KTM 950 Supermoto / Enduro R

  • Für mich ist vom Fahrspass her die Aprilia Tuono einfach Top.
    Wird mit der SuperDuke verglichen, hat einfach mehr POWER.
    Fahre im moment eine solche wenn ich nicht auf einem Monobike sitze.


    Ist auch auch in engen Kurven super handlich wegen der super Sitzposition.


    Ob das alte Modell (bis 2005) oder das neue Modell (ab 2006) ist egal.


    [Blockierte Grafik: http://www.msk-motoshop.ch/pro…Fotos/Tuono_2_320x240.jpg
    Modell ab 2006


    [Blockierte Grafik: http://www.msk-motoshop.ch/pro…ono_1000_r_factory_05.jpg]
    Modell bis 2005


    (habe auch Occasionen)


    Für eine Probefahrt kurz bei mir melden oder


    23./24.09.2006 Ausstellung im MSK-MotoShop

    Einmal editiert, zuletzt von Joschi ()

  • KTM 950 Supermoto findi zimlich langwillig, und muesch einiges ändere um schnell dermit chöne z sieh...und zueverlässig? nach 80km hani ä risigi öllache underem bike gha


    KTM 990 Superduke....irgendwie au langwilig und z weni dampf...derzue gseh allgemein cockpits zum gränne us und über d frontliechter rede mir jetzt mal nid....


    KTM nein danke


    D japaner hei no gueti sache, oder Aprilia het au so ä rise suma mit rotax...und die motore wärde ja o vo BMW brucht, so schlächt chöi die auso nid si.


    grunz

  • aso de fäbu empfiehlt en BUELL :grinning_squinting_face:


    fahrspass pur und de mech lernsch au nöcher känne :grinning_squinting_face:


    gfahre beni sie nonie aber i be au interessiert defür


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...


  • muesch mer e paar modell näne, ha doch kei blasse vo dem Gfotz...


    THX

  • d'BUELL han i mal äs Weekend gha.
    Gseht handlicher us als si isch und dampf hät si so mittelmässig (isch halt immer no en HD-Motor).


    Händ scho Buell-Fahrer gha wo nach dä Probefahrt mit dä Tuono gwächslät händ.

  • joschi, das isch halt scho so. wenn du äs bike mit dampf wosch, muesch ke buell näh.


    äs si halt eifach möffs wo wenn du z feeling gspürsch sau mässig spass mache.
    Handlich isch si nid, aber wenn du dä bock im griff hesch, wird z andere alles längwiliger...


    Und ganz klar, d buell szene möcht ig nid misse, ha sehr viel sehr nätti und cooli lüt lehrä kenne, offe und unverchnozt.


    I dänke, i wirde sobald igs mir cha leiste rückfällig wärdä.

  • Buell fahren: Lernen Sie ihre Umgebung näher kennen, nichts schafft mehr Freunde als gemeinsames Schrauben..... Oder so ähnlech :face_with_tongue::face_with_tongue::grinning_squinting_face:


    Oder was ou guet zuetrifft: Geteiltes Leid ist halbes Leid..... Göt mau imne Buellforum go läse :haha:

  • Jetzt gits dänn ev. Buell mit meh Leistig.
    Han im MSS gläsä si wöläd Rotax V2 Motorä ibauä und das wär dä glich wie i dä Aprilia.

  • WEP


    Vergisses es doch eifacht. Uf de Strass fahre isch eh numme pläuschler sach... D'Piste zellt!! Würdsch dich gschieder meh uf Training und Race konzentriere. Chönd eus dänn mit 55i ä fahrbari HämerrhoideKutsche go zhie.
    Abgseh davo, mit wem wetsch dänn go Toure??? Ich kauf sicher kei SuperEnduro oder so nes Zwittergschwühr oder sust so nen MarketingGag. Chasch mit de andere Jungs ä 3 Tage Tour machä. Uf de Klause und wieder zrugg :muaha:


    Gruess


    SOK

  • ja genau. d'strass isch nur für d'aafänger. die grausam härte und furchtbar schnelle, so wie de sok eine isch, gönd nur uf'd pischte.
    i dem forum sind all uhuere langsam. nur de sok weiss, wie's würkli gaht.
    sorry, sok. dini sprüch sind eifach nur no peinlich.
    sorry admin, für de offtopic, jetzt heds mer eifach de huet glupft

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio
    ja genau. d'strass isch nur für d'aafänger. die grausam härte und furchtbar schnelle, so wie de sok eine isch, gönd nur uf'd pischte.
    i dem forum sind all uhuere langsam. nur de sok weiss, wie's würkli gaht.
    sorry, sok. dini sprüch sind eifach nur no peinlich.
    sorry admin, für de offtopic, jetzt heds mer eifach de huet glupft


    Ich han gross WEP gschriebe. De weiss scho was ich meine. Heb dich mal chli zrugg, sust lupfts mir de Huet und ich machs sicher nöd mit dir da im Forum us... Also, back to topic.


    Gruess


    SOK

    Einmal editiert, zuletzt von sok ()


  • nach dine andere uussage under anderem i andere threads, fühl ich mich aber aapisst. aber ich glaub das lösemer würkli besser andersch

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Zitat

    Original von Mercutio


    nach dine andere uussage under anderem i andere threads, fühl ich mich aber aapisst. aber ich glaub das lösemer würkli besser andersch


    Würd mich au apisst fühle, wär ich dich. :ugly: Ja, ich löhs das Problem scho, das versprich ich dir. Jetzt back to Topic, mag nümm mit dir umme jogglä.

  • Pläuschler sach...numme plausch sach...Für mich nüht ersnsthafts. Numme Spass. Kapiert jetzt??!! Nöd das alli wo uf de Strass fahred pfieffenä sind. Fahre ja au uf de Strass aber für mich zellt halt vorallem d'Piste.


    So und jetzt händs hoffentlich die ultraschnälle Strasserowdies won ich beleidigt han aber nöd so guet läse chönd, au kapiert!


    Gruess


    SOK