Harleyfahrer

  • Dass es gsundheitlich nöd gär so guet cha sii wenn mer regelmässig > 300 kg Bläch under em Hinterteil het gseht mer jo bi verschiednige gangstermässige Bikerclubs, aber das es so schlimm isch hett i nöd dänkt....


    http://de.news.yahoo.com/040531/286/421bv.html

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • boh, dases so fill nonig mal jetzt tschegget händ verstahni irgendwie nöd. ez wär de tübel ändlich weg und ez wähledsen sicher nomal, also zuetroue würdis ne.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Nüt gäge Harley, weni mau alt bi oder ching ha woti emu ou e sone Isehuufe :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • isehuufe send cool. aber we de milhouse seid, erscht wennt alt ond grau besch. wobi, de lueged d lüt secher blöd, wennt met 80gi aber 1000er gixxer stigsch.


    zom busch ond de amis chani nor eis säge. es ged glaub nor eis so nes blöds volk of dere wält.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Peak
    isehuufe send cool. aber we de milhouse seid, erscht wennt alt ond grau besch.


    Naja nid unbedingt soo alt, aber weni einisch ching hät de weti ehrlech gseit ihne zlieb nümme e Strassemaschine fahre :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Jaja diä Amis...
    Harley wird ich glaub niä fahrä, au wen ich mit 65 no muäs ab minärä Gixxxer keiä... hihi

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • harley sowieso NIE, wenn scho uf die ruhigere täg here e edli guzzi. harley fahrt jo hüt jede tubel. die lebed doch au norno vom markename und vom mainstream...

    I'm on a Highway to Hell

  • Und grad nomal en grund me siche GAR NIE e Harley z'chaufe :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Joa wenn dänn muses bi mir en alte Sportler sii wo richtig bolleret :D:D:D:D

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)