Yamaha XT 660 X

  • [Blockierte Grafik: http://img297.echo.cx/img297/7031/big20yamaha20blacktcm40125274w.jpg]


    Wie Ihr ja sicher wüssed han ich so en Töff.


    Wie es paar au wüssed isch min Kettesatz, relativ komplett am Arsch.


    Wie niemerd weiss, gits im moment i de SChweiz kei 45 Kettenblatt und darum han ich mir es 47 Kettenblatt bestellt.
    Also vorne bim Ritzel lahn ich es so wie bis anhin.
    Ehm glaubs es 15 er und hinde wechsle ich vo 45 er ud 47 er.
    Mini frag. ?
    Was bedeutet das jetzt a Leistig Top Speed und Kraft unten und oben Raus?

  • du bisch doch velofahrer..


    hockdi uf dis velo und fahr und de schautisch hinge e grössere chranz..





    wirsch meh bums ha unger use, und weniger top speed, d leischtig söts gloub nid beiträchtige

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Tja das zügs isch mengmol logischer als mä denkt gäll. Wo ich das damals au mol einä gfrogät han, hät er mir genau s'gliche gseit wiä dä $nail. :winking_face: und ich han nur denkt hmmm het ich au selber chönä druf cho.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • mängisch isch haut d lösig so eifach, dassme gar nid ufd idee chunt se dörte z sueche =)

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • jo aber wemer scho bim velo sind, wieso hämmer denn vore vell die grössere ritzel als hine und bem töff hesch jo vore ds chlinere ritzel als hine? da hani bes jetzt noni usgfunde!


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • aha okay merci! jo da brengi knapp öbe ane be 9'000 foht de rot bereich ah! :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • genau =D



    töff übersetzig ufs velo, und wenn denne so schnäu chasch fahre dass nid umgheishc, de isch guet :wand:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • War heute bei meinem Mechaniker.
    Hatten Kette und Satz wollen ersetzten.
    Dann sagte er mir: Du Milan, die händ dir falschi Sache glieferet.
    Hatte fast ne Kriese, 12 00 Uhr Freitag, Scheisse.
    Ich von Wollerau wieder nach Adliswil.
    Derendinger 13 00 erst offen.
    Scheisse. Ok Gehe Kaffee Trinken.
    13 00 Uhr Derendinger.Bla Bla Tel Tel
    Verkäufer. In Schweiz momentan kein Material dafür aber er Telefoniere Yamaha. Ich man auf das kann ich mich nicht verlassen.
    Gehe zu ehm scheisse Name vergessen ist jedenfalls in Rüschlikon und ist ein Grossist und hat einfach wirklich alles für jeden Töff. 14 00 Uhr alle sachen im Sack und ab nach Wollerau.
    Montage und 15 00 fertig.
    Ich sag euch, dachte echt kurz daran, das ich mir auch einen Töff Mieten muss.
    Aber es halt zum Glück alles geklappt

  • Immer sGliiche entweder chunt sFalsche oder es gaht 3 mal so lang wies sött....


    PS: chnüschlifer sind z.B sit 3 wuche bstellt :hmpf:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • chnöischliifer??


    gheisch du so oft a ranze dassdr s kombi so schnäu düregrafflet hätsch? :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

  • Die bruchsch ja nöd zum umgheie sondern falls bim Hangoff mal s'Chnüü am Bode wür streife.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)