Reifen einfahren

  • Da ich es nirgends gefunden habe, wollte ich wissen ob mir jemand sagen kann, ob beim einfahren vom Reifen Slalom fahren geeignet wäre.


    Die Schutzschicht vom Reifen muss ja drab, aber wenn ich nur zur Arbeit fahre, bleiben die Seiten ja noch neu. Mir wäre jetzt die Idee gekommen einfach auf eine abgesperrte Strasse zu fahren und ein bisschen Slalom fahren, ist das eine gute Idee? :confused_face:

    Wissen ist Macht, Ich weiss nix, macht nix :cursing:


    Hubraum ist nur durch mehr Hubraum zu ersetzen :motorrad15:

  • ..be üs im Baselbiet wörsch eifach es paar Mol de Gempe ufe ond abe - denn isch alles ygfahre :grinning_squinting_face:

  • Einisch öbere hauestei ond de beni ou scho im Basubiet :face_with_tongue:


    Ich verstoh eifach dass met de Korve nonig so ganz, aber trotzdem danke :smiling_face:

    Wissen ist Macht, Ich weiss nix, macht nix :cursing:


    Hubraum ist nur durch mehr Hubraum zu ersetzen :motorrad15:


  • Die Schutzschicht vom Reifen muss ja drab, aber wenn ich nur zur Arbeit fahre, bleiben die Seiten ja noch neu. Mir wäre jetzt die Idee gekommen einfach auf eine abgesperrte Strasse zu fahren und ein bisschen Slalom fahren, ist das eine gute Idee? :confused_face:


    ... was doch unsere jungen Leute alles googeln :grinning_squinting_face:


    Richtig schöne Schräglagenkurven machen mehr Spass als nur Slalom fahren ... das mache ich nur, wenn ich die Reifen reinigen möchte nach einem Halt auf Sand oder Kies...


    Fahre neue Reifen möglichst auf trockener Strasse ein, wenn es nass ist, rutschen sie schnell.

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

  • Einisch öbere hauestei ond de beni ou scho im Basubiet :face_with_tongue:


    Ich verstoh eifach dass met de Korve nonig so ganz, aber trotzdem danke :smiling_face:

    ..han bi de MV de PIRELLI DIABLO ROSSA CORSA neu druf. D'Korve chli vorsichtig anetaschte. Em Gempe esch allewyl alles chli ruuch off de Stross :winking_face: . Würd einfach nöd grad wenn's füecht isch ufeme glatte Belag go dryligge, z.B. Beton ond so Zügs....

  • also es chunnt immer uf de reife ah was er wie lang brucht zum iigfahre sii, de Pipo wonni amigs montiert gha han, hett nur es paar schlenker brucht u de ischer guet gsi, während ich mitem BT 45 80-160km bruuche bisser richtig hebt.

  • Wenn ich den Vergleich zur alten Reifengeneration ziehe, benötigen die modernen Reifen kaum mehr Einfahrzeit.
    Den letzten Satz bei CC-Racing montiert und 30 km nach Hause gefahren und schon war der Hinterreifen gebraucht. Sollte einfach trocken sein :winking_face:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • also es chunnt immer uf de reife ah was er wie lang brucht zum iigfahre sii, de Pipo wonni amigs montiert gha han, hett nur es paar schlenker brucht u de ischer guet gsi, während ich mitem BT 45 80-160km bruuche bisser richtig hebt.

    :grinning_squinting_face:

  • Also ich han die Recherche au scho gmacht und anschinend gohts mehr um d'erwärmigszykle vom Reife. Sprich, de Reife möglichst warm kriege.
    Das schaffsch mit bremse und beschleunige am beste.


    Denn natürlich langsam and schräglage anetaste um velicht die ersti ölschicht ufem gummi wegzbecho chasch guet mol es achti go fahre oder so :smiling_face:

  • Denn natürlich langsam and schräglage anetaste um velicht die ersti ölschicht ufem gummi wegzbecho chasch guet mol es achti go fahre oder so :smiling_face:


    ich kei öl schicht, sondern e Silikonschicht, damit de reife besser us de Form ussechunnt, und d achti bringe da ned so vill, da derte d schräglag normal z wenig isch, u ebe bi neue reife bruchts da nümme so wie bi alte


  • ich kei öl schicht, sondern e Silikonschicht, damit de reife besser us de Form ussechunnt, und d achti bringe da ned so vill, da derte d schräglag normal z wenig isch, u ebe bi neue reife bruchts da nümme so wie bi alte

    Jajo.. blibe jo 2cm angststreife aber so schlecht wirds nid sih.


    Ha denkt es nennt sich mold-releasing agents. Das chunnt eim ölig vor. Has vor ere wiili glese und weiss es nid genau.


    Jedefalls weisi no, wie uf d'erwärmig wert gleggt werde well.

  • Zitat

    Ha denkt es nennt sich mold-releasing agents. Das chunnt eim ölig vor. Has vor ere wiili glese und weiss es nid genau.


    .



    .....beim Betonieren gibt es MRA auf Ölbasis .... :winking_face:

    nothing runs like an ant


  • Quelle: http://www.z1000-forum.de/topi…ahren-neuer-reifen/page-3


    Anmerkung: aus 2012