Hoi Zäme us Effretikon ZH

  • Hallo
    Heisse Martin bin 38i fahre Zweirad sit ich öppe 4i bin :confused_face::thumbsup: , also würkli alles mitgmacht, zerscht Velo, dänn mit 14i Töffliprüefig Puch Maxi-S gfahre dänn en Ciao mit 65ccm :grinning_squinting_face:
    Mit 16i 50ccm Prüefig gmacht damit mer d Fründin hät chönne mitneh :grinning_squinting_face:
    18i 125ccm mitere Honda NSR
    20i die Gross mitere Kawa ZX6R Ninja. Bin die 2 Jahr gfahre aber würkli Spass häts mer nie gmacht. Voll ufdreihe isch nöd so mis Ding, ich han lieber gnueg Power und fahr im 3-4 Gang loch uf und loch ab, darum hani die letschte 16 Jahr immer de glich Typ Maschine gha, Yamaha FJ 1200. Insgesamt 3 Stuck i dene Jahr. Zerscht e Rot Wissi, dänn e komplett Schwarzi und mini letscht:



    Die isch jetzt bim Händler als Azahlig für mini "Neu" und wänn alles klappt fahri demnächscht die Süessi :face_blowing_a_kiss:




    Was gits suscht na so zverzelle?!?
    Bin verhüratet. Frau und Tochter (8i) stönd au total uf Töff. D Frau isch sogar am überlegge ob Sie jetzt nächscht Jahr doch mal na de Schritt söll wage und d Töffprüefig au na söll mache?! (Sie hät immer s Gfühl, mit 49i Sie seg "z'alt" :tongue: ) aber das tribere na komplett us :whistling:


    Ja so fürs erschte gnueg "gschnurret" :grinning_squinting_face:


    Wünsche allne en "schöne" und immer e gueti, sicheri Fahrt.
    Hoffentli spielt s Wätter gli mal chli meh mit....


    Tschüss


    Ah ja schaut bitte hier vorbei....vielleicht habt Ihr ja interesse oder kennt Jemanden :winking_face: Danke
    https://www.toeff-forum.ch/mar…rr%C3%A4der-mit-zentrals/

    „Wer immer tut, was er schon kann, bleibt immer das, was er schon ist.“

    Einmal editiert, zuletzt von Aar ()

  • Phips2


    Kenne den Spruch, fahre nicht schneller als dein Schutzengel fliegen kann.... aber den von Dir lese ich zum ersten Mal :grinning_squinting_face: Ist ja Geil hahahahahaha

    „Wer immer tut, was er schon kann, bleibt immer das, was er schon ist.“

  • Willkomme Martin, :rock:
    säg dinere Frau sie verpasst öpis wänn sie nid sälber fahrt. Ich han mit 52 no pruefig gmacht und ich bereus kei Minute. Und es haltet jung wän mehr neus lehrt. Fühl mi mit jedem Km woni fahre es paar Stunde jünger, da i scho 5000km das jahr gmacht han wird mi bald wieder wie 18 fühle :sehrgut:

    Hauptsach es rollt... :motorrad12:


    Ich glaube meine Entscheidungen treffen sich manchmal ohne mich :grinning_squinting_face:

  • Hoi Sam, ich richtes Ihre gern us :thumbsup:
    Sie hät 3 Rugge Operatione gha und bi einere isch öppis schief glofe und de linggi Wadde Muskel isch abgstorbe :thinking_face:
    Sie hät zwar na Chraft uf dem Bei aber natürli kä 100% meh, aber jetzt macht Sie sich sorge, ob Sie das dänn a de Prüefig schafft, wänn de Expert hine druff hockt :face_with_tongue:
    Ich säg Ihre immer: Lueg Schatz....üebe tuesch mit mir und ich ha 120kg! De Expert villicht 80.. wänn mich magsch hebe magsch au deh :grinning_squinting_face::smiling_face_with_halo:
    Ja aber dänn mueni e Vollbrämsig mache ;( Antwort: wänns vo eim lernsch wos chan :whistling: (ich :grinning_squinting_face: ) dänn häsch kei Angst meh sondern freud wänns Quitscht :thumbup:
    Aber ebe...aber ich glaub ich han jetzt en wäg gfunde wie ich Sie immer meh cha reize...mir sind chli dur Töff Läde gloffe und jetzt hät Sie sich in e Maschine verliebt :love:
    Die neu Yamaha MT-07




    Jetzt zeig ich Ihre immer wieder Youtube Videos usw.... :smiling_face_with_horns:
    Mal luege, dänke wänn ich die neu Maschine han und Sie wieder döff Sozius fahre, wird Sie sicher s'risse übercho...

    „Wer immer tut, was er schon kann, bleibt immer das, was er schon ist.“

  • Haha herzlichst :welcome: Nachbar. Wieder mal exklusiv aus Effretikon :grinning_squinting_face:
    Ne olle FJ 1100 ziert auch noch mein Fuhrpark, allerdings ne geraume Zeit stillgelegt - wartet auf Wiederbelebung :face_with_tongue:

    Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik :grinning_squinting_face:

    Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten


    [font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']

    https://www.youtube.com/user/katpava/videos

  • Gleich ein doppeltes :welcome::welcome: an dich und deine Frau ... ihr seit bestimmt bald zu Zweit (Dritt) unterwegs :toeff21::toeff20:

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

  • Du meinsch wohl nöd dRoyal Enfield :winking_face:


    Das Gschoss cha au langsam und gmüetlich :love:

    Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.