Die (haub-)nackti Wahrheit

  • So hüt isches endlech sowit gsi, dr Tag woni sit 12i sehnlechst druf warte: I ha mini Duc chönne fahre und genau das hani ou dr ganz Namitag gmacht :grinning_squinting_face:


    I mues säge die Bedenke vo deune Lüt "Die het ja nume 60 PS" si unbegründet gsi, mit dere wirdeni ganz sicher no lang mi Spass ha :smiling_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • :mosh: :mosh: :mosh: :mosh: :mosh: :mosh: :mosh: :mosh: :mosh:
    Geil!!!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • merci :grinning_squinting_face:


    I hoffe die angere zie ou gli nache de chöimer mau es Treffe mache. Wenn ischs sowit Spike, Dark_Force und die angere?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ich bin abem 12te wieder motorisiert, also no 10 Tag *zappel*.).)

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • und bi mir gahts no leider bis im november bisi de gross dörf fahre :frowning_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Milhouse (zur Feier des Tages versuch ich's mal mit berndeutsch):
    Das isch de geil! Viu Spass! U immer zersch ahaute, u de ersch abstige :grinning_squinting_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Gratuliere! Und hey.... es chunt nöd druf aa wievil PS mer hätt, sonder dases spass macht ufem bock obe!

  • ned schlächt. do chan ech au nor gratuliere. för mech wärs em oktober so wiit. aber ech fahre no es johr mini maschene (werd de jo au mol en 170er). muss nochli gäld för mit traum zäme chratze.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, na 23 Täg ;(

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher