600er oder 1000er !!!!

  • ja die frag stellt sich öppe am eint oder anderä, drum hani dänkt i mach mal es topic uf !!!


    also i frage mi obs gschider isch grad uf ne 1000er um z'schtige, wüll choste würdi är ja nume öppe 4000.- meh, und när im underhalt chunnts ja öppe uf ds gliche use bi 600er und 1000er !!!


    ha scho vu verschiedene ghört das sich e 1000er scho würdi lohne, wüll de eifach so zimlech ds maximum a leistig hesch, und bim 600er müessme de glich halt di ganzi zyt schalte... :]


    so euri erfahrige si gfragt !!!!

  • 1000-er!
    well wennd e 600-er chaufsch willsch halt mit de ziit no chli meh leischtig und denn gnüegt dir halt e 1000-er nüme!
    heisst ja nöd wennd e 1000-er fahrsch dassd grad as limit muesch gha :grinning_squinting_face:

  • Hmmm chunt druf aa, was bisher gha häsch.
    Ich han ja letscht jahr direkt mitere 600er aagfange, und mues im nachhinein säge, es isch guet so gsii. häsch gnüegend leistig, mach spass zum fahre und so wiiter. Wänn ich direkt mit de 1000'er wo ich hüt han aagfange het, glaub ich nöd das das bsunders guet use cho wär. Esoe Kilo (und natürlich au no drufa was für eini....) hät halt eifach e so abartig vil leistig, das mer wahrschinlich besser zerscht mit öppis chlinerem aafanget. Es mues ja au kei neui 600'er sii, es git gnueg gueti occasione uf em märt.
    Also ich bi wie gseit froh, han ich mitere 600er erfahrige gsammlet.

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    heisst ja nöd wennd e 1000-er fahrsch dassd grad as limit muesch gha :grinning_squinting_face:


    Und genau detä liit gfahr.... zum bispil 03 gixxer (05er sött ja nome leistig ha)... es reitzt eifach so extrem de häne uufzmache.... aber wänn'd nöd würklich mit dem wo dänn chunt chasch umgah, gahz sehr schnäll is aug.
    Wänn ich nur scho a min 2te gang dänke.... das ding macht detä amigs fascht so männli (au wänn'd vorne abe liisch) bi de richtige drähzahle... das ding gaht eifach abartig. Und wänn'd weisch was gaht, wotsch das natürlich au eener mal erläbe, aber wänn'd kei erfahrig uf some bock häsch, dann chas wie gseit sehr schnell is aug ga.
    Isch natürlich nur mini meinig.....

  • Also das wo dä Pogo seit, chan ich unterschribä.
    Aber ich bin i letschter Zit mit vill 600'er gfahrä, und muäs sägä, diä gönd halt glich au scho ab wiä Raketene. d'Susi bin ich no niä gfahrä, aber R6 und CBR diä zwei Maschinä sind ächt unglaublich, guät du fahrsch diä aifach au Hochturiger, aber au bi denä chunsch so ab 10'000 schnell ämol is Männli. Was halt für än "Ahfänger" sicher besser isch anärä
    600 isch s 'Handling. Das isch wohl au einä vo dä einzigä Kritikpünkt wo d'Gixxer hät wen ich sie mit dä neue Kawa oder dä neue Blade verglichä. Was ich eim empfehlä wo nöd ganz so schwer isch wiä ich, und glich vill druck will und än huärrä wendigä töff, den würd ich GSX R 750 chaufä. So das jetzt so als mini Meinig.

    PS: Ich gsehn Töfffahrä halt echt au Karakter Sach und drum denk ich das sich jedä sälber
    muäs chönä ihschätzä...

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja i tendiere irgendwie äbe zure 600er blade, aber es paar lüt woni kenne, säge eifach dass de nach 6 mönet 600er fahre eifach meh leistig wosch !!!!!! und nume schnäll für eis jahr e 600er fahre wetti ja nid, das lohnt sich ja chum.......

  • Also ich bin de Meinig das e 1000 vode Leischtig her scho gad chli extrem isch wenn vode 125ger umstiigsch.
    Klar chas sii das nach 6 Monet me Leischtig wotsch, dänke aber nöd das nach 6 Monet d600er scho 100% (oder chli weniger ;)) beherrschisch (also au i Gränzbereich) und d'Leischtig voll chasch uusschöpfe.


