125er Blombieren?

  • Hi zusammen


    Ich habe vor ein paar Minuten ein super Angebot bekommen: ein KTM 125 EXC für 3000Fr. jetzt ist das Problem nur das ich erst noch 16 werde und ja nicht 125er fahren darf. Soll ich den jetzt blombieren lassen? Ich habe schon von vielen Töffmechs gehört dass das dem Motor nicht so gut tut und so, aber ich kann das irgendwie nicht so glauben, da es viele in Deutschland auch machen (habe ich in einem Deutschen Forum gelesen). Was meint ihr dazu? Oder giebt es noch eine andere Lösung?



    Mfg Link21

    Mfg Link21

  • bisch sicher dass dases e EXC isch? will das isch doch e Wettbewerbsmaschine?!


    EDIT2: *grml* ich han es puff mit exe und exc *g*.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Yepp, das war ein EXC. Warum? gut, er hatte keine Lichtanlage oder ähnliches daruf (er sagte der Töff währe vollcrossund) aber wenn man bei google KTM 125 EXC eingiebt, dann kommen da die meisten mit Lichtanlagen, wenn du wegen dem Fragst.

    Mfg Link21

  • Wenn e Zuelassig defür überchunsch chasch das scho mache aber es isch nöd würklich Sinnvoll will die sind halt extrem hochzüchtet und häsch drum fill höchere Verschleiss.


    Wies Drosslet isch chander nöd säge aber mitere alltagstaugliche, drosslete bisch sicher besser dra.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ja si mun halt zueglaa si für uf de öffendliche Strass, Sprich liecht und so witer mun dra sii und wenn die ufem Strasseverchersamt finded es segi alles am richtige Ort dänn chunsch e Zuelassig über und dörfsch uf de Strass fahre.


    Wenn de aber seit es segi e Vollcross dänn isches sowieso nomal es Problem will dänn musch ebä all das draboue und dänn zuelaa und das isch huere tüür.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ah, so meinst du. Ja wie teuer kommt dann das mit dem Licht etwa noch? Ich meine der Standart Exc hat ja auch Licht und das sieht da nicht so aufwendig aus.

    Mfg Link21

  • Chander nöd säge, nonie gmacht, säged eifach immer all es segi sau tüür.


    Ich rate dir eifach zu öppisem wie z.B Yamaha DT oder KTM LC2. Die chasch au guet drossle, sind haltbar und alltagstauglich.
    Ich känne ehrlichgseit keine wo e EXC drosslet hät will die eigendlich is Gländ und nöd uf dStras ghört.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Ah, ok :frowning_face:
    Wie ist das jetz mit dem Blombieren oder drosseln? schadet das dem Motor? Mir wurde gesagt das schadet dem Motor. Oder ist Drosseln und blombieren nicht das gleiche?

    Mfg Link21

  • Also drossle ond blombiere esch, minies wössens, s gliich. je noch dem wie dass en maschene drosslet werd schadets au. wenn eifach de turebereich ab klemmt werd, de söttis weniger es problem sii.


    zo de exc wörd ech mol au säge, dass das sau tür chond. wenns werkli en vollcross esch, denn werds ned nor s liecht si wo mer ändere mues, sonder worschinlech au d uspoffalag ond ev. no anderi sache. drom wörd ech au we de spike säge, dass der gschider öpis chaufsch wot der secher si chasch, dass si en strossezuelassig hed.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Ok. Danke vielmals für die guten Ratschläge.
    Noch ne andere Frage: Ich will jetzt nicht sagen dass ihr unrecht habt, aber in Sursee, beim Hofschtetter (glaub ich) hat man mir gesagt dass man das technisch nicht hinbringt und in Schötz auch und in Zofingen auch, alle wollen nichts von drosseln wissen. Wie überzeuge ich die? Oder gibts einen andern Mech In der Nähe von Dagmersellen der mir einen 125er drosselt?
    Oder was meinten die?

    Mfg Link21

  • Das geit scho! Mech kenni kene, aber i ha mau eini kennt wo e 125er (allerdings vespa) het drosslet gha so dass si se het chöne fahre mit 16i...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)