Stell mich jetzt doch au mal vor :D

  • :toeff13: Sali zemme


    I beweg mi jetzt doch scho es paar Mönet i dem Forum und han mi gar nonig vorgstellt. Afangs han i au nur mini frag welle beantwortet ha, aber mittlerwiele gfallts mer do im Forum eigentlich zimli guet. Darum stell i mi jetzt au churz vor.


    I bi de Max, bin 18i und han en KTM EXC 125. Ich chume eig. vo Büttike han aber Wohlen AG (Nachberdorf) im Profil wills eifach bekannter isch. Ehm ja das wers eig. au scho :grinning_squinting_face: :toeff1:


  • I bi de Max, bin 18i und han en KTM EXC 125. Ich chume eig. vo Büttike han aber Wohlen AG (Nachberdorf) im Profil wills eifach bekannter isch. Ehm ja das wers eig. au scho :grinning_squinting_face: :toeff1:


    Ach, wer kennt denn Büttikon nicht? hrhrhr


    Ich hab' bei mir auch Hitzkirch im Profil aber nur weil die Karte sonst das gleichnamige Dorf in Deutschland verwendet.



    Weiterhin viel Spass hier.

    The Sky isn't the limit!


    Ich bin gerade etwas neben der Spur. Macht Spass!

  • Ginger aus, pfui :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Hallo hallo u vill spass, u gang ned z nöch ad ginger;)

  • Hoi Max,


    :welcome:



    Verstärkung für die KTM-Fraktion.... :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

    "Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!”
    Hunter S. Thompson

  • Wieso will Ginger eigentlich immer mit den Jungen spielen, ich glaub sie hat ein Fetisch, hat se bei mir auch schon probiert.


    Anyway welcome. :welcome:


    Hat du die exc strassenzugelassen, wenn ja, war es ein Problem oder wird sie in einem zulassbaren Zustand geliefert?

    A ride a day keeps the stress away.

  • Wieso will Ginger eigentlich immer mit den Jungen spielen, ich glaub sie hat ein Fetisch, hat se bei mir auch schon probiert.


    Anyway welcome. :welcome:


    Hat du die exc strassenzugelassen, wenn ja, war es ein Problem oder wird sie in einem zulassbaren Zustand geliefert?

    Ja exc het meh oder weniger Strassezuelassig ^^. Isch aber en Occasion gsi darum chan der ned seg ob sie mit Zuelassig usgliferet wird. Sie muss wegge Lärm- und Umweltbelastig drosselt werde. Eigentlich set mer dem kastriere sege will sie lauft den nur no wie es 50erli. Aber wenn de ''offnig'' Uspuff montiersch lauft sie den weder um einiges besser. Da isch den aber nöm Legal, optisch gseht mer aber kei Unterschied, aber mer ghört's es bizzeli. Evil_Smiley




    Jas

  • Ja exc het meh oder weniger Strassezuelassig ^^. Isch aber en Occasion gsi darum chan der ned seg ob sie mit Zuelassig usgliferet wird. Sie muss wegge Lärm- und Umweltbelastig drosselt werde. Eigentlich set mer dem kastriere sege will sie lauft den nur no wie es 50erli. Aber wenn de ''offnig'' Uspuff montiersch lauft sie den weder um einiges besser. Da isch den aber nöm Legal, optisch gseht mer aber kei Unterschied, aber mer ghört's es bizzeli. Evil_Smiley




    Jas



    Nice, danke für die info

    A ride a day keeps the stress away.