e-pneu.ch

  • gseht cool uus :winking_face:


    bruuch eh pneu füre af1


    merci für dä hint

  • Hi Jungs
    Die Preise sind für CH-Verhältnisse zwar OK, aber nicht vergessen: OHNE MONTAGE!


    Reifenmontage kostet rund 30.-- dazu, würde bei einem Pirelli Diablo um 340.-- machen.


    Preis beim Deutschen Pneuhaus: <190 Euro inklusive montage, wuchten und Altreifenentsorgung. Dann lässt man sich die Mehrwertsteuer zurückerstatten (-16%) -26 Euro, macht netto 164 Euro was in etwa 255 Franken entspricht. Wenn man nun noch einen günstigen Händler in Deutschland findet, macht der Unterschied um 100.-- aus.


    Ich begreiff einfach nicht wie die CH-Preise zustandekommen. In Ganz Europa ist bekannt, dass man NIE UND NIMMER in der Schweiz Reifen kaufen soll.


    Wer wie ich 3-4 Sätze Reifen pro Saison braucht (1 für die Strasse, Rest für die Offroader), der muss auch schauen das er die Teile noch bezahlen kann. Auch wenn die Händler in der Schweiz noch so nett sind, aber bei den Preisen kann man sich das einfach nicht leisten.


    Marc
    P.S.: kleiner Nachtrag: schaut Euch mal die Preise für die Slicks in 190/55-17 an. Das ist ja wohl ein Witz! Beim Renntraining bekommt man einen Satz fürs gleiche Geld - und zwar montiert und gewuchtet :wand:

    Einmal editiert, zuletzt von Yam660 ()

  • Yam660


    De Peak ond ech send jo is Dütsche go Pneu hole...ech nehme ah das werde mer weder mache, ond zwar au so das weder ander eus chönd e "Bstellig" uf gäh... wills nunmal sälbst wenn mers de Schwiiz de lot lo montiere...om einiges belliger chond....


    Vowäge de Priise de Schwiiz... äntwäder lügeds ami..oder de esch es Tatsach...aber dSchwiizer Händler chömed Pneu ned emol bim Iichauf för de Priis öber, wie mer, wenn mer sälber is Dütsche goht go Pneu chaufe..

  • i de schwiiz werd ned de pneu verchauft sondern de rabatt wos druf gett! die priise ide schwiiz send fantasie priise!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Han jetzt mini pneu bi e-pneu bstellt :grinning_squinting_face: Wer nöd kan oder will is dütsche go Pneu kaufe, dem empfehl ich e-pneu.ch. Hans si inerhalb vo 2 Täg gah 8o Priis Leistig verhältnis isch da top (für schwiizer verhältnis;) :face_with_tongue: )




    P.Ss: Inkl. Versandskoste :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

    Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil ()

  • Han jetzt mini pneu bi e-pneu bstellt :grinning_squinting_face: Wer nöd kan oder will is dütsche go Pneu kaufe, dem empfehl ich e-pneu.ch. Hans si inerhalb vo 2 Täg gah 8o Priis Leistig verhältnis isch da top (für schwiizer verhältnis;) :face_with_tongue: )




    P.S: Inkl. Versandskoste :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

    2 Mal editiert, zuletzt von BlackDevil ()

  • :ugly: Säg namal! :wand:









    Wivill häsch zahlt?


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Zitat

    Original von BlackDevil
    Han jetzt mini pneu bi e-pneu bstellt :grinning_squinting_face: Wer nöd kan oder will is dütsche go Pneu kaufe, dem empfehl ich e-pneu.ch. Hans si inerhalb vo 2 Täg gah 8o Priis Leistig verhältnis isch da top (für schwiizer verhältnis;) :face_with_tongue: )




    P.S: Inkl. Versandskoste :grinning_squinting_face:


    Han jetzt min Hinderpneu au bi e-pneu bstellt, am Mäntig! Hanen hüt vor dä Huustür gha! Priis 107.- inkl porto! 8o :top:


    e-pneu.ch = Supiii!!! :top2:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • So han hüüt mini neue Pneu gholt :winking_face: Ich han für beidi mit montierä und uswuchtä 420 Fränkli Zahlt bi me nä Pneuhändler i dä Schwiiz !!!!!!!!!!!!Han mir wieder en Meteler Roadtec Z6 druf tuä ... Dä letschti het sage und schreibe 9800km gehebät OK er isch meh als flach gsiii :winking_face: aber gegenüber suscht won ich noch ca.4500km en neuä brucht han isch er genial... und hebä tuet er gnuäg.. Ich kackä vorhär id Hosä :winking_face:
    Han grad bi e-pneu gluegät... döt isch er ja viel türer als bi mim Händler... ich han zahlt für Pneu hinnä 218.40 und für Vornä 171.90 Plus no Montage..... Han aber d'Räder sälber brocht . also niid mit em Töff anä und wieder weg :winking_face: Wenns öppert intressiert es isch es Pneuhaus Tanner in Neuhausen am Rheinfall...



    Gruss Frischbestiefelter Dani-7R

    Ein roter im Club der grünen .....................

    Einmal editiert, zuletzt von Dani-7R ()

  • das isch aber würkli en guete priis...min hinderreife chunnt au bald, bin hüt namal go fahre und er gseht nüm so toll us :ugly: hät knapp 5000km ghebet min Metzler Sportec und wämer na bedänkt dass mini R6 drosslet isch..:hmpf:


    aber suscht bini voll zfride demit, hebet genial guet, aber isch leider chli schnäll dune. hätz scho mal öper vo eu dä conti Roadatack probiert?

  • Nee dä Conti han ich nöd probiert, aber went än Reifä wötsch wo chli hebät und bi mir au zimlich vill Km gfrässä hät, den chauf dir dä Pilot Power, dä isch würklich sau genial went mich frogsch.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Nee dä Conti han ich nöd probiert, aber went än Reifä wötsch wo chli hebät und bi mir au zimlich vill Km gfrässä hät, den chauf dir dä Pilot Power, dä isch würklich sau genial went mich frogsch.


    Stimmt !! Ich han au die Pneu's druff... absolut genial !!!


    :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo: