• Dr Kolleg het mi am Wucheänd ufne Idee bracht, was würdet dr drvo haute we mir e Banner oder so (Themebezoge) im Forum hätte? Wär das schlimm? Es gieng eifach drum dr Server zfinanziere und so :winking_face: D werbig wär obe rechts im Egge oder so, also nid huere mit Popup oder so...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • jo secher wenns ned die ganz zyt so werbe fänster ufstartet oder eso stört dsa ja niemer
    mer chönnts ja so mache das mer ide grundistellig de werbebanner hed aber mer chans andersch istelle de meined die andere es seg de werbebanner defür händ en gar ned all :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Charlie
    jo secher wenns ned die ganz zyt so werbe fänster ufstartet oder eso stört dsa ja niemer
    mer chönnts ja so mache das mer ide grundistellig de werbebanner hed aber mer chans andersch istelle de meined die andere es seg de werbebanner defür händ en gar ned all :grinning_squinting_face:


    cu charlie


    jo wenn das so wörd goh wärs scho z geil .. nor ebe denn nemi mol ah das jede user de banner usehehau aber das goht äuä ned oder??? aber jo mech wörds au ned gross störe esch scho easy wemmer dor das de server chan finanziere :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Genau das chönt me ebe när drmit verhindere :winking_face: i fänds ideal wius de selbstlaufend wär, mr müeste keini Spendeaktione oder susch öpis me mache und ke User müest sech me es schlechts Gwüsse mache!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • also ebe dasch ganz klar, ohni werbig wärs scho em beste .. aber ebe wemmer dor das de server chan finanzere ond kene vo eus de gäldbeber muess sie wärs scho easy wenns eifach bemene banner blibt wo ebe z.b. em egge obe links esch! ebe eifach ke närvendi pop-ups oder dases denn onde ond obe ond links ond rächts so scheiss banner het! ebe wenns wörkli nor ei banner esch ond das en rächti inahme quelle denn esch denn fendis guet!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Nenei ganz sicher keini Popups oder sone Scheiss, und ou keini animierte Banner mit 100 Farbe! Es würd ja eh nix übrdecke wome süsch würd bruche :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • findi ok. schlussendlich muen ja wer d'chöschte für die platform träge und wenns dezue en werbebanner brucht wo ned stört, isch doch allne ghulfe.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ja de maini breicht de nagel uf de chopf :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • Zitat

    Original von Milhouse
    Nenei ganz sicher keini Popups oder sone Scheiss, und ou keini animierte Banner mit 100 Farbe! Es würd ja eh nix übrdecke wome süsch würd bruche :winking_face:



    ja guet den isch easy han dänkt popups oder so züg

  • Den gani vorher zu hoststaar und miete Webspace,
    denn chönntemer au entli s forum update...
    aber en Banner findi meh als ÜBERFLÜSSIG...


    die 100.- Fränkli im jahr Zali gern für das...


    Sorry, ich hasse siite mit Banner... !!

  • Werum wosch de z Forum update? Mir hei scho üsi Gründ dass mr das im Moment nid mache. Mit Hostpoint.ch het das nüt zdue.


    Es wäre ja ou nid setigi Banner wieme kennt, sondern Adsense...


    Ig maches itze mou im Longboardforum.ch und luege wasmer für Erfahrige mache!

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ich sponsore das forum gern, müed au kein Banner vo mir ine tue:D:D



    Also da heisst bin eher dagege und das mit em sponsoring meini au ernst

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • also das mit em banner fändi no e gueti idee, wenns einigermasse ahständigi werbig wäri


    ähmmilhouse, ha di eh nomal welle ahkicke vu wäge mal wider was zspände aber wenns mit banner gaht, warum ned

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.