Tuningtipp für Sumo-Fahrer

  • Hi
    HIER geht's lang.


    Ob's nötig ist, ist immer eine Frage, die Jungs welche ich kenne, schwören jedenfalls darauf.


    Und: ähnlich aber anders (was für eine Satzstellung :grinning_squinting_face: ) geht's bei OFFROAD zu Sache.


    Kenne leider weder die Sumo-Strecke noch den Ort wo Offroad gefahren wird. Sieht aber gar nicht übel aus


    Marc
    (ähm - Hallo Kinder - Offroad wie im Video nicht nachmachen - ist illegal in der Schweiz! :engel: )


    Link wurde angepsst, müsste jetzt passen.

    Einmal editiert, zuletzt von Yam660 ()

  • ist 2mal das sumo video verlinkt.....


    auf alle fälle ist die technik sehr intressant.



    gruss

  • schon ... aber irgendwie nüd uusergwöhnlichs, wenn öfters mal ufere pischte gsii bisch. :mad: ... hmm, mues doch au weder bald emol gho :grinning_squinting_face:


    aber technik isch würkli no luschtig :face_with_rolling_eyes:

    Einmal editiert, zuletzt von Idefix ()

  • tönt no interessant die techniksache...


    fahrt denn eine vo de supermotopilote da inne so es system?

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • naja denke mal, dass das chum eim uffallt, wenn du so e kupplig drinne hesch.


    zudem hend roller, ja es "ähnlichs" system drinne wo au per fliehchraft kuppled.


    isch im grund gno nüt anders, ussert, dass es halt no chli meh chan und sicherlich einigi paar hundert mal robuschter isch als die dinger i de roller hehe

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • ich überlegg ebe gad. wenni mit de 25kw reglig fertig bi, denn wotti scho öppis sportlichers, also so im stil vo Z1000 o.Ä. denn wär so e chupplig scho ganz gedige :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • ööööhm


    warum wotsch anere Z1000 so e kupplig????


    das teil bruchsch zum starte bi renne und vorallem zum in kurve drifte und das wirsch mit ere Z1000 chum mache....

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • D'Rekluse isch im Supermoto Bereich anschienend für nüht. Au im MX isch sie fragwürdig. Ich cha mers bim beste Wille nöd vorstelle, da ich relativ viel mit de Kupplig schaff, bsunders i änge Kurve. Im Enduro Segmänt seg sie aber sehr interessant.
    Was mer au no mues berücksichtige isch, dass mer d'Rekluse nöd chan mit ä Antihopkuplig kombiniere. Es isch zwar eini dussä, wo d'Antihopfunktion mit de Fliehkraftkuplig kombiniert aber die seg gar nonig usgrieft und ersetzt ä reini Antihopkuplig nöd.
    Ich, bevorzug bestimmt ä AHK, da mich s'Hinderradstämple meh beiträchtiget als s'Kupple an sich.


    Gruess
    SOK

  • Zitat

    Original von DonBosco
    ööööhm


    warum wotsch anere Z1000 so e kupplig????


    das teil bruchsch zum starte bi renne und vorallem zum in kurve drifte und das wirsch mit ere Z1000 chum mache....



    zum starte ab de ample :grinning_face_with_smiling_eyes:

  • aso i be gfahre met der rekluse kupplig ned im ränne sondern im normal strassevercher aso i mues für mich säge mer passts ned wenn eine guet demit z schlag chunnt okay aber be mer chunnt keni ine


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • sorry went nüme wotsch kupple den stig um uf es auto mit automat! im ränne ok, aber susch findis absolut scheisse :wand:

  • ich kupple bim ufeschalte au öfters nöd...da bruchi kei so es komisches ding defür...


    i de stadt hetti aber gern so es teil, well eifach d hand irgendwenn verchrampft...aber d gixxer isch ja au kein stadttöff.


    und e antihopping isch würkli e feini sach. hani ja au drinne bi minere :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Für de Supermoto Rennbetrieb gsehnis nöd so. Wie de SOK scho gseit hät isch dete d'AHK di besseri Wahl.


    Zum Endurofahre würdi mers ernschthaft überlege. Erschtens würgsch nie meh im dümmschte moment de Wecker ab und wenn di hinder Brems uf di linki Hand nimmsch häsch beid Füess frei und chasch erscht na schön fiin dosiere.


    Isch natürlich wie bi allem. Gschmackssach zum Erschte und Gwöhnigssach zum Zweite.


    Ich Finds es geils Konzept.

  • Hi Leute
    Sorry für den falschen Link. Kommt wohl davon, wenn man sich neben der Arbeit nächtelang mit Seminararbeit schreiben rumärgert - alte Männer halten das einfach nicht mehr wirklich aus :face_with_tongue:


    Link wurde geändert und passt jetzt auch.


    Na dann - viel Spass bein guggen :grinning_squinting_face:


    Marc