Mini Ducati Supersport

• Ha ganz vergässe vo mim neue Töff ou na Biudli driztue :winking_face: Dranne gmacht hani noni viu. Nume vor Vollverschalig uf die stylischi Halbschale gwechslet. Wasi no wet mache isch e Zahnriemeabdeckig us Carbon (isch das graue Ding ufem Motor) und eventuell no angere Uspuff :smiling_face_with_sunglasses:

[Blockierte Grafik: http://www.lonecore.ch/files/ss_nuda_2.jpg]

[Blockierte Grafik: http://www.lonecore.ch/files/ss_nuda_1.jpg]

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Also ich weiss nöd wies bide andere sich aber ich gse kei Bilder ;(

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Aaaaah so, kes wunger kommentiert gar niemer :grinning_squinting_face: has gänderet...

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Öhm eigentlech scho mou. Was sötts de si :confused_face: Chume nid drus wie das meinsch :confused_face:

• Wägem 750 uf de Verschalig :winking_face:

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Aha soooo. Jo i ha halt kei anderi gfunge usserdäm schadets jo nüt :grinning_squinting_face:

EDIT: het aber nume ei Schalldämpfer, kei Öhlküelig und vore nume ei Schiibe, vo däm här gset mes scho :winking_face:

• Zitat

Original von Milhouse
    Aha soooo. Jo i ha halt kei anderi gfunge usserdäm schadets jo nüt :grinning_squinting_face:

ned schlächt! *lach*

• Jaja Ducati isch halt aifach geil.
    Obwohl ich mir glich keini Kauft han, wills aifach schono inärä andärä Prisklass spilläd, aber wen ich mol würklich föhrigs han muäs den glich mol no ä 998 R anä oder so :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Jo die spiut scho ire angere Priisklass, aber i die angeri Richtig als du dänksch :face_with_rolling_eyes:

• So i ha itze d Soziusabdeckig und chlinneri Blinker dranne, isch schone huere Verbesserig :grinning_squinting_face: Biuder chöme sobald i wider e Kamera ha!

• Mini neui Abdeckig:

[Blockierte Grafik: http://www.lonecore.ch/files/ducati_heck_neu1.jpg]

Die neue Blinker (noni agschlosse):

[Blockierte Grafik: http://www.lonecore.ch/files/ducati_heck_neu2.JPG]

I weiss si nid grad luxoriös, aber si si huere biuig gsi und si öpe haub so gross wie die aute :grinning_squinting_face:

• d'Abdeckig isch huärrä geil, d'Blinker sind im verglich zu dä andernä voll easy went mich frogsch.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Jo eh, vorauem für 10 Euros z Paar :grinning_squinting_face:

• Ja für 10Euro chasch echt nüd säge.

Sitzbankabdeckig chunt au guet, ez fehlt numeno de Carbonuuspuff ;).