Meine Duke 1 '95

  • Nice Bike, aber ich bin hald nöd so de KTM Fan!! :winking_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • ...gfallt mer sehr guet! he, du wohnsch ja garned wiet weg vo mer! :cheers:


    Zitat

    Original von Scooby
    Nice Bike, aber ich bin hald nöd so de KTM Fan!! :winking_face:


    wieso ned?

  • jo sind würklich nur paar kilometer!!


    leider gseht mini duke nümme genauso us wie uf
    de bilder... han sie mal im chreisel umgleit:
    - rechti vorderiverschalig en teil abbroche(gseht me fast nid)
    - bremshebel en teil abbroche
    - blinkergläsli im arsch
    - buck i de hintere felge


    han eifach kei geld zum so optischi sache mache,
    bruche zerst en service, denn neue vorschalldämpfer oder kompllet chrümmer und no e neui uuspuffalag :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]->> KTM - Dampfhammer Power <<-[/SIZE]

  • Zitat

    Original von Töbi
    ...gfallt mer sehr guet! he, du wohnsch ja garned wiet weg vo mer! :cheers:



    wieso ned?


    Bin meh de Yamaha Freak! :mosh:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.


  • s'gliche han i mit minere au gschafft (nach 150 km NEU ARGH!)


    aber het nöd vil gmacht:
    - lampemaske verchratzet (wiss - gseht me fasch nöd)
    - kuppligshebel agschliffe
    - dekohebel agschliffe
    - lenkerendgwicht agschliffe


    und das nur weg denä DAMMI pirelli pneu (und wil i nie weiss wenn zvil isch), mit de sportec woni jetz druff ha, wär da nie passiert :]

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>

  • Zitat

    Original von Wildcard
    nur weg denä DAMMI pirelli pneu


    was fürig häsch dänn druf gha?

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • wahrschinlich pirelli mtr 02 hinde(160 / 60) und mtr 01 vore(120/70)


    sind glaub standard gsie a de duke2!!


    han mir eigentlich au wele anemache!!


    bisch mit de sportec meh zfriede? hends sust en nachteil? (zb no höhere verschleiss)

    [SIZE=3]->> KTM - Dampfhammer Power <<-[/SIZE]

  • Zitat

    Original von StingRaY
    wahrschinlich pirelli mtr 02 hinde(160 / 60) und mtr 01 vore(120/70)


    Hmm de hani ez neu au druffe. Bis ez no kein Underschid zu Metzler MeZ1 gmerkt und vore hanen fasch ade Kante (no 5mm).
    Vorher hine en PilotSport gha aber de bringsch nöd warm ufere 125ger :face_with_rolling_eyes:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • ....also metzler isch z'tüür und nid würklich dä Hammer..


    Ich schwöre uf Bridgestone BT090...dä chläbet :grinning_squinting_face:

    Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! [Freuen wir uns, solange wir jung sind.]

  • Die gits gar nüm, nume no BT92 :winking_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Also ich finde das Teil scho no geil, aber d Maske gseht halt scho net so hammer us. D Duke 2 gseht denn da scho massiv besser us (wenn au immer nonig min Gschmack).
    KTM als Marke rockt aber uf jede Fall :smiling_face_with_sunglasses: Yamaha teilt sich mit KTM de Podeschtplatz.

  • Also ebä wäg de Originalpneu hend jo scho anderi gschribe.


    Es chönt aber au sie dass min Hinderreife irgend en Produktionsfehler gha het oder so, will de isch würkli u huere schnell weggrutscht....


    Mit em Sportec M1 bin i extrem zfride, hebet super guet (au wenn's chli füechter isch no), und d'duke fahrt sich demit wie es mountain bike. über de verschliss chan i no nöd vill säge, de reife isch jetzt erscht sit knapp 2000 km druff... so wie's usgseht goht de aber au nöd schneller druff als de pirelli

    <div align="center"><a href=http://www.ktmduke.de><font color="#FF9900">FIGHT THE FAT</font></a></div>