Skype und Google.talk

  • Da i letster Zit Internettelephonie immer popülärer wird hani mr dänkt dassmer chönte die 2 Sache als Profilfelder ifüere. I has itze mal gmacht, was haltet dr drvo? Chames bruche oder machts es nume unübersichtlech?


    PS i empfile google.talk isch meilewit überlege :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • also google.talk kenni ned aber skype hani au! also i fendes no en gueti idee wemmer die beide sache oder zomindest skype wördi hinzuefüege :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • http://talk.google.com


    Isch ja scho drin, d Frag isch öbs guet e so isch :grinning_squinting_face: leider chanis nid ufe zu de andere Messengers due...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • also ebe wie scho gseit i fendes en gueti idee dasmer au skype ond das google.talk oder wie das heisst dezue tuet! egal öbs jetzt obe be de anderne messengers esch oder ned! wobi das google.talk werdi mer ned abelade, han jo skype :D! aber ebe so chönnt mer au no schnell i öpperem phone wägerer tour oder so :top: :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Itz müeste nur no alli itrage oder eis vo dene Programm bsorge :winking_face:


    I ha zersch ou so denkt bisi z google probiert ha :face_with_tongue:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • aso skype fendi no guet googletalk kenni ned


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    aso skype fendi no guet googletalk kenni ned


    cu charlie


    Dito !!


    :top:


    :smiling_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • De tragets doch i im Profil :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Milhouse
    Hani das rechtig gseh, dass mer för google.talk en GMail account bruucht? Chasch mer mol säge wo ech so eine chan mache? Ech ha nor gseh, för söttig metemene mobile en USA.
    Oder beni eifach no z müed?

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ja das hani hüt ou grad gse. Isch mire Meinig na nid so schön, i ha gern we alles frei isch.


    I ha dr e Invitation gschickt. I gloub s wird gli göffnet aber am afang hei nume wenigi Persone e Account gha, zum teste. Und nume uf Iladig :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Danke Milhouse. Ech ha d iiladig öber cho.


    google.talk wupeak(at)gmail.com

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: