is denn schon weihnacht???

  • han minere gixxer grad es schöns gschänkli bstellt.



    [Blockierte Grafik: http://go-offroad.ch/forum/uploader/data/4b_1(Original).jpg]



    en schöne carbonrahmeschützer und denn chömed no kupplig und limadeckeli.


    denn isch de schön rahme vor gixxer rundume gschützt :grinning_squinting_face:


    und ersch no schön verpackt :smiling_face_with_horns:



    bilder in montiertem zuestand folged denn no.



    und was schenked ihr euch selber und eurem töff??? :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich versueche wiiter mis silver-foxxy zverchaufe und mach mer wenni sie verchauft han es grooses gschenkli...


    e HUSABERG :smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns::smiling_face_with_horns:


    aso wenn öper interesse het melde...


    mfg BAUER

    ----------------------------------------------------------------------
    KLICK'S DU!!

  • Zitat

    Original von Cedi
    Hm... eventuell e neui farb.


    Han es agebot vo 600.- für de komplett töff in schwarz matt :grinning_face_with_smiling_eyes:


    wieso wotsch geld für e lackierig i de töff stecke????


    würd eher alles ufd siite legge und denn eine chaufe wo der au so gfallt anstell alles mögliche z verändere. ussert du hesch di jetzte entschiede bi dem z bliibe :winking_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hehe de ander :)! jo be mer gsehts glich us! han mer en psp zoge, es neus handy ond ehhm joa nxt johr denn en neue charre :P! das send mini wiehnachtsgschänk sochli dors johr dore :P!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • bi mir gits es neuis kombi...be aber ebe be no am tendiere zwüschet schwarz ond wiss.....min töff blibt meh oder weniger so....

  • Zitat

    Original von DonBosco
    ussert du hesch di jetzte entschiede bi dem z bliibe :winking_face:


    Er het all möglichi Vorteil. Ziemli stark für 25 kw ( :winking_face: ), recht hööch und sehr agnehmi sitzposition und vorallem kes typisch's Bulle-Kontrolle bevorzugts töff :grinning_face_with_smiling_eyes: Eifach uf de prüefstand muener, das chans nöd si mit 10l verbruuch

  • Ich wird mir demnächscht en elekrischi Gitarre ineziehe :grinning_squinting_face:


    Und und denn wird gsparrt für PlayStation 3 :mad:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst

  • Zitat

    Original von Ciko


    Und und denn wird gsparrt für PlayStation 3 :mad:


    Da mach ich mir erst sorge drüber falls ich bi mim Shop en Vorbestellig überchumme, süst chasch es eh vergesse eini z übercho in de erste Monat.
    Imfall der Release Endi März isch no nit emal sicher für EU... :mad:

    Take a walk on da house side!

  • Zitat

    Original von MikeRR


    Da mach ich mir erst sorge drüber falls ich bi mim Shop en Vorbestellig überchumme, süst chasch es eh vergesse eini z übercho in de erste Monat.
    Imfall der Release Endi März isch no nit emal sicher für EU... :mad:


    Hach wie schön wenn man direkt beim Lieferanten sich eine vorbestellen kann xD

  • Das isch doch guet eso.. Ich mein die europäischi Version isch jo no gar nicht fertig, ich mein wenn sie jetzt scho Fehler finde (wo abr durch Updates schnell z behebe sind schiins), denn ka das eh nur no bessr werde für uns :DDD


    Und ich denk im März wird s denn au nit eso usgse wie im USA odr eso, bis denn hend si jo gnueg Zit, um vili PS zu produziere :grinning_squinting_face:

    Jage nicht, was du nicht töten kannst