Soundverbesserig bir Yamaha DT125

  • Sälü zämä. S'isch schönz gseh, dass säch o hiä öpis tuät.


    I frage mi wiä mä ä richtig geilä, tiefä Sound überchunnt wo aber nyd umbedingt lüter isch. T Lutsterchi sött öpä gliich wi Originau si eifach viu basslastiger. I ha ghört mä söu dr Asugstutzä (Schnorchu) wägnä, ha aber i dämm Zämähang o ghört, dass das fürä tief Touräbereich Scheissä sig. Cha mä dä o nur liecht drablüpfä? Gitz angeri Variantä (mau abgseh vomnä angerä Ändtopf) um da Rasämäierton loszwärdä?

  • ciao sigfried, willkomme bi üs im forum. :winking_face:
    i bi de heelklicker usem dt-forum.


    also zum en bassbetonte sound überzcho isch de schnorchel wegneh scho die beschti möglichkeit.


    muesch eifach denn s gmisch wieder suuber ischtelle und e grösseri hauptvergaserdüse ine,
    wennd
    210 hesch, min.220


    250 hesch, 260 ine.


    mfg

  • Ohni schnorchel wirds würklich schön tüüf, aber halt eifach nume wenn Gas gisch :D. Wird aber schochli lüüter dänn ;),

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • We d Müglechkeite hesch chöntisch ja när es soundfile hie inesteue...würd mi no wunger nä was das usmacht :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Sorry, aber das tönt ja eifach nur na endlos scheisse !!
    Vo Bass isch da mal kei spur und er röhred als ob es tunets 50gerli drunter wär anstatt eme 125er ! :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • het nä öpper vo Euch abgno? i ha chli Bedänkä.


    Für was isch dr Schnorchu eigentläch dänkt? I nimmä nyd a, dass diä vo Yamaha numä dä dra ta hei dass mä nä cha wieder abnäh. Dä het doch sicher ä Funktion, oder nyd? Warum wird's de überhoupt lüter (wüu är me Luft asugt?)


    I ha das mit dä negative Uswürkigä im ungerä Touräberich nomau gfungä. Äs steit so uf derä Sitä:


    http://mypage.bluewin.ch/a-z/dt125/tuning/l.htm


    Cha öpis kaputtga? Was chamä fausch machä?


    I ha zwar säuber kes Diktaphon um dr Sound ufznäh, aber faus is de sött mache chani äuä de scho eis organisierä.


    Merci viu mau scho mau zum Vorus.

  • Also er isch defür da dass nöd so leicht Wasser in Aasugstutze chunt (chan zimmli tödlich für de Motor si wenner en richtige Schluck verwütscht) und demit weniger Luftverwirbelige häsch.


    S'Problem wennen weg nimmsch isch halt eifach daser me Luft zieht und e grösseri Düse söttisch inetue. Git aber söttig wo ohni umdüüse ohni Problem fahred.
    Wo ich de Schnorchel weg gha han isch uneuse eigendlich nume im Chalte zuestand scheisse gsii, han aber kei andei Düse inetaa (drum au de Schnorchel wieder druff gmacht).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ich hanen au weg und kei anderi Düse!
    Aber ich mues glaub mal eini inemache, oder s'Loch chli abchläbe! Die erschte paar Möned isches no easy gange, aber dänn häter im chalte zuestand und i de tüffere Tuurebereich ahfange stottere. Und er suuft meh moscht...
    Aber er sounded geil tüüfer! Chan suscht mal en Soundcheck mache! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von Scooby
    Chan suscht mal en Soundcheck mache! :grinning_squinting_face:


    ja warum nyd? wenn's dir nyd z viu Umständ macht? du hesch ono t originau Uspuffalag drannä, oder?

  • Chani scho mal mache isch easy!!
    Ja, han leider no de Original drah, han no kei stutz kah für e Gianelli... ;(

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • I ha ono dr Originau dran. I gloub dr Gianelli bringt usser Lärm o nyd so extrem viu (leistigsmässig)... Viu düä im Dütschä sonä Gianelli-Uspuff Alag dra, wüu si t Chrümmerbländinä wei umgah. Dr Sound isch gloub nyd viu tiefer. Uf dä Videos emu huerä nyd.

  • Ja ebe um die bländi gahts ja!! Die wetti weg!! Und drumm Giannelli ane! De sound isch näbesächlich! Und ich glaube mitem Gia wird er eher höcher und nöd tüüfer!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.