Bin au neu...

  • :welcome: im Forum, Ale


    Wenn Ihr im Fricktal ummekurved vorher schreie 8)8) Denne hol ich die chlini xj6 uss dr Garage :face_with_tongue::face_with_tongue:


    wird Ziit das es wieder früehlig wird :upside_down_face:

  • Welcome, chume au ganz us de nöchi, bi mir ischs zwar kei Italiäner worde, obwohl ich mir hart überlegt gha han d shiver vomne Kolleg abzchaufe, defür e japanischi zwei-zylinder :smiling_face: Vllt gseht mer sich jah mol uf ere tour im summer. Frick isch ja nur en Katzesprung vo Wallbach, nöcher hanis sogar no wenni bi de Fründin in Sulz bin :smiling_face:

    A ride a day keeps the stress away.

  • Wallbach isch jo nur 2 kurzi Gasstös vo Frick weg .... :smiling_face: do werde mr sicher e paar passendi glägeheite finde :winking_face:



    @ Donna, ich hoff ich bechumm die Paso bis zum Frühelig vo der Werkbank abe :upside_down_face::upside_down_face:
    die chli Zicke macht gerad e Verjüngigskur über de Winter :winking_face::winking_face:

  • Mues d'Donna au no ins Fricktal cho :grinning_squinting_face:
    Do machet mir den so es Gruppeusfährtli noch ITALIENISCHEM GUSTO :thumbsup:

  • die chli Zicke macht gerad e Verjüngigskur über de Winter


    :huh: ... Das würdi mir au guet tue :grinning_face_with_smiling_eyes:


    Es git sicher wieder seint oder sander Usfährtli noch italienischem Gusto, leicht nachgewürzt mit Chōmiryō und Yakumi, WYSIWYG :thumbsup:

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

    Einmal editiert, zuletzt von Donna ()

  • Glaub ich dir nit donna ^^^^
    E besseri verjüngigskur wie dini diavel gits fascht nüm ... Wenns die es nit schafft einem dfalte ussem gsicht szieh denne hilft nur no spachtelmasse :face_with_tongue::face_with_tongue:
    Aber denne hockt me glaub aber au nüm freiwillig uffd diavel ..... Also goht bi dir sicher no einigi johr bis das bruchsch :face_with_tongue::face_with_tongue:


    freu mi uff de früehlig und druf bald wieder go fahre und uff schöni gruppeussfährtli 8)8)

  • hey, nd vespa?
    hast noch eine?
    funktioniert wunderblendend mit wechselnummer


    Hi blauweiss - die TRIUMPH bauen auch schöne 2- und 3-Zylinder. Mein Cousin hat eine BONNEVILLE...


  • Hi blauweiss - die TRIUMPH bauen auch schöne 2- und 3-Zylinder. Mein Cousin hat eine BONNEVILLE...


    hab die bonnie erst seit september, konnte den alten shadow im tausch noch abgeben. die bonnie bleibt jetzt noch ein paar jahre Waii_Smiley
    ist aber echt ein tolles duo, mit der vespa ist es einfach anders; andere leute, andere anlässe, anderes fahren. willkommen mal an ein vespatreffen!