abstimmung - lesen ohne anmeldung

  • Im Forum Lesen ohne anmeldung 0

    1. Nein - Da bin ich nicht dafür (0) 0%
    2. Ja - Das finde ich eine gute Idee (0) 0%

    so. noch dem thread: klick mich machemers em spike e chli eifacher ond stemmed doch mol so rechtig schwiizerisch, demokratisch :ugly: ab, öb mer das au so ha wend


    Vorteile:

    • Mehr leser
    • Mehr Aufrufe der Seite durch Verlinkungen
    • Steigerung der Popularität


    Nachtele:

    • Es soll ja Leute geben, die dann nur lesen und sich nie Anmelden
    • - Weniger Privatsphäre :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

    Einmal editiert, zuletzt von Peak ()

  • @ Peak: wirsch zum bünzli? *sorry ned bös neh*


    ich bin defür, well wer nume läse wot, de söll da chönne (de gits au weniger wo sich nume ahmäldit zum chönne läse)


    alsonix da mit einem klahrem, eindeutigem, etschiedenem Vielleicht! *ggg* :grinning_squinting_face:

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • meint au das die allgemeine thema ruhig offe si chönd wie au uusflüg
    und allgemeini schrüübler thema au, will da holed sich viellicht no einigi e aaregig .


    und übrigens topp mached wiiter so finds es guets forum

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Nachtele:

    • Es soll ja Leute geben, die dann nur lesen und sich nie Anmelden


    Ihr meint, ihr habt jetzt mehr Leute, weil sie sich anmelden müssen, um zu lesen??...
    Wohl kaum. Im Gegenteil. Wenn Leute etwas lesen, möchten sie sich dazu vielleicht äussern und melden sich an. Wenn nichts gelesen werden kann, zappen die meisten weg.

  • mech wörds no fröie, wenn die wo nei gstemmt hend, dass die au säged weso.


    eifach so os gwonder

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ja - esch e gueti idee..... da lockt secher no paar lüüt a!:top:

    Vegetarier essen meinem Essen das Essen weg!

  • Zitat

    Original von spitzbueb


    Ihr meint, ihr habt jetzt mehr Leute, weil sie sich anmelden müssen, um zu lesen??...
    Wohl kaum. Im Gegenteil. Wenn Leute etwas lesen, möchten sie sich dazu vielleicht äussern und melden sich an. Wenn nichts gelesen werden kann, zappen die meisten weg.


    riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight :smiling_face::grinning_squinting_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • spitzbueb
    Das isch au nöd sZiel gsii. Aber wenn Fötteli vo irgendlwelche Grillpartis und eher "private" Aaläss inestellsch unds ohni Aamälde zuegänglich isch isches eifach vollständig öffendlich und susch nöd, das isch glaubs au de grund gsii werum dasmers so gmacht händ (weisses au nüme rächt), git ja vill fore wo z.B dGallerie nöd öffendlich isch...

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Racer
    Ja - esch e gueti idee..... da lockt secher no paar lüüt a!:top:



    Dito :smiling_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Zitat

    Original von ravi
    wemmer z.b de bilder und video tread wür blokke de rescht offe lah ?


    Wer au für di variante:D:D

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Zitat

    Original von Spike
    spitzbueb
    Das isch au nöd sZiel gsii. Aber wenn Fötteli vo irgendlwelche Grillpartis und eher "private" Aaläss inestellsch unds ohni Aamälde zuegänglich isch isches eifach vollständig öffendlich und susch nöd, das isch glaubs au de grund gsii werum dasmers so gmacht händ (weisses au nüme rächt), git ja vill fore wo z.B dGallerie nöd öffendlich isch...


    ah ok, nöd gwüsst, dass es um Galerie gaht. De Titel vom Thread lutet ja auch "lesen ohne anmeldung"...
    ich bin ja au no i div. andere fore, und det sind überall fasch all galerie für alli freigschalte. Ich dänke, wer es fötteli vo sim Hobel etc. wot zeige, dem isches au glich, wenns no ander usserhalb vom Mitgliederstamm gsehnd. Mer chan ja immerno die einte Galerie freigeh, und ander login-gschützt...
    Ich finds aber amigs zimmli scha, wenni noimed en interessante Thread läse, und d'Föetli nur als rots-X dargestellt werdet....

  • Würds au na guät findä wämers öffentlich macht, so dases jedä chan läsä und eifach spezielli sachä (z.B.föteli) würd sperrä.

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • jep ebe beni au deför .. dasmer d gallery oder so sperrt! well dänke ebe au, wie de spike scho gseit het, dass ned alli eri private grillparties ond so wänd vollkomme veröffentliche!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • So....es isch ez alles zuegänglich ussert sFeedback und dGalerie.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)