Ufteilig vo de Forum

  • Auso mir müese üs mau überlege wie mr das ganze wei gstalte. I wär drfür dass mrs nid so mache wie all die dütsche Forum :face_with_rolling_eyes:


    Es wärde ja eher weniger Lüt hie si, und da machts kei Sinn ufzteile i Sportler, Chopper etc. I hät eher a so öpis dänkt:


    Allgemeini Töfftheme
    Technischi Problem
    Gsetzgäbig/Prüefige
    Treffe und Toure
    Marktplatz(ufteilt i suche und biete)
    Geplauder


    Was haltet dir drvo?

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Ja öppe so hett ich das au dänkt. Ich finde aber Gsetzgebig und Prüefige nöd so wichtig, isch ja nöd es alltäglichs Thema wie Technik usw.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Hmm es gat! Muesch dra dänke dass dank de neue Regelige niemer so richtig drus chunnt, und viu Lüt wei eifach afa töff fahre wüsse aber när nid weli kategorie s überhoupt git etc...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • das hätt scho öppis. naja mer chönds ja mal drinee und dänn luege obs brucht wird :smiling_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also i ha die Forum mau erstellt, und es paar dummi Avatar-Biuder ufeglade für die looooooooooooooser wo nid dr eiget Töff hei als Biudli :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Milhouse
    und es paar dummi Avatar-Biuder ufeglade für die looooooooooooooser wo nid dr eiget Töff hei als Biudli :grinning_squinting_face:


    rofl, gset aber schomal guet uus :smiling_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • So, me cha itze im Profil dr Töff igä. Gloubet de nid öppe dass das eifach gsi isch, ha kei Aleitig gfunge und ha dä shit alles müese vo Hand is PHP inemurkse :grinning_squinting_face: Aber i dänke es funktioniert itze...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Hey, wie wärs mitere Bilder sektion?? Wie i allne andere Fore?

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    -optic forum
    -bilder/videos


    Also bilder/videos gits ja scho, ok isch underem Name "Bilder" aber Videos chamer au dööte ineschmeisse, tuenes susch no schnäll ändere :grinning_squinting_face:


    Optic Forum? *grml* was meinsch dänn was döte driichämti, so wie im dt-forum?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von R A Z O R
    halt würklich alles was mit de optic z`tue hetti!


    *grml* ich luege mal no mim milhouse. mer wänd aber noni allzufill fore uufmache willmer no so wenig sind. also dasmer chli warted und wenns fill zumene thema git dasmer dänn eis uufmached.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Also i chume immer noni ganz drus was de i däm Optik Forum drinne wär :confused_face:


    Optik isch ja eigetlech Bilder, oder Technik wes um Umboute gat! I finge äbe ou dass mr nid zviu Forum söte ha wes no weni Lüt si..

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)