DT Vorführen

  • servus, ich muss bald meine dt vorführen und wollte fragen ob ihr wisst ob folgende veränderungen/mängel probleme machen könnten:


    -ganzer heck-rahmen verbogen(ab der verschraubung mit dem bügel)
    -acerbis DHH licht
    -acerbis racingheck
    -Yz seitenteile
    -kettenschleifer abgenutzt


    ...

  • -ganzer heck-rahmen verbogen(ab der verschraubung mit dem bügel)


    Hert, würd i säge. Wenn em das uffallt wird er kei Freud ha...


    -acerbis DHH licht


    Wenn mer das nöd iträge cha hesch verlore. Da mit de Belüchtigsalage nämed's huerisch ernst.


    -acerbis racingheck
    -Yz seitenteile


    Wenn's em nöd uffallt :grinning_squinting_face:


    -kettenschleifer abgenutzt


    Wird wurscht si..

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Alläs wot nöd häsch chönä ihträgä loh, oder wot kei ABE däzuä übercho häsch git äs Problem.
    Ussert natürlich er merkts nöd. Aber äbä wiä dä Wildcard gseit hät, mit dä Belüchtig sinst huärrä ernscht ämäl bi üs in SG oder anschinend au im TG.
    Aber chasch jo mol goh, und wens blöd tüänd gosch halt nomol... :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING


  • also wenn i de rahme wieder grad büge und neu lackiere und me doch no was gseht minim...also isch das den en grund zum dureflüge?!



    Het dhh kei abe? scho oder?

  • ABE?Mir si doch nid z Dütschland lüt :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Bö kei AHnig,aber uf jede Fau heissts nid ABE :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ...esch doch eh nüt vo all dem erlaubt be eus, also was sölls, machemer alles ane, was guet usgseht ond dönt! :grinning_squinting_face:

  • Zitat

    Original von Töbi
    ...esch doch eh nüt vo all dem erlaubt be eus, also was sölls, machemer alles ane, was guet usgseht ond dönt! :grinning_squinting_face:


    :)) genau :grinning_squinting_face: rennleitig chan üs mal