2-Takter Öu choufä

  • Mit mirä DT 125 bruchäni rächt hüfig Öu. Bis iz hani aubä di 1 Liter Fläschänä kouft, wos überau git.


    Wo choufät Dir euäs Öu?


    Weläs isch fürt DT z'empfälä?

  • fürd dt isch es vollsynthetischs 2takt öl z empfehle! castrol bevorzugt!
    nimm aber uf ke fall das migros-2-takt öl für 5fr...da raucht uuuuuhuere gschisse hineuse und es isch nur e teilsynthetischs!

  • folgendes habe ich hier gefunden:


    • Castrol R2 Racingbike (ich glaub das meinst Du)
    • Castrol TTS
    • Castrol Act>evo 2T Scooter (für Scooter)
    • Castrol Super TT (ein Allrounder Öl)
    • Castrol A 747 (Mischung mit Rizinusöl für Go-Karts)
  • ech ha s castrol r2. das esch es supper öl. woni vom alte of das gwächslet ha, hani sogar möge en leistigszuenam gspöre.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ä Mech het mir gester gseit, dass fürt DT teilsynthetisches Öu besser sig aus vousynthetisches, dass di vielä Zuäsätz im Vousynthetischä nyd guät sigät.


    :confused_face:

  • Also ich han es Vollsynthetisches Motorex Öl für mini DT! Und sie lauft guet! Also, ich wür au vollsynthetisches empfehle!

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • wenn sie ganz offe isch, sötsch vollsynthetisch fahre


    drosslet, teilsynth.


    grüsse

  • Wüus mir interessiert het, hani no bim Schwitzer Yamaha Importeur Hostettler AG in Sursee nachägfragt. Diä schribä:


    Zitat

    Für die Schmierung empfehlen wir 2T-Motorenoel „Motul 510 Powerlube 2T“.


    Bei diesem Oel handelt es sich um ein teilsynthetisches Oel speziell für Getrenntschmierungen und ist betreffend Schmierung und Rauchentwicklung am besten für diese Fahrzeuge geeignet.


    I gloubä aber o das äuä äs Vousynthetisches sicherer vor ämnä Frässer schützt. Wärs schlächt wemmä zum Bispiu abwächsligswies vou und teilsynthetisches Öu würdi tankä? Das rein mineralisches Öu nyd i frag chunnt isch mr scho klar.