Schmerzensgeld?

  • I ha hüt mit em Outo vor Mueter e frontali Kollision mit eme angere WIxxer gha wo z blöd isch gsi zum luege vorem links abbiege...mir hets nid würklech viu gmacht aber i ha überau so chli blaui mosene, mini Ohre pfiife (vom Airbag) und so. Cha me da Schmerzensgeld oder so ähnlech übercho? Fänd eigetlech na fair :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Hmm. Das esch glaub e so en sach met so gälder. Hend er nochem omfall de frönde ond hälfer en not a glüte? Oder hend er das sälber glöst?
    För schmärzensgäld müesstische glaub a klage. Ond das choscht glaub z'vel :winking_face:

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Hmmm, do wärs jetzt vo Vorteil, wenn me in de Staate läbe würd ! Glaub aber nid, dass Dir das in dr Schwiz "rentiere" würd uff Schmärzensgeld z'klaage ! X(


    Wünsch Dir uff jede Fall gueti Besserig ! :smiling_face:

  • Schad...fändi irgendwie nid übertribe sondern eigetlech logisch!


    Jo klar hei mr de Bulle aglüte. Muesch ja fasch we d Houptstrass nüm würklech passierbar isch :face_with_rolling_eyes:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • hmm...bruchsch en ärtliche atescht und denn muesch en aklage und guet begründe wieso das du de cash bruchsch...zb. dass es extremi uswirkige uf din bruef het oder so...isch nöd eifach...

  • Nei i meine nid wüu ig wäge däm nid ha chöne ga schaffe oder so. Sondern eifahc als Entschädigung wüu ig wäge sire Dummheit ha Schmerze gha und Stress mit Versicherig, Outo choufe etc.!


    Süsch machi eifach de Selbstjustiz und ga zur Befriedigung bi ihm deheime chli ga randaliere hehe :grinning_squinting_face:

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)