    Vorteil vode 1000er isch halt musch weniger dreie und chasch sehr Schaltfuul fahre aber vode Spitzeleischtig langet e 600er für d'Landstrass würi säge.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also ich wott jez miin senf au na dezue gää:
    Ich därf zwar OFFIZIELL nanig mit miinere Fahre, aber hani natürlich au scho gmacht ! Ich meine ich han ja na nach 2 Jahr 125er d'Beschlünigung im erschte Gang immer na gnosse, wills eifach scho na geil abgange isch ! Aber was d'600er im erschte hergitt isch eifach würkli kriminell (für miini verhältniss !) Nume scho bis 3000 oder 4000rpm chunt mee als bi de 125er im ganze bereich und wonich dänn mal ufere grade strecki "churz" uf 6000rpm beschlüüniget han isch's mer chalt de rugge drab gloffe willi weiss, was ab 8000-9000rpm abgaht !! Ich han immer schiss gha, das ich näschtens es 1-Rad bediene :grinning_squinting_face: Ich weiss, das ich i de erschte paar wuche mit de Leischtig überforderet wird sii will das eifach lang bruucht bis mer sich draa gwöhnt. Sonen töff z'beherrsche chan dänn au scho mal es Jahr duure ! Und genau darum halt ich e 1000er für SELBSCHTMORD füren umstiiger us de 125er ! 750er höchschtens !


    tschö...

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • I gib jetzt au mol min Senf als total Unbeteiligte dezue:


    Als Afänger und au no es Wili nochher wirsch e 600er lang nöd usreize. Klar muesch die vilicht 2krpm witer ue trülle als e 1000er. Aber wer da stresst, wott au kein Supersportler, de würd sich gschider en Chopper poste :grinning_squinting_face:


    Wenn sich öper nöd cha beherrsche, bringt er sich aber uf ere 600er genau glich schnell um wie uf ere 1000er, resp. für eine wo sich cha beherrsche isch e 1000er au nöd gföhrlicher als e 600er..

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • ich ha neu ja 1000er und glaub mer chasch si nid usfahre... du musch wüsse, ob sie die ganz ziit schön hühlend und am limit willsch fahre, oder ob sie *gedige* und chraftvoll willsch und so das's immer no chli chöntsch.. :smiling_face_with_sunglasses:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Hallo ihr redäd do vonärä 600'er und vo ihrer Leistigsgränzä???
    Ich bin jo geschter mitäm Pogo unterwägs gsi, und ich mir sind üs klar einig gsi, das au die neue 600 nümä chasch äso fahrä das as Limit chömäd, uf dä Stross sowiso nöd und uf dä Strecki also 80% oder meh prozent sicher au nöd. Ich mein ich han dä Pogo geschter gseh fahrä und wen er fürs Shooting (suscht sehr än suveräne fahrer) s'Chnü am Bodä schlifä loht gseht aifach hammer us. Er häts ächt bös im Griff, geil zum zuäluägä...
    Und wen den soeinä seit ä 600 bringsch nöd as Limit, jo weiss jo nöd.
    Also s'Fahrwerk bringäd mir jo sowiso nöd as Limit und dä Motor hät wentän richtig fahrsch also au vorig gnuäg saft. Ich bin die neu CBR gfahrä und muäs also sägä äs isch unglaublich.


    Guät sowit mini Meinig.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING


  • Hey jetzt wird ich dänn grad rot! So tragisch isch es doch würklich nöd.... glaub ja nöd du würsch schlächter fahre wie ich!


    Was'd 600'er halt nöd hät, isch de dampf zum ufere grade mal echli meh adrenalin usezlocke. Aber IMHO langets vorig für en umstiiger. Aber das han ich ja ales wiiter obe scho useglaa :))

  • genau öber das thema han ech no vor mine ferie met mim mech gred. er hed gmein öb 600er oder 1000er chond of d marke drof a. be de japser länged en 600er de chond au onde use guet. aber be de italiäner do müesstis de scho en 1000er si. wel of de stross bruchsch halt onde use leistig.


    Zitat

    Wenn sich öper nöd cha beherrsche, bringt er sich aber uf ere 600er genau glich schnell um wie uf ere 1000er, resp. für eine wo sich cha beherrsche isch e 1000er au nöd gföhrlicher als e 600er..


    do chan ech der nor zuestemme wildcard. ond was de toretto vo karakterfrog schribt stemmt au.
    ech sälber be vör en 1000er (ech wot au en italiäneri). mer mues sch de halt eifach bewosst si, we vel power das mer onderem arsch hed ond sech halt langsam dra gwöne. aber das esch de äbe die charakterfrog öb mer das cha oder ned.


    sovel zo mim sänf :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: