Offene Topf

  • Hoi zäme,


    Weiss eine da was passiert, wänn mer miteme offene Topf verwütscht wird? Puess? Heilaufe? Beschlagnamig vom Topf?
    Würd mich mal wunder nä, was ihr da für erfahrige gmacht händ.

  • ech glaube ned, dass das nor of d usred drof a chond. chond no fast me of de schroter drof a wo di use nemt. aber ech cha mer vorstelle, dass en iladig zom vorfüere ond gäldbuess öber chonsch.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von Labyrator
    ich denke das chund au ganz uf dieni usred druf a wod parat hesch, ich spekuliere uf geldbuess--


    "Herr Polizist, ich weiss au nöd wie die sündhaft türi Importaalag a min Töff anecho isch. Woni losgfahre bi isch no d'Originaltüte dra gsi, ich schwör"


    Stell i mir chli merkwürdig vor :grinning_squinting_face:


    Jo also ebä, Buess und vorfüehre halt.
    Wenn en nätte Cop verwütschisch wo sich no chli uskennt muesch vilicht nöd emol go vorfüehre, denn chasch em de Chlapf vilicht mol persönlich uf em Revier go zeige.


    Edit: Öb heifahre dörfsch oder -laufe muesch dörft vom Polizist abhänge (und vilicht au wie lut dini Tröte isch). Im Prinzip chönd's di au z'Fuess heischicke wenn nur rechti Spiegel 2 mm^2 weniger Flächi het als er sötti :frowning_face:

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Eifach uufpasse das kei Lärmmässig musch mache will dänn bisch chli am Arsch. Musch entweder uf Gänf, Bern oder is Tessin.....choschtet au nume ganz bitzeli öppis.



    PS: Aber nacher chömed wieder die blöde Gmeindsarbeiter mit ihrne Laubgebläse da und mached en Namitag Meis vor de Hütte das musch dFeischter zuemache will di söttsch konsentreier aber bimene Töff macheds dänn sones gschiss.....:face_with_rolling_eyes: :face_with_tongue: (isch baer echt soo *g*)

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hmm de cha eim auso gar nid sooooo viu passiere oder? Wie höch isch de die buess aso i welem Berich? U dr Topf dörfe si eim nid wegnä?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • ja also wasi ghört ha geit dr buess nachem iikomme......... ja wennd ne muesch ga zeige muesch dr topf wächsle, aber wägnäh dörfe si dä emu nid, ghört ja dir..... dörftisch ne eifach vilicht nume uf dr strecki dranne ha, aber är ghört dir. :winking_face:


    gloubes emu :grinning_squinting_face:

  • Kolleg isch mitem Akrapovic Titan Racing verwütscht worde uf siinere R1, hät s'Möp dörfe staa laa, vorfüehre, 1000.- Buess (inkl. Abtransport) zahle und namal 1000 für's vorfüehre !!
    Aber ebä, chunt ganz druffa was füren Pozilischt häsch ! :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Also uf de Polizischt chunt's a i de Frog öb überhaupt was passiert oder er dich eifach zieh loht. Wenn's denn mol zu ere Azeig chunt het de Polizist nüme vil z'mälde :smiling_face_with_sunglasses:


    Aber 1000.- zum Vorfüehre chan i mir ehrlich gseit nöd vorstellä. Do müessted's de Töff jo e Wuche lange usenandgno ha..

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • De witz draa isch ja dasen nachher mitem ORIGINALE Topf namal muesch vorfüehre und Abgas- und Lärmtescht mache !!!Susch chasch der de Töff an arsch schmiere, wil ohni das chunter kei Strassezuelassig me über !

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    Kolleg isch mitem Akrapovic Titan Racing verwütscht worde uf siinere R1, hät s'Möp dörfe staa laa, vorfüehre, 1000.- Buess (inkl. Abtransport) zahle und namal 1000 für's vorfüehre !!
    Aber ebä, chunt ganz druffa was füren Pozilischt häsch ! :grinning_squinting_face:


    Ouch shit.... isch ja voll scheisse. Definitv me ärger alses de sound wert isch! Ich glaub ich las i dämm fall.

  • Es gsehd werkli ned guet us. Dass die sieche 1000 stotz nor för s vorfüere wend esch jo os em Tierbuech. Das esch jo ächt ned normal.
    Aber ech glaube wenns mech mit mim Zwibackfreser verwötsched ond die meined er seg z luut, de chönds ne vo mer us grad palte. De chauf mer halt en schwäre. God e nor no bes em Herbst besi fahre dörft :grinning_squinting_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    De witz draa isch ja dasen nachher mitem ORIGINALE Topf namal muesch vorfüehre und Abgas- und Lärmtescht mache !!!Susch chasch der de Töff an arsch schmiere, wil ohni das chunter kei Strassezuelassig me über !


    Ok, wenn's natürli ä kompletti Lärm- und Emissionsmessig wänd mache, denn chunt's tür :frowning_face:


    Da heisst aber eigentli dass die lüt vermuetet hend dass de Originaltopf ebä au nüme Original isch (sprich: usgrumet). Susch würd's lange wenn's gsend dass de Originaltopf dra isch, wil de isch jo zueglo.

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Ja das glaub scho!! Weiss ebä au nöd so ganz wie das bi ihm gloffe isch, ussert das ebä mit de 2000 stutz und em Vorfüehre.


    Naja, mer mues sich halt chli gschiid verchaufe und dänn passt das scho :grinning_squinting_face:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • ha mine au nur müese umbaue und ufem revier go zeige...
    de bescht isch gsii, er hett mer uf de fözzel nur gschribe "auspuff montieren"


    de ufem örtliche poschte wos kontroliert hett hani scho kännt und hett nu glueget öb en topf dra isch und somit oky gsii *g*