• Wils traditoin z'si schint, stell ich mich au mal churz vor...
    Ich wär tStubähockerin us däm Forum... :]
    Ich fahrä leider ned...wäni glück han chani mängisch mit fahrä...! (merci gnabber!)
    Aber sInträssä wär vorhandä! :grinning_squinting_face:
    Ich wär au us Züri und läbä per Zuäfall im glichä Huushalt wi dä Gnabber...! .)
    Na äs schöns Tägli!
    Mfg Martina

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!


  • salli salli, d'sunne schiint für alli :grinning_squinting_face:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Grüss dich. So machts doch schon langsam viel mehr freude im Forum :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • huhuuu martina *inhuushaltwink* :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Na wän das ned än herzlichä Empfang isch...! :]
    Merci! :grinning_squinting_face:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Au vo mir es herzlichs Willkome :D.
    Das mitem Stubehocke chasch ja änderre ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Mal luägä was mer machä chan...! :grinning_squinting_face:
    Münd mi hald meh mitnäh wäner gönd go fahrä... :]

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • also bi mir ufem töff gaht da nüme vill z'zweite, aber ich käne da 2 wo en grosse töff händ :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • Hey also jetzt müend mer dänn würklich mal es gmeinsams uusfärtli mache! Sind ja mittlerwiile scho es paar vo Züri oder ide nächere umgäbig. Oder süsch halt emal es Forumträff.... wänns wätter e so isch wie hüt, chas nur guet werde!

  • Warum eigantlich ned...was seisch du da gnabber...?! :face_with_rolling_eyes:

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Huch, ha no gar nonig hallo gseit 8o


    Äh.. Hallo!


    Zitat

    Original von StubenhockerIN
    Ich fahrä leider ned...wäni glück han chani mängisch mit fahrä...! (merci gnabber!)
    Aber sInträssä wär vorhandä! :grinning_squinting_face:


    Also los, Töff chaufe, fahre lerne, de Jungs um'd Ohre fahre :grinning_squinting_face:


    Zitat

    Original von StubenhockerIN
    Ich wär au us Züri und läbä per Zuäfall im glichä Huushalt wi dä Gnabber...! .)


    Schwöster? Fründin? Mueter? Tante? Goldfisch? Los, Details!


    Edit: Ah jo, bi mir isch im Moment nöd vil mit Fahre, mir isch gescht s'zweite Mol s'Nummerschildrähmli durevibriert, jetzt muen i zersch es neus bsorge... :frowning_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Zitat:
    Edit: Ah jo, bi mir isch im Moment nöd vil mit Fahre, mir isch gescht s'zweite Mol s'Nummerschildrähmli durevibriert , jetzt muen i zersch es neus bsorge... :frowning_face:


    durevibriert..... viva KTM *ggg* :grinning_squinting_face::face_with_tongue: schöne momänt


    ahhh i meine halloo o vum BEO

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    Zitat:
    Edit: Ah jo, bi mir isch im Moment nöd vil mit Fahre, mir isch gescht s'zweite Mol s'Nummerschildrähmli durevibriert , jetzt muen i zersch es neus bsorge... :frowning_face:


    durevibriert..... viva KTM *ggg* :grinning_squinting_face::face_with_tongue: schöne momänt


    Jo weisch, bi SO VIEL POWER :mosh: passiert das mängisch :grinning_squinting_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Jo he wäge däm würdi emu glich fahre! Chasch ja de bulle säge dass es dürevibriert isch...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)