Mein erster Sturz

• Ich nehm mal meinen ganzen Mut zusammen und gebe zu das ich einen Sturz hatte :wand:
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ich hab mir während basketball training den fuss verstaucht, als ich einen rebound holen wollte :face_with_tongue: jetzt kann ich die hinterbremse nicht mehr betätigen :lol:

• Zum glück de rächt und nöd de ling. Ok müsstisch halt alles im erschte fahre aber das wär chli assi am Sunntig morge :evil2:

Au vo mir gueti besserig.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• hmm. ned guet. de muesch halt chli me met de vordere brämse ond chli astängier fahre :ugly:

of jede fall, gueti besserig...

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Zitat

Original von Nr11 Rider
    Ich nehm mal meinen ganzen Mut zusammen und gebe zu das ich einen Sturz hatte :wand:
    .
    .
    ich hab mir während basketball training den fuss verstaucht, als ich einen rebound holen wollte :face_with_tongue: jetzt kann ich die hinterbremse nicht mehr betätigen :lol:

Jo häsch jetzt en sturz kah oder nöd?? Aso ohni töff oder mit??

The World is yours...

• Han am Dunschtig gar nöd mitübercho das es so schlimm isch! I han di niä gseh umehumple.

Oh ja, mer händ kä Turne gha! :grinning_squinting_face: :haha:

• Zitat

Original von Wolverine
    Han am Dunschtig gar nöd mitübercho das es so schlimm isch! I han di niä gseh umehumple.

Oh ja, mer händ kä Turne gha! :grinning_squinting_face: :haha:

jo laufe isch gange, i han au de fuäss 20min unterem kalte wasser gah...sobald ich aber de fuäss abdrüll oder stecke tuets weh......

isch carla hässig gsi?

• jo die huere turnlehrerinne! euse esch ebe au ned schlächt aber ebe en lehrerin :wand:

aso au vo mer e gueti besserig und nemm doch en stock met well wennt brämsisch muesch ja eh ned gas geh! :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Nr11 Rider

üsi turnlehrerin :lol: isch no e geili chatz, hans ehre au scho gseit.

isch amel härzig wenn si so hässig wird. :böse::engel:

Pics? :face_with_tongue:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: