wie geil isch das denn?

  • de Hammer. Wennses no herekrieged dasmer chan Starte und länger Flüüge isches sideale Familiesportgrät :ugly:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Mercutio
    superman isch en scheiss degäge: klickstu


    De Superman bruucht aber nöd 40l Kerosen uf 100km :ugly:

    Zitat

    Original von Robi
    Gang mal in en Lade und versuech en kompetente Verkäufer z'finde... en Reaktor-Brennstab uf der Strass z'finde isch eifacher

  • so geil det kenni mi guet us und gange immer go skifahre...det hets ä paar geili sieche--> eine isch mal miteme "Ei" d'bischte durap.... Arsch geil und huere schnell :mad:


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • Zitat

    Original von :Dark_Force


    De Superman bruucht aber nöd 40l Kerosen uf 100km :ugly:


    defür muess er so en peinliche aazug mit no vill peinlichere rote badhose aalegge, demit's funktioniert :grinning_squinting_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • Hehe isch aber scho ziemlich geil man. Ich bruch au flügel. Än Ahtrib het ich scho. Müäst aifach gnuäg Bohnä ha bevors los goht. :smiling_face_with_horns:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von :Dark_Force
    De Superman bruucht aber nöd 40l Kerosen uf 100km :ugly:


    Defür wohl adi 50 Büchse Chili con carne :ugly:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Toretto
    Hehe isch aber scho ziemlich geil man. Ich bruch au flügel. Än Ahtrib het ich scho. Müäst aifach gnuäg Bohnä ha bevors los goht. :smiling_face_with_horns:



    ouh!! und wännd na schnäller wotsch underwägs si muesch na zwible zude bohnä ässe....


    dänn gaht post ab:D:D

  • ja im wallis hetts scho geili sieche aber wiemer in BEX möcht guge schie fahre hani no usegfunde dasch ja ide ebeni
    mueni mal guge live luege weni dunde ben


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • de batman isch eh will besser!! :grinning_squinting_face:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • @ Charlie: i gange nid in Bex selber sondern am berg obe in Villars-sur-Ollon aber im summer fahri i mitem Bike immer uf Bex und au sust bisch immer chli dete drumm kennis recht guet.


    RoD

    The Myth of the Z


    Too Fast to Live, Too Young to Die

  • mer händ ebe es feriehüsli in saviese dasch am nordhang oberhalb vo sion.


    oder hüt hani em vater weder mal öbis geils welle zeige im internet. fragen du kennsch de jet man und er nume so ja dasch doch de rossy de kenni sogar persönlich. und ich weder mal dagstande wienen volldepp. toll de alte chamer würkli nüme neus zeige :grinning_squinting_face:


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...