De Willi Fred

  • Zitat

    Original von Stephan
    du meinsch wohl 76Nm und 67Nm.... 760 wär da scho bizli übertribe... und so vill ich weiss isch ja es powerwheelie eifach mitem gas obs zue machsch oder nöd spillt ja glaub kei rolle oder? powerwheelie isches ja nüme sobald kupplig bruchsch hani mal gmeint...


    Wenn du 760nm häsch i dem moment würdsch nöd nur en wheelie mache sondern gad no en 3 fache salto vorher und eimal d'erde umrunde währenddem :face_with_tongue:
    Mis schlachtschiff hät 100nm bi 8000 u/min uf 155ps ich zwiifle starch :winking_face: Aber mal spass biisiite das postete video da obe vo youtube isch tatsächlich sehr sehr guet, und immer dra denke, ziit lah biser mal di erscht stufe chönd und dnen wiitermache.
    Mit de einte töff isches schwieriger mit de andere nöd... mit minere isches extrem eifach, au ungwollt dass der d'svorderrad verreist. Isch mer gad vorher passiert woni usere kurve usebeschlünigt han isch s'vr gad mitcho allerdings nöd zu höch....

  • Zitat

    Original von Yam660


    Auf der Strasse sieht die Sache dann doch sehr viel anders aus. Kurze Federwege mit brutal hart abgestimmten Federn welche auch bei Vollbremsungen aus 250 Km/h und Bodenwellen nicht auf Block gehen sind ja eines - die Kiste (wegen den grossen Motoren meist auch eher aufs Vorderrad orientiert - was die Fahrerposition nicht besser macht) aus Luftiger höhe immer wieder abzusetzen eine andere. Will nicht behaupten, dass damit recht schnell was kaputt geht, aber das eine Sportmaschine dafür nicht wirklich konzipiert wurde, dürfte zumindest Leuten zu denken geben welche auch mal länger als nur 1 bis 2 Saison fahren wollen bevor die Fahrwerke überarbeitet werden müssen..


    Dass lässt sich mit gekonnter gasgebung bevor das rad wieder runter kommt merklich mildern, auch und vor allem bei strassenmaschinen.

  • 760Nm?????


    Da bruchsch sicher en riese Siech voll Pneu.


    Oder häsch sönes fiins Händli für Gas und Kupplig dases nöd Pauselos scharret? :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • was händer weg dem drehmomänt? er seit ja am hinderrad... und mit de ganze übersetzig chan das scho öppe sii.


    ah, ja, vo wäge wheelie. bi mir passiert das unabsichtlich bim aafahre. aber will das öppis isch, wo mer muess üebe und ich aber lieber umefahre als üebe, wird ich wahrschiinli nie chönne wheelies fahre

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

  • @Lazeh
    Logisch - aber wenn ich das richtig interpretiere, geht es hier nicht ums Training des amtierendes Europameisters, sondern um Tipps für Einsteiger. Würde mich doch schwer wundern, wenn der im richtigen Moment den Gaseinsatz bringen könnte, wenn im Momant nicht mal das Vorderrad abhebt :engel:


    Coll sieht es zwar aus, aber wie gesagt: können muss das nun wirklich keiner.


    Kleiner Tipp nur so ganz am Rande: wer üben will - unbedingt den Fuss am Bremshebel der HINTERRAD-Bremse halten! Wenn's die Kiste nämlich überschlagen will (und das geht raz-faz mit der Power der heutigen Maschinen wenn das Vorderrad mal oben ist), kann hilft alles fuchteln und Schreckbremsen am Lenker nichts - da hilft nur noch bremsen mit dem Hinterrad.


    Tönt logisch und scheint für viele absolut normal - bloss: schaut mal mit was ihr bremst, wenn ihr plötzlich eine Vollbremsung machen müsst - würde mal behaupten, dass gut die Hälfte die Hinterradbremse schon gar nicht beachtet und vom Rest auch nur ein Teil die Bremse wirklich optimal trifft. In der Sekunde bis man merkt, dass das vorne nichts mehr wird, hat einen den schon geschmissen. Drum eben wirklich serkös daran denken wenn man schon mal üben will.


    Marc
    der - und dies auch nur am Rande, die VTR SP selbst auf der Rennstrecke und da natürlich mit einer extra Poriton Gas, nicht zum Wheeli überreden konnte. War allerdings auch gut so, wäre echt zu schade gewesen die schöne Maschine zu schmeissen (zudem: die nächste Kuve kommt immer schneller als man meint 8o )

  • Mein Gott Leutz, läsed doch mal genauer was i gschribe han. Die 600-700Nm würked am Hinderrad .


    Nimmsch mal aa ier hetted nume 70Nm am Hinderrad und 17" Felge, das git en Radumfang vo ca 2m, ergo en Radius vo öppe 32cm, wo de Hebel zu dene 70Nm darstelled. 70Nm:0.32m= 218N = F


    F = m*a --> a = F:m mit m = 250kg
    ==> a = 0.87m/s^2. So schnell beschlüüniget mini Oma mit em Velo.


    Nimmsch jetzt 700Nm statt 70Nm, denn chunsch uf di 10-fach Beschlünigung, also 8.7m/s^2, also knapp 1 g. chunnt doch eher here, nöd?


    Glaubsch mers jetzt Stephan :arsch::grinning_squinting_face:

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    5 Mal editiert, zuletzt von Boo ()

  • Also was effektiv det dure chunnt sind eifach nie 760nm :grinning_face_with_smiling_eyes: Dini rechnig isch schön und guet aber ich bi schlecht bim rechne...


    gugg: http://gs-fun-factory.homepage…df?foo=0.3431230258859405


    und jetzt tuesch mer nomal für alti manne ganz langsam erchläre wieso dass du 6 mal meh drehmoment am HINDERRAD häsch als die R1200S wo ufem prüefstand grad mal um di 130 anekriegt (jawohl am hinderrad, diagrammleser sind im vorteil :winking_face: ) Das was du meinsch isch wohl d'laufleistig am usserand vom reife, wo aber mines erachtens für gar nix zu gebrauchen isch...


    Vilicht bini halt eifach zblöd aber iglüchtet häts mer nonig... usserdem wär gemäss diner ussag en no grössere Reife hilfriicher will denn d'NM no grösser währed was bim wheelie aber eifach nöd richtig isch. Also entweder tschägg ichs nöd oder du häsch die zahl zum showe wele ineschmeisse :p


    :winking_face:

    2 Mal editiert, zuletzt von Lancezh ()

  • Frei nachem Motto:


    "Wenn Du schon nicht überzeugen kannst, stifte wenigstens Verwirrung!"

  • Ich bi guet im Rächne, also glaub's mer eifach;-)


    Die R1200S leischtet im Motor 130Nm, ned am Hinderrad, am Hinderrad würked bi dere wahschinli öppe 1000Nm!


    Nimm mal das Bispiil: ufeme BMX-Bike schaffsch es du niemals en steile Hoger uuf, ufeme normale Citybike locker. Diini Bei sind uf beidene Velos gliichstark. Aber die effektivi Chraft wo dich vorwärtstriibt isch halt ufem Citybike vill grösser als dini Beikraft dank Übersetzig


    Edit: @Neeri: Das isch ned Verwirrig, das isch Uufklärig!

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

    Einmal editiert, zuletzt von Boo ()

  • sorry jungs, de Boo hed rächt. dem ganze seit mer getriebe und das hed d'uufgab die jewilig richtigi übersetzig nach fahrzuestand zur verfügig z'stelle.
    s'drehmomänt am hinderrad isch je nach iigleitem gang anderscht.
    d'leischtig ned, will die sich us drehzahl und drehmomänt berächnet und somit bim durerächne s'getriebe wieder uskürzte werde chan.
    aber das isch de grund, wieso en töff bi tüffere gäng besser zieht, als bi höchere. will s'drehmomänt am hinderrad bi tüüfere gäng höcher isch :winking_face:

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...


  • Guet wie gseit, wenn das stimmt wär nach dinere ussag (grösseri NM = bessere Wheelie bzw. eifacher) es grössers Rad besser für en wheelie ?

  • Grössers Rad bedütet grössere Radius, also grössere Hebel. Und was passiert, wenn du dis drehmoment durch en grössere Hebel teilsch? Genau, d Chraft wird chliner, also ned besser zum wheele.


    Andersch isch es bim Zahrad hinde: je grösser s Zahrad desto grösser s Drehmoment (M=F*r) wod denn zur Verfüegig hesch, aber d Drehzahl bi gliicher Gschwindigkeit mues denn höcher sii.


    Genau s umgekerte widerum isch bim Ritzel de Fall: je chliner desto meh Beschlünigung.


    Muesch bi dem Zügs halt immer druf achte, was aatribt und was aatribe wird. Uf d Gfahr hii dass s folgende völlige Stuss isch schriib ich gliich mal miini Überleggig: S Ritzel triibt d Chetti a--> je chliner desto stärker. S Zahrad hinde wird vo de Chetti aatribe--> je grösser desto stärker. S Hinderrad triibt de Töff vorwärts--> je chliner desto besser.

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur

  • Zitat

    Original von Boo
    ...Uf d Gfahr hii dass s folgende völlige Stuss isch schriib ich gliich mal miini Überleggig: S Ritzel triibt d Chetti a--> je chliner desto stärker. S Zahrad hinde wird vo de Chetti aatribe--> je grösser desto stärker. S Hinderrad triibt de Töff vorwärts--> je chliner desto besser.


    irgendwo wirds en gränzwert geh. will de motor nur in ere bestimmte gschwindigkeit chan uedreihe (winkelbeschleunigung) und au nur e bestimmti drehzahl chan erreiche.
    wenn mer theoretisch e sehr churzi übersetzig hetted, hesch zwar es enorm höchs drehmomänt aber d'drehzahl am hinderrad isch z'tüff zum de töff uf's hinderrad z'hebe (würd denn wahrschiinli irgendöppis mit eme impuls z'tue ha)


    jetzt hämmer das aber glaub würkli z'totkätschet

    Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

    Einmal editiert, zuletzt von Mercutio ()

  • Ja klar het's sini Gränze. Wennd zu churz übersetzisch muesch eifach di ganz Ziit schalte, und so bringsch s Vorderrad natürli au ned id luft.
    Und s Hinderrad dörf natürlich au ned chliner sii als s Hindere Zahrad :mad: .


    Ich dänke d Werksiistellige vome Töff sind nie schlächt, i keinere Hiisicht

    Einer ist immer schneller - zum Beispiel ich :winking_face:
    Quod gratis asseritur, gratis negatur