit leider scho Männer, aber ich finde ebe das Fraue 200 mal aständiger und Korrekter Fahred als Männer, das Fraue in Zürich im Stau stönd und Männer uf de Tram Gleis wie Idiote füre Ziend.Egal ob Sicherheitslinie oder so. Mir händ i usere Firma einige Chauffeusine und die fahred eigentlich viel besser, schonender ,agnehmer und VIEL KORREKTER als eusi Chauffeure. Und wennd gnau luegsch, fahred au immer me Fraue uf 4 Achser Kipper, also en Richtige Fraue Boom isch im Gang.
Ich find das ebe voll Genilal. Also nomal Entschuldigung.Was ich Dir wot säge, ich möcht kei Stritt mit Dir, will ich dich eigentlich sehr Sympatisch find und das Mega find das du so en geile Hammer Töff, sorry für de Usdruck underem Füdli häsch. Hut Ab.
@ Peak
Also offeni Beziehig mein ich nöd mit vielne wie ich denke das du das grad denkt häsch.
Ebe mir säged eifach alles was mer au über anderi Mensche so denked und mir nämed keis Blatt vors Maul.
Bin also kein Swinger
@ Alle
Ich bin echt froh das ich eu alli kenne glernt han, Ihr düend mir guet, au wenn ich älter bin als die meiste. Han erst grad mini Inlinehockey Karriere an nagel müesse hänke us Gsundheitliche Gründ, ebefalls au de Trainerjob wo ich gha han.
Bin 4 Jahr Junioretrainer gsie und han da e ganz Tolli Mannschaft vo 0 her ufbaut, mit viel Frohnarbeit.
Han sogar ca 15000Franke im Jahr verlore, weg de Juniore will ich kei überstunde gmacht han wie normal a Trainingstäg und han lang e chli es tüff gha wegem Inlin Nagel. Und Jetzt han ich mich eu dörfe Aschlüsse wo wieder öpis schöns gmacht wird. Und chan sogar mis Organisations Talent zum Teil wieder usfüehre. z.B Forum Traid is Tessin.
Ein drei faches Hipp Hipp Hurra
Hipp Hipp Hurra
Hipp Hipp Hurra
ZitatOriginal von Milan
@ Peak
Also offeni Beziehig mein ich nöd mit vielne wie ich denke das du das grad denkt häsch.
Ebe mir säged eifach alles was mer au über anderi Mensche so denked und mir nämed keis Blatt vors Maul.
Bin also kein Swinger
genau dorom hani gfrog. well onder offene beziig verstoni halt, dass mer zwar theoretisch met öperem zäme esch, aber trotz dem met jedere, bzw. jedem ome mache cha oder es bett höpfe cha womer grad wot...
somet wär die sach au kläärt...
Smile
Ich wüsst nöd was a de usdrück "tschigga" etc Frauefeindlich wär? Das sind nunmal die usdrück wo "mir" Männer underenand händ.. Verstahne das ganze traritrara gar nöd
Und das wäg de Beziig, isch doch jedem sini sach wiener demit umgaht.. Ob s e offni Beziig händ und no mit andere f**** oder weiss nöd was für e Beziig händ. Isch ja keine schlächter oder besser..
hehe das goht jo richtig ab do. Also ich enthaltä mich do mol wer mich kennt würd mini Ahsichtä kennä. Aber witers vill Spass.
Zum Thema no schnell, wiä gsehts eigentlich mit dä Priisä us i dem Shop?