Reifen einfahren?!

  • Hab heute endlich neue reifen für mein Baby bekommen... :grinning_squinting_face:


    Jetzt wollte ich fragen, ob es irgendwelche Tipps oder Tricks gibt, wie man die am besten einfährt...bzw, wie man die Silikonschicht schnell und sicher wegbekommt....


    Oder muss man da halt einfahc 500km Geduld haben und brav fahren (sprich lenken und nicht reinliegen:))?

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • hey, nach 500km sind d'finke ja scho fascht abegfahre :grinning_squinting_face:


    en tag lag go fahre. am aafang easy, denn immer chli schnäller. am schluss richtig la lüüte. xehsch es ja relativ guet wie ruuch das de finke isch. richtig uufpasse muesch eigentlich nur die erschte 5 km. nachher chasch scho chli am kabel zieh.

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Joa... ich machs amig au eifach so dasi halt bi jedere Kurve chli wiiter abegange.. so isch immer en teil "frisch" und eine scho befahre... Filich so bis 50km.. jenachdem wifill Kurve dases hät.. me hani nonie uufpasst und nonie irgendwas gsii.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Wenn wotsch chasch zerscht de Reife mit chli Aceton abriibe.
    Denn isch zwar s'Silikon weg. Aber d'Oberflächi immerna sauglatt.


    Also easy immer chli meh ligge.

  • Bringt nöd würklich fill will glaube nöd das en Burnout if de Flanke vom Reife schafsch :P.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Das seisch Du jetzt Spike.... *groehl*


    Eim bringts aber sicher was...em Pneuheini..hehe

  • Ja guet.... chunt au immer uf de Töff aa :face_with_tongue: also ich müsst zersch nochli is Fitness :smiling_face_with_horns:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • oder chli of cheesbode ond so fahre??? das sött d reiffe au chli schneller weder ruuch mache! eifach ned grad dore wald fätze gäll :P? ossert es esch ke fahrverbot! mer händ be eus au sones waldstöck wott döffsch dore fahre det beni au scho s paar mol dore met nigenagelneuem pneu!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Hm.. Ufbocke... 6t Gang ine.. Gasgriff mit Kabelbinder uf Vollgas befeschtige und dänn aala ...nacher chamer tiptop miteme Schliifpapier di oberscht schicht vom reife abschmirgle :face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::face_with_rolling_eyes::ugly:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • hörred doch uf... mer weiss nie was für komischi lüüt da na lesed unds den so würded praktiziere :böse::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Okok...merci vill mal für die interessante Tipps :wand:


    Ich denke mal ich probiers mitem Sandstrahle will de Burnout miteme 50erli mit 139kg evtl. chönnt schwirig werde (schiss AM6-Motor het eifahct kei Chraft une use!) :evil2:


    Nei ernsthaft, ich denke vorsichtig iidrive isch demfall gnueg...ich ha nur gfrögt will de Uushilfmech hetmer ebe mega Angst gmacht...er het gseit es segi schlipfrig wie Soife und erst nach 500km einigermasse ok und ich söll am Beste de Töff 5km umestosse... :wand::wand::wand::böse:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud