Scheisse: Die 1. Buess i mim Läbe!

  • Und jetz rotet mol worum? Will i imene Naherholigsgebiet (im Wald) mit em MTB ufeme Chiiswägli gfahre bi, und für MTBs isches nume erlaubt uf de teerete Wägli z'fahre. :stupid: I hanem Bolizischt denn erklärt, ich wüssi das scho, aber mis MTB bruuchi nun mal Dräck und Chies unter de Pneu, das sigi artgerächti Haltig! Gnützt hets nüt: Drissig Stai hets mi koschtet, aber sehr fründlig ischer gsii. Ganz e junge Polizeigefreite, vermuetlig erscht churz ab der Police Academy choo. Dä isch nooni so vergriessgramt gsi wie vieli Basler Schugger. Ohni sini Uniform und Buessekatalog wärer mer ächt sympathisch gsi.


    Was leere mer drus? 1.: Basel isch die sicherschti Stadt vo der Schwyz, denn wenns no freilaufende Drogedealer, Trickbetrüger und Iibrächer gäbti würd d'Polizei sicher DIE jaage anstatt harmlose Velofahrer abzpasse. Aber wills kaini me git hän sy Zyt für das. 2.: Mer sin in der Schwyz. Wo sunscht gits es dass es völlig unnötigs Verbot duuregsetzt wird, wos es Bitzeli Toleranz und gegesytigi Rücksichtnahm au wurd tue? 3.: Militanti Fuessgänger chönne der dr Spass am Zweirad genauso vermiese wie Büchsefahrer. Und 4.: Es git no nätti Schugger; me mues sy wäge däm nid go sueche!


    Frage: Was isch die erschti Buess in eurem Läbe gsi, respektive für was händer si kriegt? Wär isch no nie büesst worde?
    Und wär isch mit Glück ere Buess entchoo? Do het sicher jede e unterhaltsami Gschicht zum verzelle?!

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    2 Mal editiert, zuletzt von TT ()

  • Mini erscht Buess isch Parkbuess gsih...


    Aber mit dene chönt jetzt sehr wahrschindli s'Zimmer tapeziere, isch nöd nume bi einere blibe... :face_with_rolling_eyes:


    Dänn hani no eini oder 2 Wäge z'schnäll fahre verwütscht aber immer nume uf de Autobahn, und deht gahts no vo de Priise her... :grinning_squinting_face:


    De Uswiis hani no nie müese abgeh... :engel:


    [EDIT] Da fallt mer grad ih... mini erscht bues hani no mitem Töffli gholt wili ohni Helm gfahre bin, aber die hani nöd müese zahle... :grinning_squinting_face: [/EDIT]

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

    Einmal editiert, zuletzt von Scooby ()

  • Hm... in Zivil no keini. Im Militär isch no eini offe... 30min nach ABV ersch usem Uusgang cho -> 250.-. Und solangmers nöd äxtra macht blibt de Priis glich.. also wenners mal würed vergässe.. dänn grad richtig, für 30min lohnt sichs irgendwie nöd.
    Nimmt mi aber wunder wie lang das si zBern bruched bis die Rächnig bi mir ufem Tisch liit... inere Wuche sinds 3 Mönet :D. Sicher sonen arme Tüüfel wo voreme 10m höche Stapel sinnloser Buesse sitzt und überall mues es Stämpfeli druf mache.


    TT... köschtlich was eusi Verbott amig alles fürebringed.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • mini erscht buess isch gsi will ich innerorts zschnell gfahre bin.... 40.- hets mi koschtet... die Töffliziitebuesse lahni jetzt mal si... han z.B au mal 30 stei müse abdrucke will ich kei glogge am velo gha han... :wand:

    Einmal editiert, zuletzt von Stephan ()

  • *gg* mini ershct buess isch gsi weli mitem töff zude mündliche franz AP gfahre bin und de schueldirektor d polizei grüeft het und ich dummerwiis nid ufeme parkfäld gsi ben..


    ---> 40 fr

    Listen to many, speak to few

    Einmal editiert, zuletzt von Wheeler ()

  • Zitat

    Original von TT: Und wär isch mit Glück ere Buess entchoo? Do het sicher jede e unterhaltsami Gschicht zum verzelle?!


    Bi ainisch der unteri Hauestei deruf, in Richtig Trimbach. D'Strooss isch zweispurig, ca. 10m breit und es isch 60 km/h ( ! ) aagschriebe. Völlig praxisfremd signalisiert. Drum hani denn au gfunde das sigi eher sone Empfälig womer sich chan dra halte wänns Winter isch und 20cm Schnee ligt. Aber woni d'Rännleitig am Strasserand gseh ha, hani dänkt jetz händ si g'laseret, ach do Sch..... Hamer no üiberleggt e Spitzcheeri z'mache aber d'Sicherheitslinie isch uszoge gsi und bim Wägfahre hätte sy eh mis Nummereschild gseeh, also wäri dopplet driigloffe. Also hani mi ins Unvermeidliche gfüegt und ha aaghalte, dr Helm abzoge und glächlet.
    Jä guede Daag Herr Bollizischt!:engel:


    "Grüezi, Führeruswiis und Fahrzüügpapier bitte!"


    Är nimmt min Papier, lauft zum Auto, nuusched öbbis, nachere Minute chunnt er zrugg und ich dänk: Jetzt zeigt er mer s'Föteli und das wars dann...


    "Mached sy d'Zündig aa und blinket sie mal links und rächts! " "Brämsed sie hinde und vorne!" "Mal s'Reifeprofil aaluege. Hmm da sötted sy denn bald mal wächsle!"
    (Do hani dänkt, klar wird dä gwächslet, aber die 0.2mm zviel langed no bis hütt z'Oobe und denn gits z'erscht na en chräftige Burnout!)


    "Und dr Uspuff... "
    (är kontrolliert d'Nummere druuf, denn luegter öbs es Chatzenaug am Schutzbläch het und d'Nummerebelüüchtig funzt).
    "Isch in Ordnig, sy chönd wyterfahre, schöne Tag!"


    Was, dasch alles? Kei Radar? Har har har! :hehe:
    Was glaubsch wie bin ich vorsichtig gfahre. Die nöchschte 2 Kilometer. Jaja, so isch das gsi.

    Ich lenke also bin ich. (René D. Kart)

    3 Mal editiert, zuletzt von TT ()

  • Ich bi gspannt ob bi mir öbbis kunnt. Mi het letztens uff dr Tankstell agsproche dass er mi würd an Polizei wittrmelde und mim Kolleg au wil mir ihn anschinend trotz Sicherheitslinie überholt hätte. Ich überhol abr eigentlich nur wenn die Lüüt Platz mache. Min Kolleg isch ebe no drbi gse und er mit sini Frau.


    Also 2 Ussage gege 2 Ussage. Mol luege ob er das wirklich wittrmeldet und wenn jo, ob ich do muess überhaupt ussage...

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Dörf ich Stolz uf mich si? Ha bis jetzt verdammts Glück ka und in däm Jöhrli woni Töff fahr no kei Buess becho. Weder fürs Wildparke in dr Stadt (:smiling_face_with_horns:), no z schnäll fahre oder was au immer. hrhr. Ine Kontrolle bini au erst eimol cho, und das erst no z Dütschland :mad:

  • 1. buess.... 1 tag nach autoprüefig...no nie z'züri gsi.... am rosegarte nöd ufe tacho gluegt :winking_face: 120 stutz buess.


    die letscht woni gha han isch än idr mitti abgfahrene hinderreife gsi wo mich bim nette tubbeli schmierlappe en 100er koschtet het :winking_face:

    Cry mich ein river ! :ugly2:

  • Zitat

    Original von TT
    Und wär isch mit Glück ere Buess entchoo? Do het sicher jede e unterhaltsami Gschicht zum verzelle?![/COLOR]


    Zu dem fallt mer doch au grad no was ih...
    Am Sunntig woni ihgruckt bin, bini mit so ca 180 mitem Auto uf de Bahn bi Bellinzona unterwägs gsih, vor mir en Italiener, glichschnäll...
    Dänn luegi chli füre links und was gsehni en Bull... De Italiener und ich voll uf d'Chlötz, mit ca. 140 a de Bulle verbih und als ob nüt währ vorne ine gfahre.
    Was mached d'Bulle? Sie duend churz s'Blauliecht ine, ich scho dänkt, shit, und stelleds wider ab und fahred wiiter...
    ich so höh? was söll das? :confused_face:
    Nacher brav mit 120, 130 wiitergfahre bis d'Bulle vo de Bahn gfahre sind und dänn hät de Italiener und ich wider gas geh... :smiling_face_with_horns:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • hmmm, mini erst buess hani mit mim töff übercho... ha mis baby genau 2 wuche gha und scho händs mich blitz mit 75km/h uf de 60er strecki....mer mues dezue säge dass d`bulle de mobili chaste gnau 15 meter vor de 80er tafle ufgstellt händ.... jede normali mänsch beschlünigt doch vor de tafle, vorallem wänns eh scho usse am dorf isch....und wos mich dänn ca. 500meter spöter usgna händ, sind scho 3 töffs und 4 autos bide bulle gstande.... wenigstens bini nöd de einzig gsi...:P

  • niemmert schlaht mini erschti buess:


    230 FRANKE wege 2 mal vor d'tüüre flüge i de bruefsschuel :D:D:D:D:D:D



    das gits nume in dietike :wand:

    Europe-motocycles roxxx...!


    Duc 996 - Not just a Bike, a Legend


  • lol... ja da hetti de rektor usglached und sicher ned iizahlt!




    mini erscht buess isch öppä 3täg nach de prüefig gsi... chli z'schnell uf de forch und blitz....
    aber de vor mer hetts ebe au scho blitzt, so das ich na chli han chönne reduziere... isch den ned ganz so tüür gsi glaub 60.-

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: