Hinterrad schutblech

  • he jungs, ich hett da mal en frag..


    händer die hinderradabdeckig no dra, ich mein das schutzblech..


    de kolleg hets zum bispiel kürzt, und bi andere ha ich gse hets gar keis..


    da augusta MV4 het original scho keis...


    isch da wichtig oder cha ich das ganz weg neh, oder söllichs nur chli chürze?? thx :confused_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • also ich hans weg gnoh und es averbis-racing heck anegmacht...
    kürze würd is nöd,well d rennleitig mengmol blöd tuet,de kolleg hends a ghalte wege soneme scheiss und er het en jetzt nomal müesse go vorfüere.
    i würds ganz wegmache unds NS direkt as heck ane und denn no richtig steil mache,da gseht am beschte us :grinning_squinting_face:

  • klar,aber
    1.hesch e fascht ke profil uf dine reife wod steili würed ufe jage
    2.so klini pünktli vom steischlag sind nöd schlimm,suscht machsch dir e durchsichtigi folie une druff,denn schützts schön

  • *argh* zersch hani au a das dänkt.


    hm, also das isch eifach en sprützschutz und bide (richtige) ränntöff airodynamisch besser. häsch je nach dem eifachde ganz dräck am fäderbei und überall.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • genau und dadür hesch en enorm höchere verschleiss vom federbei,also optisch find ich ihn eh nöd störend,im gegeteil,er würkt aerodynamisch;)

  • hmm scho? aber bi de neue augusta isch es original scho nid dra, und bi vielne ha ichs au scho chürzer gse, ich glaub ich chürz es eifach echli.. gseht doch viel geiler us wenn s hinderrad so rund würkt..

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Jo also d'Gixxxer hät au keinä meh dra gha scho us Seriä. Wobi ich muäs sägä das d'Schwingä hinä däfür rächt mächtig isch. Went ihn vo hand mit dä Sagi bearbeitisch muäsch aifach luägä das er schön rund wird. :winking_face:
    Suscht chasch dir jo au sä Karbon teil zuälegä wo chli chürzer isch.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Jo eh bring diä Pics nur, mir tüänd das fachmännisch beurteilä... :]

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING