Grillschmaus Niedergösgen 09.07.16

  • Ich denke eein Unkostenbeitrag ist OK. @ Deathsoldier Seisch wenn hilf bruchsch bi ja ganz ir nöchi und cha guet mal mit em Auto fahre wenns nötig wär.

    Die höchste Form des Glücks ist ein Leben mit einem gewissen Grad an Verrücktheit.

  • find au, verpflegig söt jede selber luege, het jo ned jede de glich hunger/durscht, und chips und so sache chamer jo schnell schnell mitnä und choschte ned all die welt (wenn jede chli nimmt)
    uf alk verzichti willi mitm bike wot cho :smiling_face:

    Wissen ist Macht, Ich weiss nix, macht nix :cursing:


    Hubraum ist nur durch mehr Hubraum zu ersetzen :motorrad15:

  • Muen mi leider ou abmelde. Ha ds gliche los wie ds schildli.

  • s wird jo wohl jede es 10'ner Nötli (ned emal soviel) chönne mitneh :face_with_tongue:


    Us Erfahrig gits entweder z'viel vo öppissem oder ebe z'wenig.

    Mer chans ja chli koordiniere.


    Ide Theorie gaht das mitem Geld scho problemlos. Ide Praxis leider oftmals nöd :smiling_face:

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Ja, am eifachschte scho. Aber ich han au viel so Züg organisiert und ich würds niemeh so mache. Aber wüsse münd ihr das sälber :winking_face:

    Hmm schad :thinking_face:
    Jo maches dämfau gschider so das jede gwüssi Sache bringt :grinning_squinting_face:

    ~ Some take drugs, some drink bottles, but i solve my problems by twisting throttles :toeff2: ~

  • Sett eifach e liste ha wo me selber cha i trage was me bringt nid das mir weiss nid wie viu hei und vo andere sache nüt.

    Die höchste Form des Glücks ist ein Leben mit einem gewissen Grad an Verrücktheit.

  • s wird jo wohl jede es 10'ner Nötli (ned emal soviel) chönne mitneh :face_with_tongue:


    Aso ich frag mich au tagtäglich: wieso? Das cha jo eigentlich ned so schwierig sie... Und grundsätzlich hesch du rächt, dass das jede chönnt. Aber au mini Erfahrig isch so, dass es ebe ned eso chunnt. Und sälbscht wenn jede es 10er Nötli debi hätti (was ebe ned de Fall isch, will gwüssi nur no mit Plastik zahled, anderi vergässe händ usezloh und wieder ander nur 100er debi händ), denn seit eine: "Au ja, gib's der grad, muesses nachher schnäll im Auto go hole..." und schlussendlich zahlsch en Teil glich wieder sälber...

  • Weiss per Zufall jemand ne sinnvolle Lösung, ein Dokument (Mitbringselliste in diesem Fall) für alle die den Link oder so haben, zugänglich (MIT Bearbeitungsberechtigung) zu machen?


    z.b. Bei der Dropbox müsste ich jeden einzelnen per Emailadresse einladen zum bearbeiten :thinking_face: . - sprich würde zu lange gehen bis alle freigegeben sind, und vllt wollen ja gewisse ihre email gar nicht preisgeben - also nogo :face_with_tongue:

    ~ Some take drugs, some drink bottles, but i solve my problems by twisting throttles :toeff2: ~

  • Mer chans doch da ine schribe und du tueschs im erste Post eifach amel ergänze, wie d Teilnehmerliste au?

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face:

  • Jo so hanis jo bis anhin gmacht, mir würs nüt usmache :grinning_squinting_face: :grinning_squinting_face: , aber isch gwünscht worde dasmes säuber cha ergänze :face_with_tongue:


    De lonis eifach so wis isch und dues säuber nocheträge, machtmer nüt us :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    ~ Some take drugs, some drink bottles, but i solve my problems by twisting throttles :toeff2: ~

  • Ich bring öppis Dessert wenni chume. Muffins, wahrschindli...

    :hexe: Women are angels, and when somebody breaks our wings... we simply continue to fly....on a broomstick. We're flexible like that :grinning_squinting_face: